od maincoonsback 3. 8. 2016 08:47
Ale jenom výměna válečků nic neřeší..., to sem ti psal. Takže nejsme v rozporu..., jen sem tě asi nepotěšil, že válečky nic neřeší...
Musel by sis i tak koupit různé hmotnosti (a stupňovitost válečků) a zkusit to tunit, což by bez profi brzdy šlo asi dost těžko. Takže už mi i tak víc a líp reálně vychází ten multivar, pokud bys to chtěl a měl řešit.
Třeba já u toho svého nechám prostě všechno dojet do mrťě, ale pak prostě multivar dám taky. I u té 250 cítím, jak to při zrychlování "prokluzuje" a je to pocitově už na draka. Ale to je prostě vlastnost variátoru, zase ten komfort po městě ve srovnání s motorkou je nesrovnatelný (když už se to rozjede tak to jede více než dostatečně, v max kolem 140 km/h). Ten multivar by to měl pocitově i reálně hodně zlepšit (doporučuje se ale i výměna spojky, pružinky a samozřejmě kevlarový řemen). Multivar ma zlepšit jak zrychlení, tak také vmax, u jen válečků si hypoteticky pomůžeš jen v jednom parametru a druhý zákonitě potlačíš. Podle mne ztráta času s nejistým výsledkem.
Předpokládám tak cena kolem cca 10 tis.