Stránka 493 z 1244

Re: Skútr koutek

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 6. 2017 13:46
od lukas.pce
jako PCXko je celkove takovej lowcost ale s peknym kabatkem a spolehlivost je hoodne dobra. staci jen menit olej a pneu.. jediný o čem vím je že tam občas odejde někomu ložisko v zadním převodu cca kolem 20tkm - začne se projevovat na volnoběh hučením.. Variátor, řemen a tak vydrží neskutečně, oproti padesátkám kde válečky po 3-5tkm KO

Re: Skútr koutek

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 6. 2017 14:49
od maincoonsback
A myslíš, že jiné moderní 125 se vstřikováním jsou na tom jinak? Jako jo, PCX je fajn, ale přestaňte to pořád vydávat za jedinou možnou volbu.

Já mám na tom svém taky těch 10 tis. km a nemusel sem na něj hrábnout. Srovnávat moderní skůtry se starými dvoutaktními 50kami s ohledem na životnost nejde. Vždyť myslím, že to moje Beverly má skoro dvojnásobný servisní interval (i oproti PCX)... Jednou za dva roky zajdu na výměnu oleje a STK a tradá... Nic víc, jen jezdím.

Jinak skutečný lowcost u Hondy je Vison, PCX je ještě v pohodě, je to pěkně udělané, jezdí to za málo, obstojně.

Re: Skútr koutek

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 6. 2017 15:51
od Moucha
jde o to jestli dvojnásobný servisní interval je plus nebo mínus

Re: Skútr koutek

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 6. 2017 18:49
od maincoonsback
Tak o tom debatovat nechci. Ono taky u větších motorek se prostě taky počítá s větším proběhem. Ale to je jedno. Jde fakt jen o to, že dneska se snaží nabídnout rozumné provozní náklady i ostatní. A ačkoliv vím, že to moje neumí jezdit za 2,5 l/100 km, tak vzhledem ke spotřebě a vzhledem k tomu, že mne do servisu nenutí jezdit každých 6000 km, ale 12 000, si myslím, že na tom taky nejsem špatně.

Řekl bych, že dneska od těch lepších značek to je standard.

Re: Skútr koutek

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 6. 2017 19:35
od lukas.pce
10tkm je ***** vzorek, a PCXka mají najeto i 50-100tkm.. pak se dá teprve mluvit o spolehlivosti apod...

moje náklady na servis zatím jsou jen každých 5tkm 0,8l oleje za nejakejch 150kč.. a po 15tkm pneu za litr i s prezutim, nic vic nic min a skutr stale jezdi jak nový.. Jasně když se to dává na prohlídky do autorizáku tak je to dražší, měli by se dělat ventily, ale kdosi najezdil na pcx 20tkm bez serizovani vůle a změna skoro žádná, tak to nechci zbytečně celé rozebírat

Re: Skútr koutek

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 6. 2017 20:19
od mikicz
Noclaf píše:
maincoonsback píše:...leda by držel přední brzdu a ničil pneu záměrně...

Na PCX nende, dual brake. :-P

Jde v pohodě. Dual (CBS) je jenom levá páčka. Pravá je jenom na přední kolo

Re: Skútr koutek

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 6. 2017 20:24
od anonymni
Zadni

Re: Skútr koutek

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 6. 2017 09:43
od Arnie J
další nádrž 2.8 ... už to klesá! :D

Re: Skútr koutek

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 6. 2017 09:47
od addiction
Jen na motorce? :kuk:

Re: Skútr koutek

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 6. 2017 09:56
od Arnie J
všude :(

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 6. 2017 15:35
od robbert
Co byste doporučili za stroj, aby se na tom naučilo nemehlo?

Re: Skútr koutek

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 6. 2017 15:42
od anonymni
Mp3

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 6. 2017 15:45
od robbert
To je pro kozy, ne? Něco pro voly by to chtělo...

Re: Skútr koutek

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 6. 2017 15:45
od anonymni
Ti prodam yamahu neo 50

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 6. 2017 15:54
od robbert
To se rozjede se 120 kg zátěže?