Motorro velas BM400

O motorkách a lidech kolem nich

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Vana666 19. 6. 2020 15:05

Aha, podle ondrových příspěvků jsem původně tipoval že mu není víc než sedmnáct
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ondra S. 19. 6. 2020 22:25

yndezit píše:Furt platí moje nabídka pro Ondru na GS500 za 10k a odvoz. Momentálně nechce (pořád) chytit, a prostě na to nemám čas.

Já jsem si původně myslel, že přehání a dělá si srandu, ale teď už to fakt vypadá, že to asi sranda nebyla.
U mně je největší průser s místem v garáži, dvě motorky tam sice už byly, ale to se tam nedá pohnout. Při svých zkušenostech bych to asi doma opravil a jezdila by, akorát teď nemám zrovna doma ani těch 10tis, pak bych pro ni musel zajet autem s vozíkem od kamaráda, doufám že by to nebylo do Prahy.
Arnie J píše:No vidíš, tak právě dokud jsi ještě schopen :) Ty se o ni budeš pěkně starat, takže se kdykoliv prodá za dobrý peníze. Hlavně nebastlit! :D

Jinak já jsem se vždy o motorky docela pěkně staral, bastlím jen tam, kde vidím konstrukční chyby, nebo nefunkční řešení od výrobce, nebo když chci něco navíc, ne že bych musel úplně všechno za každou cenu předělávat, to je blbost!
Vana666 píše:Aha, podle ondrových příspěvků jsem původně tipoval že mu není víc než sedmnáct

No kéž by to tak bylo, zase bych mohl zkusit balit roztomilá náctiletá koťátka, na která jsem už teď bohužel trochu starý a vrátit čas neumím.
Nenávidím nesmyslná omezení, debilní zákony, buzeraci a hlupáky! Ramcově souhlasím s panem Jandou!
Ondra S.
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 20. 6. 2020 09:47

Ondra S. píše:
Arnie J píše:No vidíš, tak právě dokud jsi ještě schopen :) Ty se o ni budeš pěkně starat, takže se kdykoliv prodá za dobrý peníze. Hlavně nebastlit! :D

Jinak já jsem se vždy o motorky docela pěkně staral, bastlím jen tam, kde vidím konstrukční chyby, nebo nefunkční řešení od výrobce, nebo když chci něco navíc, ne že bych musel úplně všechno za každou cenu předělávat, to je blbost!

Jop, však nejsme ve sporu :)
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150

goes 12.5.2020 18:46
Nic jako cena vykon neexistuje.
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 25. 6. 2020 20:42

Ondra S. píše:
pech. píše:Obyčejný Japonec...
Ta rada rozpustit to do dílů a z výtěžku koupit něco sice starého jak metuzalém, ale normálního, funkčního, po GO i spolehlivého, lepších parametrů a mít klid tu padla mnohokrát, ale komu není rady, tomu není pomoci.


Začínáš mně trochu nahlodávat pech, když vidím, co všechno se tam může *****, začínám mít trochu obavy i když moje motorka teď funguje dobře. Pak ale uvažuji co, aby to zato opravdu stálo, abych si opravdu pomohl, aby to moc nežralo, mohl se nato spolehnout, abych servis zvládl doma a měl levné a dostupné díly, uvažuji o nějaké třeba hondě CB 250, nebo tak, ale nevím zda by byla to pravé?

Obrátil se na mně další majitel s žádostí o radu, že mu přestala vypínat spojka, vypínací mechanizmus má přitom v pořádku, takže tam povolilo něco pod vlastní spojkou a vypínací krok mechanizmu potom nestačí, aby ji odpojil, přestože mám doma rozebraný motor, tak nemůžu přijít nato, co by to mohlo takto udělat? Uvažuji, že praskla nějaká kluzná podložka pod spojkou a vypadla, ale nemám se jak podívat, musel bych jedině rozdělat tu svoji a to se mi nechce kvůli tomuto.

Čínská motorka, no dobře, měl jsem yuki 125 sport 2004, měla nějaké konstrukční mouchy, ale jinak jako celek fungovala perfektně, jednoduchá, levné náhradní díly, nízká spotřeba, bohužel i výkon (vyměnit motor za 250ccm), tak jsem si říkal, no kdyby tohle fungovalo taky tak, tak za mně výborný, ale vidím, že tady to tak není. Rozhodně ta motorka není blbuvzdorná a pak je to už na majitelích. Ale jak mám poznat kde je vina na stroji a kde na špatné obsluze? Já jsem měl problém s motorem, který ztratil tlaky, protože jsem špatně nastavil vstřik, odešel origo regulátor, jinak dobré. Potom na té motorce už mám tolik vlastních zlepšení a přizpůsobení, že by mi to bylo opravdu líto ji prodávat.


CB250 se dá obtížně sehnat (ofiko se neprodávalo, nakoupila se série pro policajty a kdo ví kde jsou.
Ten motor má cca 12kw a to je hrana už mimo dálnice a musel bys to honit jak nadmutou kozu aby to aspoň trochu odsejpalo...

pak je CBF250, výkon trochu lepší, podvozek lepší, ale i to se blbě shání a moc to nejede... Kdysi jsem o ní uvažoval jako o ***** na tlučení do práce a zpět, ale pak jsem zjistil že výkon mi nestačí. Tak jsem místo 20 koňové motorky koupil 60 koňovou a to se konečně slušně svezeš...

Pod cca 50 koní výkonu už bych nešel... Což jsou motorky tak od půl litru výš...
Jestli si koupíš GS5, ER5, CB5, XJ6, Transalpa nebo cokoli je jedno... Rozhodující je stav...

Ten Velas zemřel jednak tím, že je to ***** sama za sebe už v sérii a o to rychleji proto, že jsi z ní
svými zásahy udělal odporný a ještě vrtošivější bastl....

Je na čase přiznat sám sobě že jsi se s tím krumplem napálil a vyměnit to za něco normálního...
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků