Skútr koutek

O motorkách a lidech kolem nich

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod maincoonsback 23. 7. 2019 14:05

Noclaf píše:
Tak celý problém je v tom, že to je servis v km, které jste na PCX většina ani nenajela.

Cejtim nejakej butthurt? :D

Ne. To je realita. Psal sem většina.
maincoonsback
Inventář

Odeslat příspěvekod Moucha 23. 7. 2019 16:10

Tak mi tam letos spadlo najetych 1000km (jen), mam tam 2x 120km za Sprintem jinak je to vse mesto, celkova real spotreba 2,6 za tech 1000km
Moucha
Gay inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 23. 7. 2019 16:14

tak ja letos taky prd
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 23. 7. 2019 16:16

zejména na skútru
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 23. 7. 2019 16:17

uplna nula to neni, dvakrat sem s nim vyjel pred garaz a zpet, takze v souctu pocitam okolo 10-15 metru
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 23. 7. 2019 16:18

a to se počítá :D
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 23. 7. 2019 16:20

je to slabsi ja vim
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 23. 7. 2019 16:46

Ty mas aj skuter?
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 23. 7. 2019 17:00

TAk XADV dle mého názoru není v zásadě po technické stránce nic jiného než NC750X, akorát s jinou karoserií. A vzhledem k tomu, že ta je o 70 tis. levnější, tak taky nějak netuším, proč nevzít zrovna ji...

Ale podle vkusu každého soudruha... JAko třeba pro holku bude XADV asi vhodnější, ale pro chlapa bude podle mne NC750X, třebas i s automatem lepší volbou... I co sem četl testy, tak si to holky libovaly...
maincoonsback
Inventář

Odeslat příspěvekod goes 23. 7. 2019 17:23

brasci píše:Ty mas aj skuter?


Uz ne :)

-- 23. 7. 2019 17:23 --

Xadv nedava smysl tacionalni. Jen emocni
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Moucha 23. 7. 2019 21:01

NOVINKA 2019: Italjet Dragster 125 ccm a 200 ccm......
Slabší z nich má zdvihový objem 125 ccm a na zadní kolo posílá výkon 14,9 koní (11 kW) při 10 000 1/min a točivý moment 12,5 Nm při 7750 1/min. Jeho hmotnost je 108 kilogramů. Silnější skútr o objemu 200 ccm má výkon 19,8 koní (14,6 kW) při 8250 1/min a točivý moment 17 Nm při 6250 1/min. Váží o čtyři kilogramy více, tedy 112 kg.



Obrázek

Obrázek

Obrázek
Moucha
Gay inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 23. 7. 2019 21:04

Drsný
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 23. 7. 2019 21:11

20 koni z 200... solidni a ta vaha. Dobra hracka. By mohl arnild vybrat
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Moucha 23. 7. 2019 21:16

tohle by mě po městě asi bavilo hodně
Moucha
Gay inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 23. 7. 2019 21:18

Co to stoji?
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků