Vyber motorky - jakou

O motorkách a lidech kolem nich

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Arnie J 18. 10. 2019 21:52

jop, medly je malý prd se vším všudy ... i s tou hmotností do 140 kg

-- 18.10.2019 22:53:24 --

dal bych do něj 300 motor, bych se toho nebál ... 500 už ne, to by bylo na něj moc, by se zlomil :D
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 18. 10. 2019 21:56

Ses desne nerozhodny
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 18. 10. 2019 21:58

naštěstí v tom nejsem sám :D
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 19. 10. 2019 07:25

Máte se co učit..
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod goes 19. 10. 2019 08:19

Jako v cem?
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 19. 10. 2019 09:48

V rozhodnosti a v optimalizaci výběru...
:-)
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod goes 19. 10. 2019 11:41

No tak u tebe urcite se ucit nebudem :)
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 19. 10. 2019 12:24

No máš pravdu, to by někteří z Vás museli něco koupit a dokonce si to i nějak čas nechat...
;-)
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod pech. 19. 10. 2019 12:45

Tak největší srdcař jsem tu stejně já. Právě ksem dokončil opravu pižďucha, tak vyvezu Cébo někde po šumavě, než tam napadne sníh :)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 19. 10. 2019 15:26

Caajk
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod one-z 19. 10. 2019 22:51

goes píše:To neni o rychlosti. Nejezdil sem extra rychleji. Proste nemel sem ten pocit pohody. Preci jen je to velke a tezke. A proste fakt v pohode sem se necitil. Chvilemi jo ale celkove proste ne.

-- 18. 10. 2019 21:46 --

A wolfa sem chte vyhecovat :)


Arnie J píše:já tomu rozumím... taky jsem se na mašině cítil nejistý ... ale říkal jsem si, že by se to časem poddalo


Měl jsem to podobně a docela dlouho a myslím, že na větší či silnější motorce bych to měl podstatně delší dobu, možná do teď. Těžko se to odhaduje, když čas vrátit nejde. Nicméně myslím si, že bych udělal lépe, kdybych začal na nahatý pětistovce. Abych se na tom co nejdříve cítil uvolněný a v pohodě. Teď už pokukuji po silnější, ale mám z toho velký respekt, takže asi spíš 600 o větším výkonu, krouťákem a brzdným momentem motoru to bude podobné, jen ten strop nebude 11k, ale 16k. Možná 750. Jít rovnou na litra by bylo pro mne nejspíš over a nerad bych se zas vracel na začátek :-)

btw kdyby někdo toužil po SVS 650 po dvou garážníkách :D , ať napíše SZ

-- 19. 10. 2019 23:54 --

pech. píše:Tak největší srdcař jsem tu stejně já. Právě ksem dokončil opravu pižďucha, tak vyvezu Cébo někde po šumavě, než tam napadne sníh :)

To asi jo. Jak sis sjel? Bych jel na Šumavu hned, ale je to pro mne už daleko, víc jak 200 km za den si neumím představit :D
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 20. 10. 2019 08:04

Nevím no.
Jak sem psal, já sem strašně spokojenej, že sem šel do té devítky a nenechal sem se zvyklat dvouválcem, který by byl třeba za polovic, byl lehčí a nižší.

Za jednak ty moderní motorky mají opravdu palivové mapy, což dělá hodně, protože pro začátek si tam dáš klidný režim a si v pohodě, je to klidně, vyhlazené a není nic co by tě mohlo rozhodit.

A až si zvykneš, tak si prepnes a nemáš problém. A s ohledem na to, že úspěšně drandis tady rok, dva SVecko, tak bych si z výkonu hlavu nedělal.

S čím bojuju, hlavně na.miste je prostě výška a trochu hmotnost. Výška je dána koncepci motorky a váha je jen i pár kil víc než by měl třeba ten dvouválec.

Dneska bych neměl problém sednout klidně na litr, či něco víc, vím že bych to ukociroval /neříkám, že bych si to užil/.

Takže, podle mne, pokud ti jde o výkon, nemá cenu měnit 650 dcouval za 750 s opar konikama víc...

Ale jo, pokud jde jen o to, užít si jízdu, zdimat to naplno, tak v takovém případě to účel jistě splní /hlavně vyměnit 2v za 4v/ rezervu na jízdu o moc víc neziskas. Hlavně ve vyšších rychlostech. Je až neuvěřitelné, jak aerodynamika u motky ve vysokých rychlostech užírá výkon.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod goes 20. 10. 2019 09:41

Rekl bych ze vykon je to nejmensi. Ty motorky nejsou nejak zaludne aby jely honem honem. To kusi clovek zamerne zabrat za plyn. Takze mapy nejak nejsou potreba.

Co je jasne je velikost. Vaha. A vyska teziste. To clovek nezmeni zadbou mapou a v tom jsou proste velke motorky horsi. Clovek kusi ovladat 250-300 kilovou motorku a to je samo slozitejsi jak to same co ma 180-200 kilo. Holt asi jako kdyz sem z mp3 prededl na forzu. Tech 100 kilo dolu zaňenalo zabavne a jednoduche ovladani.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 20. 10. 2019 11:19

Koukám tisíc názorů, nikomu to neberu, ale je "jednodušší" si to půjčit a jezdit celej víkend a pak to budete vědět, jak to je. Takhle si děláte z huby mrzáka, vše jen odhadujete a víte kulové....je to sranda číst. A v dobrém....:-)


PS : Výkon je jedna věc, tam krom vyjimek co zde řešíte se není fakt čeho bát, respektive vůbec.... imho vždy jde o charakter motorky a motoru. Tam jsou rozdily...."příklad" jsou dvě motorky o podobném výkonu a na jedné se cítíte hned dobře a u druhé Vám trvá "delší" dobu, než ji přijdete na chuť, pokud vůbec...typicky třeba Multistráda.
Demokracie byla odsouzena k zániku v okamžiku, kdy politici zjistili, že mohou uplatit voliče jeho vlastními penězi a kdyby volby měli něco změnit, dávno by je zakázaly.

Demokracie není panováním , nýbrž prací k zabezpečení spravedlnosti.
T.E.CH
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod one-z 20. 10. 2019 11:59

To je jednodušší, to máš pravdu, mám nabídnuto si projet gixero 750 a za celý léto jsem se na to stejně nedostal. Jinak tahle 750 nemá prá koníků navíc, ale 2x tolik než mám teď :D

btw na čem si začínal ty, TECHU? Já toto nemám jenom s motorkama, mne vyvézt nahoru na černou, tak to dolu splužím a už tam nejspíš nevlezu, stejně jako nejsem vodák a ač plavu dobře, neumím si představit, že začnu někde na divoké řece. Takže moc nevěřím, že by ze mne byl teď lepší pilot začínat na silné litrové mašině, se silnýma brzdama, se širokou gumou či s větší hmotností. Ale každý jsme indivindy. Navíc jsme tu asi začali míchat jablka s hruškami? :-) Není litr jako litr, já jsem "silniční" a mne se vždy vybaví Ninja 1000, FZ1 apod., oproti tomu Africa bude jiná. Jaká netuším, bo jak píšeš, chybí zkušenosti :-)
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků