Jakou silničně cestovní motorku 100kw a více...

O motorkách a lidech kolem nich

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod mikicz 28. 4. 2017 21:40

K86: jezdíme na tom ve dvou docela často, akorát spolujezdec je teda o dost menší a dá se to. Spíš to sedlo není moc pro spolujezdce pohodlný.
it is not about the money. it is about sending a message
mikicz
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 29. 4. 2017 00:02

Tak na dlouhý cestování to asi nebude, nicméně lehkej, malej jednoválec se 45k může bejt dobrej nástroj pro radost :-)
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sell: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mikicz 30. 4. 2017 23:32

no na cestování, zvlášť ve 2 to vážně není. Jinak je to zábavný hodně.
it is not about the money. it is about sending a message
mikicz
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 1. 5. 2017 07:07

Kluci řeště motorky a ne fény. :-)
Demokracie byla odsouzena k zániku v okamžiku, kdy politici zjistili, že mohou uplatit voliče jeho vlastními penězi a kdyby volby měli něco změnit, dávno by je zakázaly.

Demokracie není panováním , nýbrž prací k zabezpečení spravedlnosti.
T.E.CH
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 3. 5. 2017 12:54

Čtyřkilo je regulérní motorka, nikoli ždímačka nebo naopak jednostopá lokomotiva... :-) takovýhle lehoučký strojek s dostatečným výkonem mi přijde zcela smysluplný.... Mnohem smyslupnější než kategore kde se nachází Gold Wing, nebo Electra Glide, když stejnou práci, při mnohdy i lepší dynamice zastane +- litrový celokapotovaný cesťák... co se týče prožitku z jízdy možná i líp... GW, EG a jim podobné budlozery mi přijdou víc jako pozérmašina, než jako skutečně využitelný potenciál pro komfort na dlouhé cesty...
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sell: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 4. 5. 2017 16:20

Borci skor nez zalozim svoju temu, prva moto, na cestovanie, dobry posed, vyssia postava cca 192cm.
Nasiel som Honda Transalp okolo roku 2002....je tam vylozene nieco kriticke?
Vsade sa pise, ze nesmrtelny motor, takze nejakych 40k km je este v pohode ne?

Pripadne V-Strom alebo TDM...no Transalp vedie v rebricku.

https://motocykle.bazos.sk/inzerat/7288 ... v-2002.php

Proste chcem sadnut a odviest sa 500-600km relativne vpohode dajmetomu 150km/h a kedtak aj s nejakou bagazou. Rychle prejazdy zakrut si necham na jazdu autom.

Dik.
.bad.decision.matters.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 4. 5. 2017 18:33

kazda ma neco, pokud chces jezdit i mimo silnice, tak nejlepe na tom bude transalp, 21 predni kolo je v terenu velmi dobra pomucka, ale na silnici to vyrazne zhorsuje ovladatelnost.

V-strom je takovej kompromis mezi TA a TDM, nejede spatne, ale 650ka nema kdovijakej vykon, jezdi za hodne malo - 4 - 4,5l, ale tech 150km/h je tak limitni cestovka, spis lepsi pocitat se 140. Vstroma lze predelat (narocne) na terenni motorku, ale je to velmi nakladne.

S velkym kilometrovym najezdem je potreba pocitat s GO motoru, tenhle typ nepatri mezi kdovijake vytrvalce.

TDM je vylozene silnicni motorka, obavam se aby ti se 192cm nebyla mala

Kolik na to mas penez? (moto, vybava, doplnky) a co na tom chces jezdit
Seat Leon ST TGI
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 chcíplejch kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 4. 5. 2017 18:42

Penazi nie vela..povedzme do 2500e za moto, preto tieto starsie kusky.

Jazdit hlavne po ceste urcite, a pohodlne sedenie nutnost (nedavno som si sadol na KTM 1300ku nejaku novu a to sa velmi prijemne sedelo..za tie love).

A ze TA s 39kW bude slaba mi hovori viac ludi, ale hovorim si na prvu motorku bude aj 39kW dost.
Kamos kupil pekneho Horneta za 2500e, to ma aj vykon, ale no je to nahac a veru to neni moc na cestovanie.
.bad.decision.matters.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 4. 5. 2017 18:47

pokud nechces cestovni enduro, co je dneska strasna moda (neco jak SUV) tak cestovnich silnicnich motorek je mrak, cena 2500Eur (70000kc) se docela.
Zkus Honda CB750, CB1000, radu CBF, Suzuki Bandit 650 S, Kawasaki Z750 S, yamaha FZS600 Fazer - doporucuju

KTM 1290 je investice tak 500 000kc no....
Seat Leon ST TGI
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 chcíplejch kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 4. 5. 2017 18:59

Ja prave chcem to SUV, kvoli pohodliu a posedu..inak by som pozeral Horneta ako ma kamos napr.
Fazera mal druhy kamos a neviem si moc predstavit ist dlhu trasu na tom.

Taha ma to smerom Transalp/V-strom, len nechce sa mi kupit motorku a riesit repas, ked hovoris ze 40k km je blizko GO.
A dvojvalec by som preferoval no...vyber ako mfilip, ze vychadza z toho jedna alebo 2 motorky :D
.bad.decision.matters.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 4. 5. 2017 19:07

ne, 40kkm neni blizko GO, 140 bude blizko GO
Pokud se ti libi Vstrom, jdi do nej! chybu neudelas, jen po nem nesmis chtit vykony supersportu
Seat Leon ST TGI
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 chcíplejch kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 4. 5. 2017 19:12

Nee, ja sa na moto bojim, takze kochacka do 120 :))
Dik za info.
.bad.decision.matters.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 4. 5. 2017 19:14

120 v pohode, 140 taky, vic uz dlouhodobe ale jo taky, ale nebude to ono
Seat Leon ST TGI
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 chcíplejch kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 4. 5. 2017 21:02

glider píše:Borci skor nez zalozim svoju temu, prva moto, na cestovanie, dobry posed, vyssia postava cca 192cm.
Nasiel som Honda Transalp okolo roku 2002....je tam vylozene nieco kriticke?
Vsade sa pise, ze nesmrtelny motor, takze nejakych 40k km je este v pohode ne?

Pripadne V-Strom alebo TDM...no Transalp vedie v rebricku.

https://motocykle.bazos.sk/inzerat/7288 ... v-2002.php

Proste chcem sadnut a odviest sa 500-600km relativne vpohode dajmetomu 150km/h a kedtak aj s nejakou bagazou. Rychle prejazdy zakrut si necham na jazdu autom.

Dik.


Pokud chceš jezdit trvale 150km/h, tak je na to transalp slabej, pro něj je to rychlost v podstatě téměř maximální, nikoli trvalá... Je to dobrá, univerzální, spolehlivá a opravdu trvanlivá motorka..... Jen kapánek líná, protože to má 50k, ale oproti jiným dvouhrnkům podobného výkonu značnou nadváhu, takže na ně ztrácí... Pro vyzrálého jezdce OK... Motor vychází z Revere, vydrží moooooc, ale sprinter to zrovna není.

Pokud to s tou rychlostí myslíš vážně, tak spíš to TDM, to má +-90k, při stejné váze....

Ohledně nájezdu, u větších, víceválcových motorů není při dodržení údržby žádnej problém aby to najezdilo 100kkm. Já jsem svého nakonecjaponce kupoval se 70kkm na budíku, navíc vzhledem k tomu, že už to chtělo poštélnout ventily a kamarádovo stejný wergl je má ve 100kkm sice na minimu, nicméně stále v toleranci, tak se nedá vyloučít ani to, že to má dneska reálně už hrubě přes kilo, ačkoli já jsem se na to kilo ještě nedohrabal.... A pořád to jezdí bez problémů. Na velké jednoválce bacha, ty jsou téměř bezvýhradně vždy podstatně choulostivější, po 50kkm bejvaj na *****.

-- 4. 5. 2017 22:11 --

K86: mno V-strom resp. jeho motor původně z SVčka, je schopen ujet tak něco mezi 60-80kkm, pak už má vůle, je hlučnější, nicméně že by se zastavil to zase ne....

Problém dynamiky transalpa je ten, že když byl ten motor v reverce, která vážila o 40kg míň a měla podstatně menší čelní plochu, tak to bylo docela dobré, nicméně transalp je poměrně vysokej, těžkej a koní pořád stejně, takže ta reverka si s ním, stejně jako všechny klasické cestovní 5-600ccm wergly vytře ***** a i pro ně je trvalá cestovní rychlost 150km/h sice možná, ale i ty jedou v tomhle režimu už dost na krev.....

Hlavní výhodou transalpa je univerzálnost, jede spolehlivě, zvládne i provoz v terénu a celkově v podmínkách, s nimiž si klasické cesťáky, steně jako Strom nebo TDM, prostě neporadí...

-- 4. 5. 2017 22:17 --

glider píše:Ja prave chcem to SUV, kvoli pohodliu a posedu..inak by som pozeral Horneta ako ma kamos napr.
Fazera mal druhy kamos a neviem si moc predstavit ist dlhu trasu na tom.

Taha ma to smerom Transalp/V-strom, len nechce sa mi kupit motorku a riesit repas, ked hovoris ze 40k km je blizko GO.
A dvojvalec by som preferoval no...vyber ako mfilip, ze vychadza z toho jedna alebo 2 motorky :D


Pohodlný posez najdeš u cesťáků bez problémů, a nebudeš se okrádat o jízdní vlastnosti za to, že někdo by rád aby to zvládlo i něco jiného, cožý vtšina z řaD SUV-moto stejně nezvládne.-... když vezmeš cokoliv z řady CBF, podle toho na jaký výkon si troufáš, budeš po stránce komfortu spokojen. Hornet/Fazer už jsou trochu sportovnější, Bandit trochu stará škola ale příjemná věc, tak jak píše K86. Na to dlouhé cestování si každopádně vezmi alespoň polokapotu.
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sell: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 4. 5. 2017 22:37

heh dik za obsiahle info!

ono prva motorka, tam sa aj tak budem hladat, len proste viem, ze sportove nechcem nic, radsej pohodlie a to osciluje niekde medzi Hornetom a Transalpom

Bandita kupil dalsi kamos tusim 1200 a to je strasne velke hovado a ako pises, posobi to dost old school.
.bad.decision.matters.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků