Motokros

O motorkách a lidech kolem nich

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod MarasX55 29. 9. 2010 16:20

No přes zimu ji zaplatim a zbyde snad i na sezonu.

To že investice do motorky a hadrů je to nejmenší je mi jasný..
MarasX55
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Vana666 29. 9. 2010 17:21

no ani ta motorka nebývá zrovna zadarmo
taková dobře vyladěná kroska pro republiku klidně může stát i přes půl miliónu

jasně že pro krosové začátky bohatě stačí i sériovka za zlomek ceny
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Cen75 4. 10. 2010 07:22

Tak jakýkoliv motorsport na profesionální úrovni je hodně drahej...

Ale takový silnice se nedají utáhnout snad ani jako hobby - pro normálního kluka kolem dvaceti..
Cen75
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod K86 4. 10. 2010 07:46

on ani ten motocross na hobby urovni neni zadna lace, uz jen to ze koupis jetou 2T motorku je risk jako prase, nevis kdz kdo tomu menil pist, krouzky, oleje a tak. jak se ti zadre pist muzes menit celej motor.
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 4. 10. 2010 07:57

K86: nesouhlasím, i nová krosová motorka pro "hobby" závodění je v dnešní době cenově velmi příznivá (na rozdíl od republikových speciálů)

a po případném koupení jeté 2T motorky není žádný problém píst zkontrolovat nebo rovnou vyměnit
a taky netuším proč by se při zadření pístu musel měnit celý motor
neslyšel jsem že by to někdy musel někdo udělat
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tommino 4. 10. 2010 08:02

Jezdím asi 5 let. Každej druhej víkend závody, 1x týdně trénink, někdy 2x. Co potřebuješ vědět? ROzhodně je nesmysl s názory, že republikový speciály jsou nějaký drahý, kluci co jezdí republiku mají z 95% stejný motorky jako mi hobíci co jezdíme kraj.....Znám se velmi dobře s Martinem Žeravou (Honda 450), Honzou Tesařem (Husaberg 450) a dalšíma jezdcema MČR a třeba takovej Žeryk má na MČR sériovku s výfukem a větším kotoučem a možná Hinson spojku, ale to je vše. Prostě to co má skoro každej hobík - výfuk a velkej kotouč. Jinak doby 2T jsou už dávno přežitkem. Je mnohem těžší se na nich naučit dobře jezdit a ostatní věci s tím spojené takny na pi....

-- 4. 10. 2010 09:11 --

Akorát teď jsem před 2 měsíci prodal motorku - zranění a teď chci koupit KTM 350 - je to nová třídá ve 4T motorkách, pro hobíka perfektní. Netahá zespoda tak jako 450, neunaví tě hned po 5-ti kolech a přitom není líná jako 250. Prostě kompromis.
Tommino
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 4. 10. 2010 08:14

no oni kluci z republiky (a vůbec krosaři tak nějak všeobecně) se až tak nechlubí s úpravami své techniky

mám mezi nimi taky svoje kontaky a vím svoje. Netvrdím že speciála musí mít každý kdo jede republiku a výš, ale najdou se takoví co mají origo tak možná kartery a uvnitř je všechno jiné. To stejné platí i o pérování. Cena je pak několikanásobkem sériovky
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tommino 4. 10. 2010 08:22

Vana666 píše:no oni kluci z republiky (a vůbec krosaři tak nějak všeobecně) se až tak nechlubí s úpravami své techniky

mám mezi nimi taky svoje kontaky a vím svoje. Netvrdím že speciála musí mít každý kdo jede republiku a výš, ale najdou se takoví co mají origo tak možná kartery a uvnitř je všechno jiné. To stejné platí i o pérování. Cena je pak několikanásobkem sériovky


Dnes jsou ty motorky na takové úrovni - ze série, že pro republiku - kde se jede s prominutím kromě Richiera, Németha, Žeravy, Michka a Neugebauera - když k nám zavítá z mistrovství německa úplný *****. Je to jenom o tom, co ten kluk umí a jak dokáže podržet. Možná to maj vyladěný kluci z poloviny pole dál, kteří maj prachy a je jim to k ničemu. Jednou jsem měl po žeravcovi sezonu jetou motorku a je kromě výfuku a spojky stejná jako sériovka. Vím, o čem mluvím, jezdím stejnou Hondu, takže...Neugebauerovi jsem asi před 14 dni v Holicích držel motorku u startu a bavil se s jeho technikem........takže taky trochu vím si troufá říct. Jinak pérování - ano, máš pravdu, zapomnel jsem, většinou polladěný, ale jen jinak přeskládaný podložky na průtok oleje a překlikaný podle jezdce, třeba taková HOnda CRF 450 2009 má měkkej zadek, tak tam měl žeravec tužší pružinu, stejně tak jako asi 50% hobíků, kteří jezdí se mnou a to nejsou žádný investice

-- 4. 10. 2010 09:23 --

Samozřejmě kdyych jel takový ho.. co naši republikáni tak budu rád. Ale myslím v porovnání s tím, co se jede jinde.
Tommino
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Cen75 4. 10. 2010 08:36

Tak to taky bude tim, že jinde ty co jezděj republiku se můžou tomu ježdění víc věnovat, protože na rozdíl od "nás" mají sponzory
Cen75
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Vana666 4. 10. 2010 08:37

no já se nedávno bavil s M.Kulhavým o úpravách motorek třeba v LR a popisoval mi to úplně jinak než ty
Sám motokros naštěstí nejezdím, svazu se ho max. tak třikrát za rok
ale až se s klukama co znám potkám tak je taky vyzpovídám podrobněji
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tommino 4. 10. 2010 08:41

Cen75 píše:Tak to taky bude tim, že jinde ty co jezděj republiku se můžou tomu ježdění víc věnovat, protože na rozdíl od "nás" mají sponzory


A hlavně tady na to nejsou tratě, samý malý prostě, žádná střelba, kolem nohy se tady všechno skoro motá atd.

-- 4. 10. 2010 09:42 --

Vana666 píše:no já se nedávno bavil s M.Kulhavým o úpravách motorek třeba v LR a popisoval mi to úplně jinak než ty
Sám motokros naštěstí nejezdím, svazu se ho max. tak třikrát za rok
ale až se s klukama co znám potkám tak je taky vyzpovídám podrobněji


Tak kulhavec jede především enduro, že jo......A hodně se upravují 250 4T, tam ty koně nejsou, ale u 450 je to jinak.

-- 4. 10. 2010 09:45 --

Ale to je jedno, řešíme v podstatě pi.., až bude chtít zakladatel témata něco vědět, tak ať se zeptá
Tommino
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 4. 10. 2010 09:03

Tommino píše:Tak kulhavec jede především enduro, že jo....

hm, tak to slyším poprvé :hm
podle mě oba dva, David i Pepa jezdí krosy
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 4. 10. 2010 09:26

Vana666 píše:K86: nesouhlasím, i nová krosová motorka pro "hobby" závodění je v dnešní době cenově velmi příznivá (na rozdíl od republikových speciálů)

a po případném koupení jeté 2T motorky není žádný problém píst zkontrolovat nebo rovnou vyměnit
a taky netuším proč by se při zadření pístu musel měnit celý motor
neslyšel jsem že by to někdy musel někdo udělat


MX specialy moz neznam a MX nejezdim, ale vychazim ze zkusenosti kdy jsem jeste rajtoval CZ250/471 a stryc jezdil hobby na KX125 a RMZ250.

jasne, zkontrolujes, vymenit a uz jsi v tom za x tisic, zadre se ti pist, projede to nikasilem, ohne se ti ojnice, znicis ojnicni cep a muzes delat GO motoru. je toho dost, sam to musis vedet. Tim ale nechci v zadnem pripade rict, ze se to zakonite stane
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 4. 10. 2010 10:59

řek bych že docela přeháníš
píst na 2T stojí cca 3 tis. a stejně se mění průběžně během provozu - u krosových motorek poměrně často, takže za x tisíc jsi v tom několikrát za rok i kdybys koupil motorku s úplně novým pístem

a při zadření pístu se nikasil může ale nemusí zničit, a ojnice to obvykle přežije bez úhony.
Horší je když píst praskne, tam už to bývá větší pecka, ale určitě ne na výměnu celého motoru
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mikicz 4. 10. 2010 12:20

K86: já teda nevím, motokros nejezdím ale co si tak pamatuju tak servisní náklady 2T bývaly menší než u 4T. Navíc 2T je výrazně mechanicky jednodušší, a na daný objem i výkonější.
it is not about the money. it is about sending a message
mikicz
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků