Motorro velas BM400

O motorkách a lidech kolem nich

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 24. 7. 2019 13:28

Ja uz to ani nectu...
maXX_CZ
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 28. 7. 2019 15:12

Já jo :)

Ondra S.: S motorkou bych nedělal už nic. Ty ostatní aktivity bych taky omezil, pokud na ně není čas.
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yndezit 29. 7. 2019 10:08

Ondra je v čase poměrně názorově konzistentní
http://superforum.zive.cz/viewtopic.php ... 7#p9122327
yndezit
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 29. 7. 2019 12:47

No vida
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ondra S. 29. 8. 2019 11:55

Dle posledních pokusů jsem dospěl k trysce 120 jako hlavní 38 volnoběžná.
Na tu 118 se to trochu dusilo při plném plynu, takže asi tak. Potom jsem to projel a naladil šroubek bohatosti tak, aby motor při velmi jemném přidávání plynu šel co nejměkčeji roztáhnout téměř z volnoběhu bez kopání a šroubek volnoběhu je kousek před dorazem.

Chápu že je to větší 4dobý jednoválec, že to nikdy nepůjde tak měkce jako čtyřválec, ale i tak jsem se z toho snažil dostat co šlo a dal jsem přednost měkkému chodu před neurvalým ostrým, ale trhaným zátahem. Pro moje účely to takto vyhovuje. Ta motorka stejně není vhodná na závodění, tak proč by to takto nemohlo být. Ještě je dostupná tryska 122 a 124, ale nato už dlabu, mně to takto stačí, nejede špatně a nato že má o dost protažené převody má i tak síly do kopců bohatě a na 6ku to vyjede kdeco, že se až divím, že ten motor je tak dobrej.

Jinak starty jsou bez problémů, volnoběh taky, výkon tomu nechybí, elektrika taky v pohodě, jako takhle to vlastně funguje dobře, takže není problém s tím teď žádnej, jen jezdit, občas vyměnit olej, překontrolovat ventilové vůle a na novou sezonu vymyslet, jaké gumy pak nato vybrat, nejlépe nějaké takové ty cestovní, co drží snadno se zahřejí běžnou jízdou a vydrží.
Nenávidím nesmyslná omezení, debilní zákony, buzeraci a hlupáky! Ramcově souhlasím s panem Jandou!
Ondra S.
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 29. 8. 2019 11:59

Ondra S. píše:Dle posledních pokusů jsem dospěl k trysce 120 jako hlavní 38 volnoběžná.

Tak to gratuluji
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 29. 8. 2019 13:09

Chtělo by to vstřikování.
rwd
garážmistr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 29. 8. 2019 18:05

Určitě. Objednat z Číny a domontovat. Nevidím jiné východisko.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod K86 29. 8. 2019 21:24

A nebo tam dát vstřikování
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 29. 8. 2019 21:28

A az to bude slapat, tak pridat preplnovani. Klidne taky z ciny.
maXX_CZ
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 29. 8. 2019 22:10

A vstrikovani

-- 29. 8. 2019 22:10 --

Vicebodove
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod Ondra S. 18. 9. 2019 12:51

Ach jo, vstřikování je sice fajn, ale není snadné ho nastavit doma v amatérských podmínkách bez možnosti odborných konzultací s lidmi, kteří se zabývají vývojem softwaru pro vstřikovací systémy motorů a jejich laděním a chiptuningem.

Ten Karburátor mně ale taky rozčiluje v tom, že nedrží nastavené parametry: Mám tam trysky 38 a 120, ale šroubek bohatosti se mi vibracemi povoluje a tím to právě nedrží parametry a já se pak divím, proč ten motor najednou chodí tak tvrdě a ono proto, že se povolil šroubek bohatosti z optimálního nastavení. Jednomu kolegovi pak dokonce se vibracemi vyšrouboval natolik, že vypadl a ztratil ho, což je fakt velký průser, protože sehnat stejný není tak jednoduché, zvláště když nemáte vzor. Asi jedině nastavit a zalepit, aby se nepovoloval a potom třeba nevypadl a neztratil se. Tohle je fakt blbý na těch karburátorech, ale jinak zase ta jednoduchost je fajn.

Na předchozím karburátoru se mi zase začala natrhávat ta membrána, což je taky blbý a jako náhradní díl se to nebude shánět zrovna snadno, přitom se jedná o opotřebitelný díl, který by dostupný být měl. Je přece blbé, aby se kvůli membráně musel měnit celý karburátor a to ani nemluvím, že to bude i finančně zbytečně drahé.
Nenávidím nesmyslná omezení, debilní zákony, buzeraci a hlupáky! Ramcově souhlasím s panem Jandou!
Ondra S.
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 18. 9. 2019 16:14

Motorek s karburátorem jsem měl nejmíň petadvacet a na žádné z nich se šroubek bohatosti nepovoloval. Když k tomu připočtu tak deset kusů zahradní techniky rovněž s bezproblémovými karburátory, tak bych viděl tvůj problém jen a jen v té číně.
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 18. 9. 2019 16:16

+1

Jak je ten sroubek jistenej aby drzel v poloze?
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 24. 9. 2019 10:24

K86 píše:+1

Jak je ten sroubek jistenej aby drzel v poloze?


Vetsinou o-kroužkem kterej ho zároveň těsní.

-- 24. 9. 2019 10:29 --

Vana666 píše:Motorek s karburátorem jsem měl nejmíň petadvacet a na žádné z nich se šroubek bohatosti nepovoloval. Když k tomu připočtu tak deset kusů zahradní techniky rovněž s bezproblémovými karburátory, tak bych viděl tvůj problém jen a jen v té číně.


Asi tak. Nejvetsi závada poměrně složitého karbce v autech byla prasklá membrána podtlaku, nebo nějaké těsnění. Po opravě byla bohatost zpravidla ok, nebo že se do karbce dostala voda z benzinu. U starých šoupat se hejbalo akorát pri záběhu motoru po opravě a.pak zase zpátky, nic víc.
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků