Skútr koutek

O motorkách a lidech kolem nich

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod goes 19. 11. 2019 08:25

ty doma nemas
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PeTr7650 19. 11. 2019 09:28

dečka je o uplne jinym komfortu i v moto hadrech, akorat na krosce ji nejde použít
Plyn na lanku je boží!
PeTr7650
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 19. 11. 2019 09:36

Ja se bavim o moto hadrech. Ne o moto hadrech. Mel sem nazran a anonnic moc. Hubik je nekde jinde. Tam se ejzdil v tricku soodarech a moto obleceni bez zimni vlozky kolem nuly a cajk
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 19. 11. 2019 13:22

https://www.yamaha-pemm.cz/akcni-nabidk ... ax-400-abs

Za mne fakt docela dobrá věc...

A toto taky není k zahození, jen Dmoto no.
https://www.dmoto.cz/motorka/392-piaggi ... ly-300-abs
Naposledy upravil maincoonsback dne 19. 11. 2019 13:34, celkově upraveno 1
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod goes 19. 11. 2019 13:24

Tak byl update tak doprodavaji no.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 19. 11. 2019 13:37

Však jo.
Ale kdo chce, má možnost. Na jaře to zase zvednou, nebo min. níž nepudou...
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod goes 19. 11. 2019 14:06

To asi jo. Ale je otazkou jak ta 400 pojede proti forze 300. Ma sice koniky navic aletakyo 30 kilo vic. Vazi stejne jako tmax 560. Maji to tak specificky poskladane u jamahy
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 19. 11. 2019 14:12

Tak je to o nějakých 20 tisic víc než 300ka na penězích, tu tam ted maji taky.
Já bych teda sel spíš do té 400, protože při naloženém skůtru a nebo se spolujezdcem už ta 400 pojede poznatelně líp, ale pro takové ty běžné jízdy po městě, jen jezdec, to bude jak říkáš prašť jak uhoď a to vč. té Forzy.

Ale při zátěži by se to 400 už projevilo.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod Moucha 19. 11. 2019 14:15

goes píše:To asi jo. Ale je otazkou jak ta 400 pojede proti forze 300. Ma sice koniky navic aletakyo 30 kilo vic. Vazi stejne jako tmax 560. Maji to tak specificky poskladane u jamahy

jede líp, to už tu vyzkoušené máme. Osobně nejvíc mi vadí to jak je xmax opticky o moc větší proti Forze
Moucha
Gay inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 19. 11. 2019 14:24

jakoze jede 400 lip jak forza? jako jo rozdil cekam, ale kdyz si vezmu, ze 300 a 400 u jamahy vazi stejne apod... jinak jo, jamaha tu u nas parkuje xmax300 a jako je to na pohled macek, piritom ty rozmery ma podobne forze a tmaxu aod. jen je to takove bachratejsi a asi se mi to libi vice. nevim

-- 19. 11. 2019 14:25 --

jinak mam jasno v tom, ze pujdu-li do "maleho" skutru beru Forzu. ano, asi pojede cosi hure, ale furt je za 150 s kufrem. to mi dava smysl. + 15 za skutr a dlaishc 5-7 za kufr apod. uz je moc na to ze jsou to porad "male" skutry
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Moucha 19. 11. 2019 14:34

jj 400 jede líp, samozřejmě rodzdíl takový není, ale líp jede, já to asi líp nepopíšu.
Xmax 300 je taky opticky malej než 400, ta má totiž 2 vzducháče obrovský a velký výfuk vyčuhující až za celý skútr, to to opticky celé zvětšuje. Samo chápu, že ten rozměr je třeba pořád stejný, ale tím jak je to dole pod sedlem celé takové plnější, působí to větší.
A nechci říct, že je to špatně to ne, ten kdo to má na dálky je to jedno, já na to koukám očima skútristy co jezdí po městě a parkuje na chodníku.
Moucha
Gay inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 19. 11. 2019 14:36

ja se nechci hadat, ale dle meho je 300 a 400 uplne stejny krom par malinkych detailu...

-- 19. 11. 2019 14:41 --

tak chvalne ktery je 300 a 400 ;)

Obrázek

Obrázek

-- 19. 11. 2019 14:42 --

kdyz si tam clovek odmysli tu babu, kvuli ktere je ten skutr opticky vetsi, tak jso prostu uplne stejne, jen se lisi tim bazmekem nad vyfukem co ma 400 a nema 300 jinak jsou 1:1... ja je videl vedle sebe a neslo poznat rozdil
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 19. 11. 2019 14:59

Však ti Dortu nikdo nerozmlouva a ani se nehada.
Sranda by jen byla a nedivil bych se, kdyby na jaře cena Dorty s příchodem faceliftu poskočila a pak by cena i s kufrem byla na ceně za co bys teď mohl koupit ten xmax bez kufru..., S čímž se chvilku žít dá... Když už bychom řešili každou korunu.

A zrovna ty bys s ohledem na bydliště a občasné cesty po dálnici to 400 využil... Ale kecat tu do toho fakt nechci.

Dorta = Forza
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod goes 19. 11. 2019 15:11

Forza facelift nema.

-- 19. 11. 2019 15:12 --

Jinak jo ttech necelych 10 kmh by se bodlo to nepopiram. Ale riskovat ze to treba nebude sviti se mi nechce.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Moucha 19. 11. 2019 15:17

já je znám tak to poznám, větší výfuk na jedné straně a ty vzducháče obrovské na druhé. Jak říkám, vadí mi to jen opticky když bych to hodil na chodník mezi lidi.
Tam kde mi PCX opticky nevadí, Forzu řadím už na hraně tak Xmax400 už mi tam nesedí. Ale jsem city user

Forzu si koupím, kor teď když je doma další 125ccm, příští rok je pcx 5 let tak už budu moci
Moucha
Gay inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků