Scooter CPI Hussar

O motorkách a lidech kolem nich

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod ace2 2. 6. 2011 09:21

Zdar,
protože se stěhuju a budu mít haleluja i garážové stání, tak jsem si vzal do hlavy myšlenku, že bych na letiště mohl jezdit na skůtru bo to není daleko a je to lepší/zábavnější než sockou, alespoň v létě.

Kolegyně prodává skůtr CPI Hussar - ehm nepojizdný :D nicméně zase za pá korun 5.000czk s tím, že si ho mám opravit, nejde nastartovat či co. Jako chápu, že tahle značka není nic moc asi a Peugeot by byl lepší, ale prej nejezdí vůbec špatně a navíc je za pár korun, málo ježděný, jinak jako nový a navíc si chci ověřit zda skůtr je dobrá volba než bych si pořídil něco dražšího.

No a otázkou je, má někdo s tímhle skůtrem zkušenosti a druhá věc, i kdyby se tam ***** něco drahýho jde to za bůra opravit? Vůbec netuším jak se pohybujou ceny náhradních dílů.
5 techničáků a všechno RWD
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jandaxx 2. 6. 2011 10:32

Jsi bydlel v nějaký ***** u Benátek ne? Jinak kolega si koupil za 7 000,- jetou Kentoyu a mimo řemenu, který hned prdnul, není poblém. Říkal, že je to jak lego a třeba variátor měl rozebranej už asi třikrát jen proto, aby pochopil, jak to tam vlastně funguje. Jezdí s tím téměř každý den a pro provoz v Praze naprosto ideální. Po Praze je pár skůtr servisů, který se tím zabývají. Servis na skůtra nebývá drahý. Je třeba na Francouzský na P10, nebo na Průběžný. Takže bych se toho nebál. Jedinej problém by byl, pokud by to nestartovalo z důvodu vadného CDI. To by asi bylo mastný. Takže aspoň zjistit, jestli to při startování dává jiskru. Pokud ano, tak bude třeba zasraný karbec(jestli ho to ještě má), svíčka nebo podobná prkotina.
jandaxx
Uživatel deaktivován

Odeslat příspěvekod ace2 2. 6. 2011 10:46

No prej to jiskru dává i benzín do toho teče, jen to nechce chytnout. Trochu jsem googlil a vypadá to, že to častější problém a problém je špatný sytič... takže bych mohl mít při troše štěstí za pár tisícovek málo jetýho scootera, když se mi nebude líbit na tom jezdit, tak to dám matce na vesnici.

No tam jsem bydlel 3years ago, ted jsem na Stodůlkách kvůli letišti a stěhuju se o 3 ulice dál na Zličín, takže letiště mám "za rohem" na auto je to moc blízko, socka je sice prima, ale v létě nuda. Scooter by byl asi ideální a navíc bych s tím mohl jezdit po Praze bez rizika, že nezaparkuju a tak.
5 techničáků a všechno RWD
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 2. 6. 2011 12:32

vadny CDI je sice problem, nicmene ceska firma Ignitec nebo tak nejak je vyrabi, takze v propade potreby netreba kupovat drazsi original
Seat Leon ST TGI
Mondeo IV C FL 1,6EB - doufám že moje poslední setkání s benzínem od Fordu :-D

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burton 2. 6. 2011 12:35

Měl jsem CPI Popcorn, což je to samý jako Husar, jen s jinou kapotáží. Bude to špatnej sytič, nebo to bude třeba jen seřídit, což je záležitost stokorun. Jinak skútr je to OK, je to licence Cagivy. Jen je třeba počítat s tím, že to je padesátka, takže bez otevření výkonu to jede tak 50km/h. Snadnou úpravou (odstranění restrikce+vyměnit koleno výfuku), kterou má udělanou tak 90% skútrů ihned po koupi, lze výkon otevřít, že to jede tak 65 km/h. Dalšíma úpravama (úpravy variátoru, laděný výfuk) z toho lze dostat tak 70-80 km/h. Jinak dílenský zpracování nic moc, sem tam se povolí zrcátko, sem tam nejde zavřít kufr, ve 2 tis. km. přestal fungovat náhon tachometru, ale jinak mě nikde nikdy nenechal. za zmiňovanou cenu bych ale neváhal-použitelný to je. Ve srovnání s lowendem Kentoyou, Yuki nebo Keeway bych řekl že je CPI o třídu výš.
burton
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod ace2 2. 6. 2011 14:30

Tak to jsem chtěl slyšet, o víkendu si pro něho zajedu.

O otevření samozřejmě uvažuju a nechám si to udělat, nepředpokládám, že to bude nijak nákladné. Vesměs to snad znamená jen vyndat různé kroužky fungující jako restriktor, popřípadě změnit nastavení karburatoru.

Skvěle díky !
5 techničáků a všechno RWD
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 2. 6. 2011 14:51

zalezi jak a cim to bude omezene, nekde jsou prepazky ve vyfuku, nekde "rozladenej" karbec, nekde je to elektronicky
Seat Leon ST TGI
Mondeo IV C FL 1,6EB - doufám že moje poslední setkání s benzínem od Fordu :-D

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 2. 6. 2011 15:00

co jsem poslední dny googloval, tak prej elektronicky to mají snad jen high endové scootery jako například Honda. Zbytek má přepážky, nebo omezení na variatoru. Tak to je už jedno, hlavně aby se to dalo nějak zprovoznit.
5 techničáků a všechno RWD
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Head 2. 6. 2011 15:06

Na jednom scootru jsem viděl "omezovač výkonu" v podobě plastového kroužku, který bránil vysunutí šoupátka karbece víc jak cca do poloviny ... "otevření"teda byla práce na dva šroubky a minutu práce ... jen přijít na to co tam kde kua je :D
Yesterday is history, tomorrow a mystery, today is a gift, thats why it's called the present
Head
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 2. 6. 2011 15:30

Tak to je sofistikovaný systém, no a to otevření výkonu je aspoň nějak citelně poznat ?
5 techničáků a všechno RWD
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 2. 6. 2011 16:07

Head píše:Na jednom scootru jsem viděl "omezovač výkonu" v podobě plastového kroužku, který bránil vysunutí šoupátka karbece víc jak cca do poloviny ... "otevření"teda byla práce na dva šroubky a minutu práce ... jen přijít na to co tam kde kua je :D


stejne to mela i suzuki GS500 nevim jakej rok
Seat Leon ST TGI
Mondeo IV C FL 1,6EB - doufám že moje poslední setkání s benzínem od Fordu :-D

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kibitz 2. 6. 2011 16:21

jandaxx píše:Jsi bydlel v nějaký ***** u Benátek ne? Jinak kolega si koupil za 7 000,- jetou Kentoyu a mimo řemenu, který hned prdnul, není poblém. Říkal, že je to jak lego a třeba variátor měl rozebranej už asi třikrát jen proto, aby pochopil, jak to tam vlastně funguje. Jezdí s tím téměř každý den a pro provoz v Praze naprosto ideální. Po Praze je pár skůtr servisů, který se tím zabývají. Servis na skůtra nebývá drahý. Je třeba na Francouzský na P10, nebo na Průběžný. Takže bych se toho nebál. Jedinej problém by byl, pokud by to nestartovalo z důvodu vadného CDI. To by asi bylo mastný. Takže aspoň zjistit, jestli to při startování dává jiskru. Pokud ano, tak bude třeba zasraný karbec(jestli ho to ještě má), svíčka nebo podobná prkotina.


heh :D tak servis na skutry vyjde stejne draze jako na auta, ovsem potrebujes ho 4x casteji. to stejny dily - darda jako prase a to i spotrebak, natoz dily. je fakt, ze padesatek se to moc netyka, ale objemy nad 125cc uz jsou za trest. vstrikovani zadna cina jeste nevidela ani z rychliku, natoz padesatka :-]

za me urcite nebrat, odradi te to nespolehlivosti od skutru, ktery jsou jinak do mesta parada
Naposledy upravil Kibitz dne 2. 6. 2011 18:27, celkově upraveno 1
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 2. 6. 2011 18:18

Uvidíme, já potřebuju ověřit praktičnost, když se osvědčí, tak pak nemám problém si koupit třeba Peugeota.
5 techničáků a všechno RWD
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jandaxx 2. 6. 2011 18:32

Kibitz píše:
jandaxx píše:Jsi bydlel v nějaký ***** u Benátek ne? Jinak kolega si koupil za 7 000,- jetou Kentoyu a mimo řemenu, který hned prdnul, není poblém. Říkal, že je to jak lego a třeba variátor měl rozebranej už asi třikrát jen proto, aby pochopil, jak to tam vlastně funguje. Jezdí s tím téměř každý den a pro provoz v Praze naprosto ideální. Po Praze je pár skůtr servisů, který se tím zabývají. Servis na skůtra nebývá drahý. Je třeba na Francouzský na P10, nebo na Průběžný. Takže bych se toho nebál. Jedinej problém by byl, pokud by to nestartovalo z důvodu vadného CDI. To by asi bylo mastný. Takže aspoň zjistit, jestli to při startování dává jiskru. Pokud ano, tak bude třeba zasraný karbec(jestli ho to ještě má), svíčka nebo podobná prkotina.


heh :D tak servis na skutry vyjde stejne draze jako na auta, ovsem potrebujes ho 4x casteji. to stejny dily - darda jako prase a to i spotrebak, natoz dily. je fakt, ze padesatek se to moc netyka, ale objemy nad 125cc uz jsou za trest. vstrikovani zadna cina jeste nevidela ani z rychliku, natoz padesatka :-]

za me urcite nebrat, odradi te to nespolehlivosti od skutru, ktery jsou jinak do mesta parada

No nevím. Kolega, co koupil tu Kentoyu, tak se tam dělal nějakej základní servis po koupi včetně výměny řemenu a nějakého seřízení a stálo ho to asi litr. A teď jenom jezdí. Samozřejmě nevím, jak dlouho, než se mu něco vysere :D
jandaxx
Uživatel deaktivován

Odeslat příspěvekod ace2 2. 6. 2011 18:33

Ha ! v noci svítící helma pro vyšší bezpečnost... .to jsou věci, to chci :D

http://www.motoeshop.cz/prilby-helmy/in ... 26247.html
5 techničáků a všechno RWD
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků