Vyber motorky - jakou

O motorkách a lidech kolem nich

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod brasci 24. 10. 2019 20:46

Na začiatok stačí.
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 24. 10. 2019 22:29

goes píše:Toto bude mega vrazda. Nahac. 210 koni. 180 kilo

https://www.ducati.com/ww/en/bikes/stre ... knHgrCXV_o

Hustýý
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 25. 10. 2019 05:55

Tak pech pro.autistu tam u těch velkých skútru jsou výhody asi tyto:
- nemusíš řadit
- líp dosáhneš na zem
- lepší ochrana než u naháču
- a co je hlavní, není tam ten oser s údržbou motorky, tedy čištění a mazání řetězu, dotahování řetězu a podobně
- a b neposlední řadě úložný prostor, neb do skútru s kufrem se ti toho pořád vleze víc než do motorky s kufrem.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod goes 25. 10. 2019 10:06

Tak jsem byl v ostrave na toho tmaxe. Meli jen zakladbiho takze ano sx ani dx. Tudiz mensi plexi a mensi vybava. Zajimala mne hlavne ochrana pred vetrem. Jako asi su rozmlasany z versysu ale nohy foukalo fest. Asi aj vic jak na forze? Dynamika super pecka to se da. Ochrana hrudniku a ruk fajn a nahlavu foukalo fest ale zade to ma to male plexi. Komfortni temer bez vinraci zvuk fajn.
Velka pecka siroke sedlo talze clovek sedi celym zadknem ne jako u malych skutru a motorkach jen kouskem to je velka vyhoda. Na nohy mista pecka a dokonce rpvni siutr kde si je i natahnu.

Nicmene 320k je za mne moc. Nevim v cem to ma tu cenu no. Resp vim ale je to ulet.

Nicmene co se mi na rozdil od pemmu libilo ze borci hned rekli ze bude za 2 tydny novy model. To je fer ristup. Sice zadne revoluce jen facelift apod ale je fajn ze to reknou a neschovavajinto jako jini.

Takz jizda fajn. Dynamika pecka. Komfort zadku a odpruzeni. Bezvibracni vuci skutrum. A vitr tezko rict jak bude to vetsi dx ale tonje asi zklamani.

Nicmene asi mne to jeste vice utvrdilo na forzu
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 25. 10. 2019 10:41

co podvozek?
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 25. 10. 2019 10:42

Je to drncave jako skutry. Motorka to umi lip. Ale neni to tak uskakane jako forza nebo xmax.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 25. 10. 2019 10:50

maincoonsback píše:Tak pech pro.autistu tam u těch velkých skútru jsou výhody asi tyto:
- nemusíš řadit
- líp dosáhneš na zem
- lepší ochrana než u naháču
- a co je hlavní, není tam ten oser s údržbou motorky, tedy čištění a mazání řetězu, dotahování řetězu a podobně
- a b neposlední řadě úložný prostor, neb do skútru s kufrem se ti toho pořád vleze víc než do motorky s kufrem.


Tak oser s údržbou... Olej 1x za rok -to musíš stejně. Pneumatiky, destičky, chlazení - to je tam taky...
Já nechápu proč se ten řetěz tak prožívá jak má šíleně náročnou údržbu, když se jednou za 1000km (by se mělo, ale když si zrovna vzpomeneš 2x za sezonu nahrká třikrát tolik) postříká sprejem, což trvá 5 minut a dotahovat ho mi vychází tak po 10-15kkm a když si nekoupíš sračku, vydrží tam pade... To ten řemen dýl nevydrží...

Ochrana OK, bez řazení už dneska není nutnost skůtru... úložný prostor - ty schránky pod řídítkama jsou dobrý. Prostor pod sedlem nahradí topcase a motorku lze okufrovat brutálně... To ale pak ztrácí ty rozměry...
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sell: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 25. 10. 2019 11:12

Top Case na motorce ti nenahradí prostor pod sedlem skútru, když na něm mám topcase taky.

To jsou zbytečné debaty. Prostě když jedu něco koupit beru si skútr, protože se do něj vleze regulérní nákup. Jezdit nakoupit na motorce s bočními.kuframa bych byl jak debil.

Jako jde všechno, jde jezdit s gumycukama... Ale prostě ta praktičnost skútru je v tomto ohledu prostě jinde.

Ber to tak, popsal sem rozdíly jako uživatel toho i toho. Já to tak vidím. Prostě na skútru sem byl schopen bez jakéhokoliv bazmeku převést dvě obrovské dýně.... Na motorce bych převezl max.. jednu a nebo bych musel použít boční kufry, kam si nejsem jistý jestli by se vlezly, protože byly větší než běžná Lkova integrální prilba. A to máš na skútru pořád možnost použít háček pod riditkama...

Takže tak.

Jinak dneska v yamaze... Jako xmax 400 super. Ale tmax už je tak obrovská krava, že mi to taky moc smysl nedává... To už musí chtít člověk přesně tohle na cestování. Jinak je to fakt strašně velký, že je v podstatě jedno jestli tohle a nebo nějaký chopper.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod goes 25. 10. 2019 11:22

Tmax je uzsi jak xmax a o 1 cm delsi..

-- 25. 10. 2019 12:22 --

A vazi o 25 kilo vic
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 25. 10. 2019 11:29

Hele na hádání budeš muset hledat někoho jiného. Dneska sem u toho stal, mají je tam vedle sebe a jako xmax taky není malý, mají tam tu 400, ale opticky je tam rozdíl větší než 25kg a rozměrově taky. To je nebe a dudy.

Jeden je 2185 mm, druhý je 2200 mm, takže 15 mm rozdíl v délce, což je nic, ale ta.masa materiálu je u toho tmaxe prostě obrovská, takže působí daleko větším dojmem, být podle dostupných údajů je to skoro to samé. V reálu ale fakt není.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod goes 25. 10. 2019 11:50

V realu je to stejne. Stejna delka i sirka. Jak na papire tak v realu. Ale tmax vyplnuje ten prostor vice to jo. Jen to zkresluje no
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 25. 10. 2019 15:12

Škoda měl sem to vyfotit.

Jak sme říkal, čísla nehodnotim. Ale i ta sedačka jak si psal vypadá skoro 2x větší...

Ale je to jedno.... Asi bych prostě do Tmaxu nešel, ale xmax by byl v pohodě.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod goes 25. 10. 2019 15:36

Neni treba to fotit. V pemmu stoji vedle sebe a i v ostrave meli vedle sebe. Ano tri a ctyrkilo vypada vedle polovicni pritom jsou stejne velke :) jen tmax je baculatejsi
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 25. 10. 2019 15:51

A tak sám si říkal, že sice celkové rozměry jsou stejné, ale ten bachratější (v tomto případě tmax) je náročnější na manipulaci.
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 25. 10. 2019 16:03

To bezesporu ano. Tmax je celkove jinak delany nez vetsina skutru. Ma motorkove brzdy coz slo poznat. Motor ma vice uprostred apod. Neni to cestak ala burgman ale spoetovni mestsky skutr. A fsktem je ze jakozto 500ti kilo vazi plna 215 kilo coz je pecka a je to o 20-30 kg mene jak konkurence. Akcelerace fakt pecka apod.
Ano v zacpe a velke zacpe se bude lepe manipulovat s forzou. Ale kdyz vezmu ze 95% kolon sem projel i s versysem tak zde problem nebude a ano 125tka bude do mesta lepsi. Ale asi by to nebyl zasadni problem.

Nicmene za 2 tydny je milano loto show tam predstavi novinky vsichni anuvidime co bude no. Forza zatim vede.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků