Vyber motorky - jakou

O motorkách a lidech kolem nich

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod anonymni 8. 8. 2018 19:42

Ono ruku na srdce. Vetsina majeitelu tech hard core endur do terenu stejne nikdy nekoukne.

-- 8. 8. 2018 20:42 --

Ja mam jasno. Kdyz moto tak r1200rt
anonymni

Odeslat příspěvekod T.E.CH 8. 8. 2018 19:45

Jo je to tak,pravdu máš... v hospodě ale vždycky říkám že můžu a vo tom to je. :D


Já to kupoval kvůli automatu....vyběr není a na silnici je to taky cajk.


Jo to Rtečko potvrzuji, to jsem i jel....super cesťák a to jsem prcek a v pohodě.
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod anonymni 8. 8. 2018 19:49

:) no forza je taky fajn
anonymni

Odeslat příspěvekod T.E.CH 8. 8. 2018 19:50

Tak mít 3-4 motorky je ultrafajn. :-)
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod pech. 8. 8. 2018 19:51

glider píše:jj, Acko a Vstrom k tomu je idealny stav


Ty vole další..... Prasopes V-strom je stejnej mor jako PCX mezi ždímačkářema... :roll: Totální absence fantazie :-)

Tech: mám tři a výsledek je ten že ty dvě stejně víc stojí než jezdí a jezdím stejně pořád na CéBéčku :-)
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 8. 8. 2018 19:54

No musíš správně naladit portfolio a pak to střídat dle toho kam jedeš. Pokud jen do práce....je to těžký. :-)
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod pech. 8. 8. 2018 19:55

goes píše:Ono ruku na srdce. Vetsina majeitelu tech hard core endur do terenu stejne nikdy nekoukne.


To je pravda, potom si koupí V-strom a tvrdí jak je to superuniverzální "enduro"... protože přejeli polňačku a nebo potůček co by přejel i okruhář na R1 nebo fousáč na chopperu i patnátlitej kluk na slovenské pomstě :-)

-- 8. 8. 2018 21:01 --

Protfolio je takový jednostranný, japonec je prostě nejlepší z nich a ty dvě jsou tak trochu na semeno... jedno je starý werk na veteránský akce a to třetí je divný werk který byl splněným snem jakožto první a poslední seriový čtyřtakt z dudákova.... Jsem čím dál tím víc nakloněnej mít jen dvě a jednorožce prodat, protože ten najede ještě třikrát míň jak ten "veterán". Zejtra jedu na vejlet a zvažuju jestli pojedu na pulci a nebo na dudákovi... Jenže jediná motivace je, že pojede jeden klouček, co nebude jednorožce znát, ale on nemusí stát o to jednorožce znát, takže jsem spíš nakloněn tomu jet na pulci, o jednorožci se zmínit a kdyby ho to zajímalo vytáhnout ho příště.... :-) Takže zatím je to tak 85% pulec, 15% jednorožec.
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 8. 8. 2018 20:02

Ale prd, ten posed a pohodlí je lepší než na CBFce.... cestuje se značně lépe. Hovořím pouze za sebe,,,,


No vidíš, nalaď to lépe--- :D
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod garážmistr 8. 8. 2018 20:35

goes píše:Ja mam jasno. Kdyz moto tak r1200rt

Jsem se zakoukal do r1200rs.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 8. 8. 2018 20:54

Tech: mno buď 2 nebo tak jak to je... Jednorožec na Boneviila nevydá a tímt o celé stojí a padá, další peníze do toho dávat nechci...
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 8. 8. 2018 21:05

Porovnani spotreb, jeli jsme 3, 3000km, dalnice 150 - 200km/h (nekteri az 270km/h), okresky, trasa Praha - Rumunsko - Praha, tahani na max v horach, tempo +- stejne (tiger v horach pomalejsi)
Yamaha FZ1 2011 - R4, 110kw - 6 - 8l (E3, striakcka, ladak)
Triumph Tiger Sport 2018 R3 92kw - 5,3 - 6l (E4, strikacka, bez ladaku)
KTM 950 Superenduro 2008 - V2 72kw - 6,1 - 7,2l (E3, karbec, ladak)
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 8. 8. 2018 21:23

Jaktože 92 kW je pomalejší než 72?
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 8. 8. 2018 21:25

a jéje
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 8. 8. 2018 21:28

To má být jako vysvětlení? :D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 8. 8. 2018 21:34

(tiger v horach pomalejsi)
hory = ne rovne


a rovne to umi kde kdo
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků