Vyber motorky - jakou

O motorkách a lidech kolem nich

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Žulda 16. 10. 2019 22:00

goes: Tu Vmax Xmaxe jsem googlil v nějaké zahraniční recenzi. Ale rozdíl proti Forze moc nebude, spíš jen trochu v živosti. Na kolegově Forze mi sralo plexi, které vrzalo a stěžuje si na to dost lidí. Pokud jde o servis, tak Forza má olej po 6k, nebo víc? Ten si vyměním v garáži.
Žulda
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 16. 10. 2019 22:04

Forza ma servis 12tkm i olej
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 16. 10. 2019 22:05

goes píše:Jinak kukam na veci na forzu. Vetsi plexi uz je. Kryty rukou taky. Drzak mobilu na madrzku brzdivky taky. Mno zajimave


S tim drzakem na mobil to nefunguje. Vyzkouseno. Jsou univerzalni drzaky a u Forzy pak telefon narazi do kapotaze/palubky pri vytocenych riditkach.

Nicmene existuje na to to moje reseni. Drzaky na router a samolepici 3M paska. Sedi to a pasuje dokonale
Přílohy
0CC56390-56B3-49CD-A45D-B4168E945610.jpeg
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Žulda 16. 10. 2019 22:07

goes píše:Forza ma servis 12tkm i olej


Tak to je pěkný. Koupím Forzu, líbí se mi i ten kufr.

Akce, vrže ti na nerovnostech plexi, když je nahoře?
Žulda
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 16. 10. 2019 22:08

Myslel sem toto
https://www.givi.it/my-motorcycle/produ ... als/01vkit

Dle meho by to mohlo jit. Jinak porad mam prisavky :)

-- 16. 10. 2019 23:09 --

Žulda píše:
goes píše:Forza ma servis 12tkm i olej


Tak to je pěkný. Koupím Forzu, líbí se mi i ten kufr.

Akce, vrže ti na nerovnostech plexi, když je nahoře?


Mi nevrzalo a to sem mel jeste pridavne plexi nahore
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 16. 10. 2019 22:09

nevrze, spis se mi zda ze zadni odpruzeni :D

-- 16. 10. 2019 23:12 --

Goes: Jo to presne nefunguje. Se to zkouselo navic na to musis nasadit GiVi futral a GiVi nedela takovy aby se do toho vesel snad vic jak 5.5” telefon. Slepa ulicka, resil jsem to s dealerem GiVi a ani oni na to nemaji zadne reseni. Tak jsem si to vyrobil sam v nakladech asi 500czk
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Žulda 16. 10. 2019 22:15

Ani RAM nic na Forzu nemá?
Žulda
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 16. 10. 2019 22:17

A jaky mas neproˇokacy obal na mobil? Bo mel sel dva a v desti oba protekly
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 17. 10. 2019 06:23

a pak ze to nejde: http://www.motoshop24.cz/cz/originalni- ... aha-x-max/

fakt dobry drzak na cokoli i s USB za tim... za mne mega pecka... a to je tovarni prislusenstvi... jinak je zajimavy ten konfigurator na jamaze... z xmaxe300 jsem ze 160 na 190tis :)
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 17. 10. 2019 06:32

Bacha s tím chvalenim Yamahy.

Jo ten konfigurátor lze nainstalovat i do mobilu a nakonfigurované mašiny toupnout do garáže. Udělal sem si tak i reálnou mašinu. Docela pecka věc. Funguje to hezky.

Jinak. Rozdíl ve spotřebě mezi PCX a nmaxem je oficiálně 0,2 l/100. S. Ohledem na to, že nmax má 130 pneu, PCX má jestě užší gumy, být ne už takové užovky, a že je.motor Yamahy živější, tak tento rozdíl, jak už sem psal nepovažují osobně za zasadni a vychází mi z toho, že pro mne by byla Yamaha z pohledu motoru lepší volbou, protože každej koník navíc se opravdu hodí, zvlášť v této kubatuře.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod goes 17. 10. 2019 06:33

ja nemam problem pochvalit kohokoli za cokoli a naopak zjebat jej. To je ta vyhoda, kdyz je ti tak nejak vsechno putna a resis to vzdy v dany okamzik.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 17. 10. 2019 06:49

maincoonsback píše:A Arnie... co na to říct..., v tomto tě už tak njak neberu vážně no... sorry. Budeš prostě psát podle toho, ka se ti Matovací srdíčko zrovna přikloní. Ale vzhlede k tomu, že ty rozdíly jsou tak malé, a že s každým modelovým rokem se poměr sil mění, je to vlastně jedno.

Hele narozdíl od tebe nejsem neobjektivní kokot co si cucá informace z prstu jak se mu to hodí. To co jsem psal o těch spotřebách jsem četl v testech letošních modelů. A tak nějak to i koresponduje se zkušenostmi uživatelů na fórech (dlouhodobě). Nemám důvod nadržovat hondě, když je mi milejší jamaha.
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 17. 10. 2019 06:52

asi mam vyteze... sestikilo za 180..

http://www.sym-motor.cz/stroje/skutry-n ... -600i-abs/

-- 17. 10. 2019 07:52 --

a ma to vyvod tepla pod nohy, co mela aprilia... za mne jasna volba

-- 17. 10. 2019 07:53 --

pry to pouzia motor z traceru 900... ten ma 3 valce po 300 ccm a tu odebrali jeden valec aby to melo 600 a pak profrezovali prepazku mezi temi dvemi a udelali z toho jednovalec jamaha tracer 900 gt s kufrem na leve strane
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 17. 10. 2019 07:03

Na sym sem se taky koukal, ale mělo by to pro mne jednu vadu a to tu, že je to hnusné.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod Pajjoun 17. 10. 2019 07:17

maincoonsback píše:
Pajjoun píše:Wolff by moh jít z fleku dělat moto redaktora. Prostě se vyspí a vysype zkušenosti, aniž by to viděl. 8-D
Komu čest, ...

No... Sedím teď na motorce denně,.obcas najedu 400 km za den. Zajímalo by.mne, kdo z nás dvou najel víc...

Takže dokážeš najednou od stolu hodnotit všechny motorky a skútry jen tak podle fotky?
Komiku.
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků