K86: jj, dvouválec 471, první serie.
Vagi: tohle je dvouválec 471, první serie, jak píše K86, celkem vzácná věc, nicméně v té době se dělaly běžné jednoválce 125/175, pro čechy běžně lakované, pro vývoz v dvoubarevném provedení jako jsou tyhle dvouválce z prvních serií. Pro přechod ze 125 na 175 u jednoválce čízy 476/477 (488/487) se krom válce a pístu musí vyměnit i hlava, dále klikovka (jiný zdvih), karburátor, převod pro náhon tachometru, v případě verze s Posilube by se mělo vyměnit i mazací čerpadlo....
Já měl 477 s Posilube 15 let, během té doby už zkraje přestavěnou s novými vidlicemi, kotoučem, 12V zapalováním atp... Vzhledem k objemu motoru to mělo dobrý výkon, sloužilo to dlouho v pozici všednědenního stroje, nicméně dneska už je to pro každodenní provoz neudržitelné, tak jsem ji potom prodal, protože přestavovat to zpátky na původno jsem nechtěl, protože na vete mám stejně 471, k tomu C-R 200 a jako hlavní motorku japonce.
Kdysi na 477:
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem