Skútr koutek

O motorkách a lidech kolem nich

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod mikicz 31. 7. 2016 22:24

Nerozumět řeč tvého kmene... chci aby pcx zrychlovalo lépe a protože na něm primárně nejezdím já tak investice do multivar variátoru nepřipadá v úvahu. Emise ať si řeší dovozce, na stk se nedělají a já do motoru zasahovat nehodlám.
it is not about the money. it is about sending a message
mikicz
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 31. 7. 2016 22:33

no ze ci neni PCX pridusene emisiami oproti karbec Kymco o tom hovorim.....ze preto moze Kymco zrychlovat lepsie blikblik
.bad.decision.matters.

goes 24.5.2020 23:11
:D dnes jsi vitez

evlo 29.3.2021 13:26
Gliderovo doporučeni autowerks cajk
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mikicz 31. 7. 2016 22:37

A proto má i přidušené asi o 1,5 kW víc než to Kymco...

Edit: podle výrobců o rovné 2 kW (8,6 vs. 6.6)
it is not about the money. it is about sending a message
mikicz
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lumpo 1. 8. 2016 06:35

Ty kraaaso. Ja jsem po ranu jeste pekne nalitej. Nebo nevim jakym jazykem zde hovorite... ctete to taky po sobe nez to odeslete?
Lumpo
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Moucha 1. 8. 2016 09:03

nebylo Kymco poladěné?
Moucha
ing. Spokojený
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mikicz 1. 8. 2016 13:57

Moucha: dost pochybuju, byl to náhradní z půjčovny. A najeto měly taky oba cca stejně, kolem 700 km.
it is not about the money. it is about sending a message
mikicz
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vočko Szyslak 1. 8. 2016 17:30

Protože jsem ještě neprodal, byl jsem na servisu po roce a 4000 km. Cena 837 Kč. A taky už jsem na tom minimálně měsíc neseděl, takže jsem zapomněl, že tam není skoro žádnej benzín. Navíc v dolní poloze jde palivoměr strašně rychle dolů. Ale 20 km s palivoměrem na nule nebyl nakonec problém. Dotankoval jsem do plné nádrže skoro 7.5 l, takže k pumpě už jsem asi přijel na výpary.
Vočko Szyslak
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 1. 8. 2016 19:20

Děkujeme za informaci.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod pech. 1. 8. 2016 20:22

mikicz píše:A ještě jeden dotaz: nezkoušeli jste někdo měnit válečky ve variátoru, aby pcx líp zrychlovalo? Asi jsem ovlivněný motorkou, ale mám pocit že i karburátorové kymco 125 zrychlovalo líp.


Jooo to víš, ždímačka holt není motorka :-)

Každopádně zrychlení se dá vylepšit zcela jednoduše - nákupem výkonnější alternativy stávajícího werglu :-)
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 1. 8. 2016 20:23

proč tomu říkáte ždímačka? :D
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mikicz 1. 8. 2016 20:53

pech. píše:Jooo to víš, ždímačka holt není motorka :-)
Každopádně zrychlení se dá vylepšit zcela jednoduše - nákupem výkonnější alternativy stávajícího werglu :-)

Nebo stačí nechat skůtr doma a vzít z vedlejšího věšáku klíče od duka. nevím o tom že by se dělala výkonější verze Pcx 125 aby to mohla řídit holka s papírama na auto. no tak jsem po letech zkusil garáž a opět nezklamala...
it is not about the money. it is about sending a message
mikicz
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 1. 8. 2016 21:42

Tak jako Miki v obecné rovině s tebou souhlasím, ale tady sis myslím trošku anběhl sám.
PCX je prostě 125 a o moc líp prostě nepojede, zvlát když si sám napsal, že to tunit nehodláš. A pokud nešáhneš na variátor, tak s tím prostě nic nenuděláš, protože nic k tomu, aby to jelo pocitově aspon trosku lip nepomůže. To není karburátorová motorka, kde můžeš dělat víc věcí a kde když ti nevadí, že to bude žrát 6l/100 to poladit jde i trochu jinak...

Tady bohužel ne... PCX jede prostě dobře už z výroby a bez většího zásahu s tím NIC nenaděláš.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod mikicz 3. 8. 2016 08:11

Vždyť od začátku píšu o výměně válečků ve variátoru, které jak jistě víš ovlivňují akceleraci a maximální rychlost. Napsal jsem že ho nechci měnit celý, ne že na něj nešáhnu... klidně obětuju pár km z maximálky za lepší akceleraci z místa.
it is not about the money. it is about sending a message
mikicz
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 3. 8. 2016 08:47

Ale jenom výměna válečků nic neřeší..., to sem ti psal. Takže nejsme v rozporu..., jen sem tě asi nepotěšil, že válečky nic neřeší...

Musel by sis i tak koupit různé hmotnosti (a stupňovitost válečků) a zkusit to tunit, což by bez profi brzdy šlo asi dost těžko. Takže už mi i tak víc a líp reálně vychází ten multivar, pokud bys to chtěl a měl řešit.

Třeba já u toho svého nechám prostě všechno dojet do mrťě, ale pak prostě multivar dám taky. I u té 250 cítím, jak to při zrychlování "prokluzuje" a je to pocitově už na draka. Ale to je prostě vlastnost variátoru, zase ten komfort po městě ve srovnání s motorkou je nesrovnatelný (když už se to rozjede tak to jede více než dostatečně, v max kolem 140 km/h). Ten multivar by to měl pocitově i reálně hodně zlepšit (doporučuje se ale i výměna spojky, pružinky a samozřejmě kevlarový řemen). Multivar ma zlepšit jak zrychlení, tak také vmax, u jen válečků si hypoteticky pomůžeš jen v jednom parametru a druhý zákonitě potlačíš. Podle mne ztráta času s nejistým výsledkem.

Předpokládám tak cena kolem cca 10 tis.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod Moucha 3. 8. 2016 09:02

PCX má akcelaraci na 125ccm výbornou, je spíš dělaná na akceleraci než na max. rychlost..
Moucha
ing. Spokojený
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků