P: Audi A6 C5 4.2 V8 facelift

Sekce určená k prodeji automobilů, motocyklů, autopříslušenství atd.

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod JardaB 31. 1. 2011 23:28

To musi zrat jak prorvany...
Jinak by se mi docela libilo, ale servis, ... no to taky musi byt masakr, u toho asi rozvody na placku pred barakem neudelam, ze :-P
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 911 31. 1. 2011 23:36

no tak neco si to veme no... uz to tu myslim psal... ale zvuk to ma paradni a jede slusne :-) rozvody sou za dost dlouho
preji majitele, ktery to oceni
Never a frown with golden brown
911
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jandaxx 31. 1. 2011 23:48

Major Kure píše:Spis nez kupce na urovni to chce blazna na urovni :)

S plnou portmonkou :-)
jandaxx
Uživatel deaktivován

Odeslat příspěvekod shwaara 31. 1. 2011 23:52

911: Díky. Zvuk parádní, výbava velmi příjemná a opravdu jede slušně. O víkendu mně zastavil na cca 260kmh omezovač (tacho přeměřuje při 100km/h cca 1-2kmh).

JardaB: Rozvody na plácku nedoporučuji, občas i Audi servisy s nima mají trochu problém. Co se spotřeby týče: Po Praze lehce svižnější jízdou kolem 16l (měřeno tankování-tankování). Jinak včera jsem vynuloval počítadlo a CB-Beroun-Pha rychleji, ale stále na spotřebu a dnes ráno do práce + půl hodinka webasto = průměr 12.

Jo a dost dílů je na to fakt levných. Mrkněte třeba na brzdy ATE, jsou levné cca jako na oktávku.
shwaara
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod orgasmic 1. 2. 2011 08:58

To je krasne, ale u tak stareho auta by melo spise zajimat noveho kupce zivotnost ostatnich komponent...vstrikovani, ruzna elektronika apod. A tam si muze nahradni dil o cene jako na Ochcavku jen zdat :)

A co se tyce LPG, tak motoru to jen prospeje, tudiz nechapu narazku, ze LPG nee.
NEevlim, tedy jsem.
orgasmic
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 911 2. 2. 2011 01:30

vrtani do osmivalce a kdyz clovek vidi tam ty hadicky... no jako asi bych to prezil, ale kapotu uz bych radeji neoteviral :)

vstriky a ruzna elektronika? klasicke v8 neprimovstrik. pokdu to je stara skola, jak byly v E39kach a netrpi extra na nic, tak ten motor + komponenty jsou pri nejhorsim na zacatku treti tretiny.

i ridici jednotka na focus stoji tricet. nova :)
Never a frown with golden brown
911
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod shwaara 2. 2. 2011 01:44

Jak poznat stav motoru nevím, ale podle technika je v absolutním pořádku, podle mě je tichý, nic neklepe, necvaká, neteče, olej nežere (resp. ne nadprůměrně na V8). Jede pěkně a liju 5W-40.
shwaara
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod shwaara 16. 2. 2011 19:33

AUTO JE PO SERVISU, nechal jsem vyměnit olej, filtry a trafo L xenonu, jak jsem psal v prvním příspěvku. Auto je v perfektním stavu. Cena zůstává.
shwaara
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod orgasmic 17. 2. 2011 08:20

Dneska uz neni moc doba na takova auta...lidi se boji spotreby apod. Radim dobre, dodelat LPG a proda se hned ;)
NEevlim, tedy jsem.
orgasmic
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 17. 2. 2011 08:40

IMHO to nepomuze, lidi se zas budou bat LPG a za takovych 40 si to tam muze dat i novy majitel...
Ja bych to treba klidne vzal, kdybych na to ted mel a nemusel narvat prachy do baraku, hezke auticko...
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod King of Potato People 17. 2. 2011 08:53

kdyby to bylo v manualu byl to kombik a o 50k levnější, tak bych se nad tím zamyslel a stejně bych vymyslel fábču HTP :P
Breaking the sound barrier
King of Potato People
Missák Garáže 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 17. 2. 2011 09:26

Kdyby o bylo o 50k levnejsi, tak se zamyslim i nad timhle ;-) Kazdopadne k tomuhle automat patri.
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Heini 17. 2. 2011 18:09

Takováhle auta se budou vždycky prodávat blbě. Pro běžného řidiče, který se potřebuje dopravit z místa A do B je to naprosto mimo mísu. Navíc za cenu, která se blíží novým autům.
Jako svižné svezení na delší štreky je to zase příliš užrané, pro někoho majetnějšího je to moc staré a olítané, pro mladého závodníka zas pekelně drahé.
No a pokud se to trefí, že někdo má ty peníze, chce sportovní svezení a náklady neřeší, tak spíš než do A6 půjde do nějakého více čistokrevného sporťáku.
Není na světě člověk ten, aby se zalíbil lidem všem.

Umění žít spočívá v tom umět se včas rozhodnout, na co se dřív *****.
Heini
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mager 17. 2. 2011 18:14

King of Potato People píše:kdyby to bylo v manualu byl to kombik a o 50k levnější, tak bych se nad tím zamyslel a stejně bych vymyslel fábču HTP :P

keby to nebol sedan, benzin, automat a audi a keby to bolo novsie, lacnejsie a vykonnejsie tak by som to aj tak nekupil :kuk:
mager
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod RudiTF 18. 2. 2011 01:27

orgasmic píše:Dneska uz neni moc doba na takova auta...lidi se boji spotreby apod. Radim dobre, dodelat LPG a proda se hned ;)

ať dá radši normální cenu a prodá se to
RudiTF
Pozorovatel

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků