Tak určitě je to pohodlnější než 99,9 jiných skůtrů a nejspíš i víc než dost motorek. A Goes má pravdu v tom, že jsou tam dost díly i z lepších motorek (takže nevím jak má Forza zdvihy, ale obvykle jsou na skůtru taky menší). Ale i tak prostě to 15" kolo je prostě menší než 17" obvyklá na silničních motorkách... a poznat to je.
Něco taky může odfiltrovat sedlo, i to bude mít skůtr asi měkčí... Pokud člověk nemá bolavá záda, tak to ani vnímat ten rozdíl nemusí. S bolavými zády věřím, že bys ten rozdíl asi poznal, zvlášť na delší cestě.
Jak říkám, ještě sem nejel na skůtru, kde bych ty tupější rány do zad vůbec necítil. Chvíli mi to nevadí, na delší cestě už ale ano. A je to asi pro mne jediná a zásadní věc, kde ten rozdíl vnímám.
Za mne je to trochu paradox, zvlášť když jsou skůtry víc určené do města. Ale podle mne jsou obvykle dost tvrdé kvůli stabilitě, kterou mají rámy skůtru horší než motoroky. JInak si to neumím moc vysvětlit, proč to tak je.
-- 2. 7. 2021 12:19 --Arnie J píše:taky nevim kde wolff jezdí, že dostává pořád rány do zad... já spíš jezdím po silnici
Tak ty těžko můžeš vědět o čem píšu...