Vyber motorky - jakou

O motorkách a lidech kolem nich

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod garážmistr 21. 7. 2019 23:48

Někdo zmiňoval test Brutale 800rr, jsem ho zkouknul a co mě zaujalo, kolik z těch 140k využíval. Obvykle se dostal zhruba do půlky rozsahu otáčkoměru, jednou se dostal na ⅔ a hned to okomentoval "8tis. ot. z 12 použitelných". Neviděl jsem graf, ale pravděpodobně nikdy nevyužil víc jak 100k.
V některý z reportáží jsem zaznamenal, že najíždí kolem 50tis. km/rok.
Možno použít jako vodítko k problematice začínajících motorkářů a požadavků na výkon.
rwd
garážmistr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 22. 7. 2019 00:13

Ja dnes potkal na benzince motorkare a po tom, co mi poradil mu tak ze slusnosti rikam "nice bike", ani jsem proti slunci nevidel, co to vlastne ma.
Chvili jsme pokecali a on mi pak ukazuje at se jdu podivat na budiky.... rikam si co je?
Rikal, ze kupoval 2012 fungl novy. Honda proste drzak, pan evidentne taky :))
ggg.jpg
maXX_CZ
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 22. 7. 2019 00:21

436k km?
Asi nevies co vsetko menil.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 22. 7. 2019 00:27

rwd
garážmistr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 22. 7. 2019 07:32

garážmistr píše:Někdo zmiňoval test Brutale 800rr, jsem ho zkouknul a co mě zaujalo, kolik z těch 140k využíval. Obvykle se dostal zhruba do půlky rozsahu otáčkoměru, jednou se dostal na ⅔ a hned to okomentoval "8tis. ot. z 12 použitelných". Neviděl jsem graf, ale pravděpodobně nikdy nevyužil víc jak 100k.
V některý z reportáží jsem zaznamenal, že najíždí kolem 50tis. km/rok.
Možno použít jako vodítko k problematice začínajících motorkářů a požadavků na výkon.

Ale to se přece ví... Sám sem to psal, že 90% jíst všech motorkářů je do 100 koní. To je dolozitelne.
maincoonsback
Inventář

Odeslat příspěvekod goes 22. 7. 2019 08:10

maXX_CZ píše:Ja dnes potkal na benzince motorkare a po tom, co mi poradil mu tak ze slusnosti rikam "nice bike", ani jsem proti slunci nevidel, co to vlastne ma.
Chvili jsme pokecali a on mi pak ukazuje at se jdu podivat na budiky.... rikam si co je?
Rikal, ze kupoval 2012 fungl novy. Honda proste drzak, pan evidentne taky :))
ggg.jpg


To jsou lidi co nemaji jiny zivot nez bajk
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 22. 7. 2019 13:05

K86 píše:to budeš ultra mega giga spokojenej, protože to nejlepší motorka na svjetě :D


Určitě není. Ale je hodně dobrá, zcela funkční, tak nějak bez výhrad, že by tam bylo něco špatně.

Jinak zatím krátce, co zaujme je MOTOR. To je pecka. Jasně, nejsou tam ty "emoce" alá Ducati či KTM , ale funkčně je to pecka. Tahá to narozdíl od těchto dvou úplně od spodu, BEZ VYBRACÍ a jede to lineárně až do omezovače. I na šestku to třeba ze 70 zrychluje jako kráva, řadit není potřeba Motor se fakt povedl, na cestovaní super varianta a i fakt jede. Výkon je v módu že nechybí. Zkoušel jsem módy Rain a Road. Plně dostačující.
Mód Dynamic tam nebyl, jen verze PRO a tam bylo vypnuté ABS a Kontrola trakce a do toho jsem nešel. ( individulaní nastavení, v tomto případě "natvrdo".Nechtěl jsem si vydělat. :-) Motor krásně "brzdí", což je třeba proti Africe rozdíl, tam musím více podřazovat.

Jinak motorka je hodně, ale hodně neutrální, třeba CRF1000 mě přijde že se vrhá do zatáček s větší chutí a přišlo mne, že je na ní i větší zábava. Motory nesrovnávám, to nejde, ač těch 70 kW CRF ve verzi s DCT zrychluje taky velice slušně, pocitově. Ale berte vše v módu že na CRF jsem doma a jsem na ní zvyklej.

Brzdy jsou taky na jedničku. S čím je potřeba se sžít je řazení, byl tam obousměrný quickshifter a protože jsem to neuměl, tak to občas koplo. Ale to půjde vychytat.

Jinak o kardanu vůbec člověk neví. ( jak dlouho to vydrží nevím)

Podvozek je taky parádní, lze ho různě nastavit, či se nastavuje sám, dle povrchu. Pohodlné , sedlo taky zcela funkční. Možnost nastavení vyšky podvozku( lze koupit i nižší podvozek) aby člověk dosáhl na zem je taky parádní. V zásadě na tom může jezdit i škrček se 160 cm. ( pokud koupí snižený podvozek a snížene sedlo) samozřejmě jde to i zvyšovat. Vybere se zcela každý. Na cestovaní super mašina, ale krom motoru který je na jedničku s hvězdičkou, tam moc emocí není. Ale protože to je zaměřením cesťák, nic tam pak neotravuje a vše funguje jak má. Za mne vyborná mašina na cestování.
Demokracie byla odsouzena k zániku v okamžiku, kdy politici zjistili, že mohou uplatit voliče jeho vlastními penězi a kdyby volby měli něco změnit, dávno by je zakázaly.

Demokracie není panováním , nýbrž prací k zabezpečení spravedlnosti.
T.E.CH
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 22. 7. 2019 13:27

Co popisujes za bajka?
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 22. 7. 2019 13:46

GS 1250?
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 22. 7. 2019 14:06

Jo
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 22. 7. 2019 14:26

ja bych proste nedal tu uniformitu, to je jak se prihlasit do NSDAP, ten bajk bohuzel zastupuje sorta lidi stojici v zastupu. GS a cokoli od HD proste ne.

Ale verim, ze to bude hodne dobry bajk, byt jak uz to tak chodi, laka peknou zakladni cenou, ale na te nikdo neskonci a proste pod pul mice to byva jen naprosto vyjimecne.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 22. 7. 2019 14:30

+1000
maincoonsback
Inventář

Odeslat příspěvekod T.E.CH 22. 7. 2019 14:32

Myslím že se to s tou uniformitou přehání. Blbečky najdeš kdykoli a kdekoli a jedno na které motorce jezdí.

Tohle já neřeším. BMW je prostě drahé, ale taky ho pak dráž prodáš. Drží to cenu neskutečně. Paradoxně ani servis není drahý. Pět litrů základní a osm litrů velký. O tom se ti u KTM a nebo Ducati může nechat jen zdát. A v některých případech nejen tam...

-- 22. 7. 2019 14:33 --

maincoonsback píše:+1000



No to by mne zajímalo, jak ty "nemotorkář" tohle můžeš posoudit. Jako názor ti neberu.....
Demokracie byla odsouzena k zániku v okamžiku, kdy politici zjistili, že mohou uplatit voliče jeho vlastními penězi a kdyby volby měli něco změnit, dávno by je zakázaly.

Demokracie není panováním , nýbrž prací k zabezpečení spravedlnosti.
T.E.CH
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 22. 7. 2019 14:34

Ja neresim Blbecky, ty mas vsude, ale proste GS je nemoc, ktere podlehne 9 z 10ti majitelu. Krom HD a GS nevidim nikde takvou snahu mit vse tovarni, vse BMW, seda tovarni kombinaza, vsechno prislusenstvi apod. jak rikam to je nemoc dana tou znackou a ja verim, ze bych tom utaky podlehl. A proste nerikam, ze by to jinde nebylo, ale ne v takove mire.

Ale je to moje osobni subjetkivni hodnoceni
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 22. 7. 2019 14:40

Neni na miste porovnavat servisni narocnost motoru, ktery maji projev uplne jinej nez boxer a koncepcne tak postavena cela motorka. Nerikam, ze KTM a Ducna jsou nejake servisni lidovky na servis, ale I BMW ma sve a taky umi dost potrapit.
Pak tu mas treba Yamahu 1200 S.T. to by mohl byt adept na servisne nenarocne velke enduro.
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků