Vyber motorky - jakou

O motorkách a lidech kolem nich

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod goes 16. 11. 2019 23:50

Jawa smolik
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 17. 11. 2019 00:49

Jawa je blbost jestli k tomu nemas nejaky emocionalni ci sberatelsky vztah. Jestli chces podobnou klasiku tak si kup radsi ojeteho Royal Enfield. Oldskool vehikl se servisnim zazemim a dostupností dilu
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PeTr7650 17. 11. 2019 07:18

Uplne vidim, jak rady shanim nejakou chujovinu na to nekde v hofni dolni, kdyz se to vysere na ceste.
Na jawu, pche, zazvonis u jakyhokoli baraku a nejpozdej soused vytahne potrebnej dil a bude vedet, jak to opravit a vylepsit
Plyn na lanku je boží!
PeTr7650
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 17. 11. 2019 10:34

goes píše:Jawa smolik


Smolík není Jawa. Smolík je ČZ 471/472 a jelikož Jawa si není schopna sama vyrábět motory už posledních skoro 50 let, tak všechny hranaté motory Jaw jsou vyrobeny v ČZ, je motor stejný... Čz dělala motory pro Jawu i pro sebe a dvouválce pro Jawu využívala i pro 472. Ta teze že mají doma lidi hromady dílů a dají ti je zadarmo je také lichá. Lidi už dneska díky internetu ví, že je tolik úchylů, kteří touží mít doma kejchačku a dát za ní všechny peníze ty díly většinou vystříleli přes inzerci pryč. Původních dílů je málo, jsou už skoro jenom repliky z exotických zemí pochybné kvality nabízené různými prodejci.

Ace: Enfield 500 je hroznej *****, to nebrat a dvouválec je zatím přiliš novej aby šel koupit ojetej. Nicméně novej dvouválec Enfield stojí asi stejně jako ojetá W650/800 které má konkurovat...
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sell: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 17. 11. 2019 11:07

Jaea a cz je pro mne to stejne
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 17. 11. 2019 12:01

To vůbec není stejné.
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sell: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PeTr7650 17. 11. 2019 12:11

zásadní rozdíl, že na motorkářích není ani jeden inzerát na "smolíka", kdežto jawu bych si nějakou vybral
Plyn na lanku je boží!
PeTr7650
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 17. 11. 2019 12:38

Onaje ale fakt mnohem horší a přesto jí lid zvráceně miluje. Takže drahé a úplně nahovno, stejně jako O1 například.

Kolik dáš za slušného původního Smolíka ve vzácné variantě 250ccm?
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sell: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 17. 11. 2019 13:09

pech. píše:To vůbec není stejné.


Ja vim ze ne. Liaz a tatra jsou taky jine. Pro mne je to stejne no
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 17. 11. 2019 19:23

Tatra vs. Liaz tam je diference ještě větší, protože Tatra je zcela jiná nejen oproti liazu, ale i oproti všem ostatním náklaďákům z celého světa...
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sell: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 17. 11. 2019 19:27

Nadhled ;)
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 17. 11. 2019 19:32

ten neustálý hejt na Jawu a vynášení ČZ do nebes je boží :D
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 17. 11. 2019 19:33

Pritom pro mne je to stejne avzdy bude no :)
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yndezit 17. 11. 2019 19:36

ace2 píše:Jestli chces podobnou klasiku tak si kup radsi ojeteho Royal Enfield. Oldskool vehikl se servisnim zazemim a dostupností dilu

Kamarád to měl, a chvíli dobrý, ale pak utrpení, tak se toho zbavil. Dalo se na tom jet tak 80 max.
Jiný kolega zase podnikl s grupou cestu do Indie, přiletí tam, pronajmou si tyhle Enfieldy i s dvěma Indy co jim to cestou spravujou a jedou na trip k Himalájím a zpátky, na 2 měsíce. Ale denně 300km max a to už je práce, ne zábava.
yndezit
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 17. 11. 2019 19:38

300 km ještě není takové zlo... to jsme dávali na padesátkách skútrech, tohle snad bude rychlejší
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků