Vyber motorky - jakou

O motorkách a lidech kolem nich

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod goes 21. 8. 2019 21:03

Ale jo to ja beru. Jako displej je pro mne nejmene dulezita vec z dulezitych. Skoda ze nekdo nedela car play nebo jak se to jmenuje
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 21. 8. 2019 21:14

Tak já nepovažuju LEDky jako úplnou výhodu kvůli tomu že bych viděl více, pokud to bude mít nějakou optiku tak H7 bude taky svítit dobře. Já u LEDek hlavně u motorek považuju hlavně bezpečnost, protože LEDky mají zcela odlišnou teplotu od denního světla/Slunce a ve dne v tetelícím se vzduchu nad vozovkou se klasické žárovková světla ztrácejí, zvláště to obvyklé jedno v malém světlometu na motorce. S LEDkama si mě lidi všímají mnohem rychleji, to už jsem zjistil když jsem přešel na PCX. Takže už z tohoto důvodu bych si nikdy už nekoupil motorku bez LED světel.

konektivitu prostě u skutrů považuju za must, a už vůbec u těhle skutrů v cenách 300kKč+. Je to pořád jebání, když někam jedu a musím ted zastavovat a sundávat rukavice abych věděl kam mám jet. Volání mi nechybí, aspon abych věděl kdo volal. Chybějící držák na mobil na Forze mě fakt vytáčí, aspoň kdyby byl nějaký profi držák.
Zabil jsem 7 zeber. Ano ty zvířata. A bacha na ex, kradou vysavače
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 21. 8. 2019 21:18

Dle meho si nemuzes za jizdy vsimnout rozdilu svitivosti led a halogen protoze slunce sviti nasibne vice
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 21. 8. 2019 21:19

:D
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 21. 8. 2019 21:23

no to sice ano, ale je dobrý když tvůj zdroj světla svítí jinou barvou, pak aspoň nesplneš tak jednoduše s okolím. Jinak ti samozřejmě nikdo nebrání si koupit hezký motocykl se žárovkou. Stále jsou na trhu v poměrně širokém výběru.
Zabil jsem 7 zeber. Ano ty zvířata. A bacha na ex, kradou vysavače
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 21. 8. 2019 21:25

Hele v klidu. Jen ty tve teorie jsou takove zabavne.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 21. 8. 2019 21:30

Jo to je teorie vesmíru, ne moje.
Zabil jsem 7 zeber. Ano ty zvířata. A bacha na ex, kradou vysavače
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 22. 8. 2019 07:15

Tak ledky sem n moto chtěl taky.
A v podstatě z těch důvodu co psal Akce, dále z údržbových důvodu a taky z těch co psal Arnie. Přeci jen sme v nějaké době, tak ať ti trochu vypadá.

Jinak ty debaty o skútrech... Jsou zbytečný. Nic modernějšího a lepšího než ty od Yamahy bohužel nejsou, konkurence vyklidila krám /byli to vidět i v Itálii/.
Pak už se dá jen to AK a nebo Integra, ale to je celkem snadné a rychlé rozhodování, dle osobních preferencí. To má to a to zase ono.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod maincoonsback 22. 8. 2019 08:54

A jinak v přímém srovnání.

Je jasné, že napíšu notoriety, ale přesto malé a přímé srovnání skůtr a moto:
Skůtr proti moto nekryje (aspon v mém případě), je ve vyšších rychlostech nestabilní, kroutí se. Naopak motorka díky težišti v malých rychlostech neohrabaná, řazení zdržuje (a to sakra moc i při vědomí, že už to umím)...

Závěr: Jako skůtr na delší cesty jde, ale s motorkou nesrovnatelné, dtto motorka do města asi de, lepší než auto, ale ve srovnání se skútrem trápenka. Je jasné, že pokud je někdo vyježděný, tak ten rozdíl nebude takový, ale pořád bude. Samozřejmě platí pro běžného uživatele, ne pro Pepu Sršně.

Jinak, vždycky sem byl zastáncem maxiskůtrů, ale i díky tomuto sem v tomto momentě změnil názor. Těžký, sic výkonný skůtr mi nedává smysl. Ve všem bude vždycky horší, než malý skůtr a nebo normální motorka. Jediné, kdy si to umím představit je, že nechce někdo řadit (chápu) a nebo nemá místo na skůtr a moto a bydlí ve velkým městě. Ale i 700 Tracer (a nebo třeba NC750) bude na delších cestách lepší, než nejlepší Maxík, který bude stát o 100 víc.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod goes 22. 8. 2019 09:08

Vyhods skutru maxiku je kresloidni posez. Variabilita pozic pro telo a nohy apod. Ony ty birgmany jsou hodne kofmortni apod. A treba mp3 kdryla vyborne. To je tezko rict.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 22. 8. 2019 09:19

maincoonsback píše:Jinak, vždycky sem byl zastáncem maxiskůtrů, ale i díky tomuto sem v tomto momentě změnil názor. Těžký, sic výkonný skůtr mi nedává smysl. Ve všem bude vždycky horší, než malý skůtr a nebo normální motorka.


Přiznám se, čekal jsem to až příští týden.
rwd
garážmistr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 22. 8. 2019 10:09

vidis jak si sikovny.

jako jasne Goes, vzdycky je neco co se lehce vymyká...
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod Arnie J 22. 8. 2019 10:17

garážmistr píše:
maincoonsback píše:Jinak, vždycky sem byl zastáncem maxiskůtrů, ale i díky tomuto sem v tomto momentě změnil názor. Těžký, sic výkonný skůtr mi nedává smysl. Ve všem bude vždycky horší, než malý skůtr a nebo normální motorka.


Přiznám se, čekal jsem to až příští týden.

:D
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 22. 8. 2019 11:16

Já myslím že je dobré mít jak motorku tak skůtr. Klidně maxi, dle preferencí a využitelnosti daného soudruha a samozřejmě peněženky. Debaty co je lepší a co horší jsou zbytečné.

Někdo využije skutr , někdo motorku a někdo oboje.
Demokracie byla odsouzena k zániku v okamžiku, kdy politici zjistili, že mohou uplatit voliče jeho vlastními penězi a kdyby volby měli něco změnit, dávno by je zakázaly.

Demokracie není panováním , nýbrž prací k zabezpečení spravedlnosti.
T.E.CH
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 22. 8. 2019 11:21

to dava smysl tehdy, kdyz mas dost casu, abys tu motorku pak mel kdy a jak prohnat.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků