Motorro velas BM400

O motorkách a lidech kolem nich

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod yndezit 26. 11. 2020 20:21

Ještě jsem nad ním nezlomil hůl, pokus o záchranu latentně probíhá. Ale sám už na to nesáhnu :)
yndezit
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 26. 11. 2020 20:25

Takže čekáš, až se to spraví samo? :D
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150

goes 12.5.2020 18:46
Nic jako cena vykon neexistuje.
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yndezit 26. 11. 2020 20:52

Tenhle přístup probíhal doposavad, ale ačkoliv samoopravovací schopnost mají třeba francouzská vozidla, japonci s ním nepočítali, takže to neuspělo :)
Musel jsem změnit přístup, a najít oběť které to hodit na krk.
yndezit
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 26. 11. 2020 22:32

No vyřádil ses na tom dost... Teď je třeba to zase nějak rehabilitovat.... :-) Přístup se skutečně změnil... :-)
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 27. 11. 2020 10:08

yndezit píše:Tenhle přístup probíhal doposavad, ale ačkoliv samoopravovací schopnost mají třeba francouzská vozidla, japonci s ním nepočítali, takže to neuspělo :)
Musel jsem změnit přístup, a najít oběť které to hodit na krk.



co s tím je?
Seat Leon ST TGI
S-Max 2.0TDCI 120kw
1,6EcoBoost - doufám že moje poslední setkání s benzínem od Fordu :-D

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 27. 11. 2020 10:38

nejede to :D
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150

goes 12.5.2020 18:46
Nic jako cena vykon neexistuje.
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 27. 11. 2020 10:52

jsem myslel ze jede moc
Seat Leon ST TGI
S-Max 2.0TDCI 120kw
1,6EcoBoost - doufám že moje poslední setkání s benzínem od Fordu :-D

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yndezit 27. 11. 2020 13:21

Nechce chytit. Patrně chyba v karburaci.
yndezit
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 27. 11. 2020 18:44

A pak pár neodborných zásahů..... :roll: ;-) :-)
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 27. 11. 2020 19:34

yndezit píše:Nechce chytit. Patrně chyba v karburaci.

Tak tam dej stříkačku, návod tady máš :-D
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yndezit 27. 11. 2020 19:57

Mnoho nechybělo :nenapadne
yndezit
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 27. 11. 2020 21:46

No... Asi bude lepší oprava než přestavba... Následky tu taky jsou... Propálený píst a zkurvený motor na základě nesmylsných požadavků na spotřebu a zmatených postupů tunera...
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ondra S. 2. 1. 2021 18:10

yndezit píše:Nechce chytit. Patrně chyba v karburaci.

Ahoj yndezit, no pokud ti jiskra skáče, tak ten karburátor je dost pravděpodobný. Ty benzíny s biosložkami jsou neskutečný humus, pokud to tam zaschne (odpaří se) dělá se z nich lepivý gel, který to zasere a zalepí.
Doporučuji demontovat, rozebrat a díly i tělo karburátoru nechat ponořené v čerstvém benzínu nějakou dobu a potom vyfoukat všechny kanálky v karburátoru a prošťárnout trysky. Setkal jsem se se zarostenou volnoběžnou tryskou, ato dokonce byl scooter úplně zánovní, jen rok v provozu, kde by to čekal málokdo. Mně samotnému se po první zimě lepilo šoupátko, membrána ho neutrhla a motor se dusil, musel jsem do karburátoru pod plynem klepnout, aby se zvedlo šoupě. To samé je, když skoro každý rok čistím karburátorek motorové sekačky, nebo motorové pily. Doporučuji před delším odstavením raději vždy vypustit plovákové komory, pravděpodobnost podobných potíží citelně poklesne.
Nenávidím nesmyslná omezení, debilní zákony, buzeraci a hlupáky! Ramcově souhlasím s panem Jandou!
Ondra S.
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yndezit 2. 1. 2021 18:26

Jako máš asi pravdu. Stalo se to po zimě asi druhou jízdu, přestalo to chytat na původní benzín. Rozebral jsem karburátor, což je pro mě černá skříňka, vyčistil všechny možný díry v něm, poskládal nazpátek, protékal. Rozebral ho podruhý, protékat přestal, stejně to nechytá, blafne to jednou za minutu točení startérem.
Neumím bohužel karburátory debugovat, nevím když na ten vnitřek koukám, jestli je to ok nebo ne, tak jsem to prostě zbaběle vzdal.
yndezit
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ondra S. 2. 1. 2021 18:30

pech. píše:No... Asi bude lepší oprava než přestavba... Následky tu taky jsou... Propálený píst a zkurvený motor na základě nesmylsných požadavků na spotřebu a zmatených postupů tunera...

Ty mně neštvi, žádný propálený píst tam nebyl, netěsnily ventily, asi sací, protože v sání byly saze, pístu ale nic nebylo a ani kroužkům nic nebylo.
Že ten vstřik nebyl dobře nastavenej, to moc dobře vím a že kvůli tomu to pak způsobovalo potíže, že se mi výfuk někdy nažhavil do ruda a nevěděl jsem proč, že to střílelo do sání a za tepla to zlobilo, to taky, ale v té době jsem to sám nedokázal dostat do optimálních hodnot, ani najít někoho, kdo by mi s tím pomohl se k optimálním hodnotám dopracovat. Vzal jsem si tehdy velké sousto, trochu jsem podcenil fakt, že je tam příliš mnoho parametrů, které se navzájem ovlivňují a pokud to máte vyladit bez zkušebny, je to fakt ale hodně obtížné. Musel by mi s tím pomoct někdo, kdo se zabývá laděním programovatelných řídících jednotek závodních aut pro závody a motosport a ten by to už dokázal naprogramovat tak, aby to dobře fungovalo. Bohužel sám to nedám a nikoho takového neznám, a člověk na kterého jsem sázel se na mně *****, takže asi tak.

-- 2. 1. 2021 18:42 --

yndezit píše:Jako máš asi pravdu. Stalo se to po zimě asi druhou jízdu, přestalo to chytat na původní benzín. Rozebral jsem karburátor, což je pro mě černá skříňka, vyčistil všechny možný díry v něm, poskládal nazpátek, protékal. Rozebral ho podruhý, protékat přestal, stejně to nechytá, blafne to jednou za minutu točení startérem.
Neumím bohužel karburátory debugovat, nevím když na ten vnitřek koukám, jestli je to ok nebo ne, tak jsem to prostě zbaběle vzdal.

Taky se ti mohla v nádrži zkondenzovat voda, je těžší jak benzín, takže sedá dole, a jak se dostane do plovákové komory, opět problém! Trysky sají benzín zespodu, jak trysky nasají vodu, směs se nezapálí a motor nechytá a kucká, doporučuji vypustit ten starý benzín z nádrže, vypustit plovákovou komoru karburátoru a do nového benzínu přidat velfobin, přísada na vyvázání vody z paliva. Potom bys to už měl dokázat zprovoznit, aby chytla a nezlobila a potom už normálně jezdit, ale ty první nádrže raději ještě obohatit velfobinem, aby to vytáhlo všechnu vodu ze palivového systému.
Naposledy upravil Ondra S. dne 2. 1. 2021 19:03, celkově upraveno 2
Nenávidím nesmyslná omezení, debilní zákony, buzeraci a hlupáky! Ramcově souhlasím s panem Jandou!
Ondra S.
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků