Evropské motocykly

O motorkách a lidech kolem nich

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod stormbringer 27. 10. 2021 18:50

Víte kluci, já vybíral něco, co mi sedne potom co jsem se docela hodně rozsekal na Ťuňoňu. Rok jsem nejezdil a pak jsem si půjčil motorku od bráchy, zjistil jsem že mi to nic nedělá, ale zase už asi nebudu nikdy tak agresivní, jak jsem býval. Vybíral jsem z několika motorek jako SuperDuke, Ninja 1000SX a GSX-S1000, tak podobně. Zvažoval jsem pochopitelně i nové Ťuňoňo, ale říkal jsem si, že bych konečně mohl taky cestovat, tedy trávit dovolenou jinde něž na okruhu. Doteď jsem měl jenom superbajky a supernaked. Pár motorek jsem projel a nenarazil na nic, z čeho by se mi postavil. No a pak jsem viděl ereso a musím říct že to byla tak trochu láska na první pohled. Půjčil jsem si ho na den a postavil se mi. Motor R 1250 je projevem opravdu hodně jiný než 1200 - to dělá přepínání vačky. Zatímco 1200 je nad 5000 letargická, 1250 tahá bez únavy až do omezovače. A dole je taky silnější. Automatický podvozek funguje skvěle, tlumení máte vždycky optimálně nastavené, řízení už se nezavírá jako na R1200RS a do zatáček to jde ochotně. Dokonce není problém projet vingl v řízeném smyku zadního kola. V překlápěčkách je to zas pochopitelně dost na *****, je to autobus. Ale clekově mi to přišlo jako velmi sexy univerzál. Je to pořád hodně rychlý a umí díky své velké síle pohrozit, ale nenutí mě jezdit furt nadoraz jako Ťuňoňo. Prostě je to motorka, co mi teď maximálně vyhovuje. A navíc má zvuk jako Focke Wulf. Akorát na okruh budu potřebovat nějakýho Japonce nebo S1000RR.
Life is hard. Then you die.
stormbringer
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 27. 10. 2021 18:53

já myslím, že nikdo kromě wolffa s tvým výběrem nemá problém :D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 27. 10. 2021 18:58

Tak az bude mit storm najezdeno co wolf a aspon pulku jeho skilu tak to bude taky videt objektivne lepe
anonymni

Odeslat příspěvekod stormbringer 27. 10. 2021 18:59

Nevím co má najeto Wolf a ty nevíš co mám najeto já :D
Life is hard. Then you die.
stormbringer
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 27. 10. 2021 19:00

Ťuňoňo?
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 27. 10. 2021 19:02

stormbringer píše:Nevím co má najeto Wolf a ty nevíš co mám najeto já :D


Kazdy ma najeto vice jak wolf ;)
anonymni

Odeslat příspěvekod Arnie J 27. 10. 2021 19:05

goes píše:Tak az bude mit storm najezdeno co wolf a aspon pulku jeho skilu tak to bude taky videt objektivne lepe

:D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod stormbringer 27. 10. 2021 19:15

evlo píše:Ťuňoňo?

Obrázek
Life is hard. Then you die.
stormbringer
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 27. 10. 2021 19:17

Ale co to znamená
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod stormbringer 27. 10. 2021 19:18

Tuono znamená italsky hrom.
Life is hard. Then you die.
stormbringer
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 27. 10. 2021 19:21

Tak na tuňáka bych už rypáky neházel ani v žertu...
:-)

A jinak... Samozřejmě i to BMW je krásný...
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod podikk 5. 6. 2022 22:56

Nekdo vedle v tematu chtel recenzi na Duka, tak jen zkušenosti po 2000 km. Je to 890R, radovej dvouval s klikou pootocenou, aby to melo projev jako V. Verze R ma 89 kW, plus plne stavitelny podvozek, vys stupacky a vice rovná riditka, brzdy Brembo Stylema (asi nejvic, co na seriove motorce je). Nejdriv jsem uvazoval o obyc verzi (86 kW a minus to, co nahore jsem psal jako plus). Ale zase priplatek 30 000 za R se mi za ty plusy nezdal tolik, jen jsem se bal radikalnejsiho posezu a kdyz muzu mit za 10% ceny lepsi brzdy a lepsi podvozek, tak proc ne? No, a kdyz mi prodejce dal eRko za cenu obyc, tak nebylo co resit.
Jede to proste jako krava. Podle meho je to maximum vyuzitelnosti na silnici. U byvale CBR600F jsem si obcas dal plnej plyn, tady na prvni 3 kvalty vubec. Nahac je super v tom, ze se na to sa blbnout jako na kapote a zaroven to člověka nenuti jezdit rychle. Ja na tom snad vic jak 160 nejel a cestovni rychlost mam do 120. Nevyhoda motoru je, ze je takovej tocivejsi a je znat, ze pod 4000 otacek mu to nedělá dobre, je to takovy ucukany a pri zrychleni projev, jako kdyz na sestku akceluruju s dieslem z 1000 otacek. Takze idealni otacky jsou nad 4500. Obce jezdim na trojku, mimo obec malokdy zaradim sestku. Obcas se z motoru linou kovovy zvuky, ale pry to delaji vsechny tyhle motory (aspon to pisi uzivatele 890 na fcb). Brzdi zatim brzdi asi jako na kazde motorce, poradne jsem za nej vzit jeste nezkousel. Priplatil jsem si quickschifter, ten funguje dobre v nízkých
a ve vysokych otackach. Ve středních je to hlucne s razy. No, po par km jsem ho vypnul, protoze si nekdy pripravuju nohu pod radicku driv, nez chci zaradit a sebemnsi dotknuti se radicky, znamena vypnuti zapalovani, ale nepreradi to. Ted ho mam 1000 km zapnutej a uz jsem si zvykl, ale musi clovek byt na radicku raznej. Obcas se mi stane, ze dam falesnej neutral nebo rychlost poradne nezapadne. Ale na okruh asi dobry. Podvozek je skvelej, tvrdej, ale zaroven komfortni, snese i horsi silnice a zadny odskakovani nebo vlneni se se nekona. Ta motorka jede, jak po kolejich. Celkovej posez je na mych 184 cm dobrej. Z CBR 600f me bolely trapezy. Dneska mam na Dukovi asi 230 km a 3,5 hodiny jizdy s malou prestavkou a krome ***** me neboli nic. Toho radikalnejsiho posezu jsem se bal. Ted jeste co spolehlivost, na motoru jsem uz nasel prach nalepeny na mastotne, tak snad to neni pověstné prolínání oleje, zadne kapky oleje nikde videt nejsou. No, a na fcb jsem zachytil vydrene vacky, jak nekdo opsal vedle. Takze bduu asi priplacet 2 roky zaruky

Obrázek
Obrázek
podikk
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 5. 6. 2022 23:54

tvl tak v takovým náklonu jsem byl jen když jsem to položil :D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod podikk 6. 6. 2022 06:50

Kdo nepada, nezrychluje. Taky to mam za sebou :D . Hele, takhle normalne nejezdim. Kdyz jedeme ve skupkine a ja to neznam, vsechny brzdim. Musim si ten usek nejdriv projet pomalu, nesmi tam byt svodidla a zatacka, kde nejedu vic jak 100. Kdyz je peknej asfalt, tak ta guma podrzi. K autoskole bych dal povinny jizdy na okruhu, aby si člověk vyzkoušel, co ta motorka snese. Pak budes vedet, ze kdyz se dostanes v zatacce do krizovky, tak se musis vykaslat na brzdeni, ale musis zacit vic klopit. Jo a teda jezdim jen sportovní gumy, co daji treba jen 7000 km.
podikk
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 6. 6. 2022 07:12

ja drhnu stojanem... takze naklon bych udelal vetsi, ale neni to technicky mozne..
anonymni

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků