K86 píše:Vím jak se kluci z JWM klubu předháněli, kdo dá 150+ (podle digi tacha) na třiapůle a vím co se s tou motorkou muselo udělat, aby šla na těch 150 alespoň z kopce.
Jak se prosím měří tlaky ve válcích na motoru, kterej má nakopávačku?
Ale jestli rafička překračovala 150, tak jsi možná byl rád, že to reálně jelo 120
No tak já nevím, ale vemte to tak, origo gumy, origo převod z fabriky a otáčkoměr na červené čárce a plnej tam nebyl a musel jsem se schovat, za štítek, protože ten nápor byl už fakt nepříjemnej a ta rychlost byla už značná. Tehdy jsem neměl digitál tacho, mohl se sice použít digitál tachometr na kolo, ale na tato litá kola by se mi špatně instaloval magnet a GPS kolem roku 2001 nebyly běžné. Podle originál převodu a otáček motoru by se to ale mělo dát i zpětně zpočítat.
No a tlaky jsem měřil tak, že se našrouboval místo svíčky měřič a prošlapoval start páku, jak jinak to chceš dělat? Jo a dělal mi to pan Hrstka, který ty motorky tehdy opravoval a já mu asistoval, ale teď už dost dlouho nežije, ale měl servis u mostu v Brně Žabovřeskách.
No a ty dvoukomorové výfuky jsem tam měl taky, to jsem už zapomněl zmínit.
-- 12. 3. 2021 22:03 --
Vypadala takto: