No přes zimu ji zaplatim a zbyde snad i na sezonu.
To že investice do motorky a hadrů je to nejmenší je mi jasný..
Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
Vana666 píše:no oni kluci z republiky (a vůbec krosaři tak nějak všeobecně) se až tak nechlubí s úpravami své techniky
mám mezi nimi taky svoje kontaky a vím svoje. Netvrdím že speciála musí mít každý kdo jede republiku a výš, ale najdou se takoví co mají origo tak možná kartery a uvnitř je všechno jiné. To stejné platí i o pérování. Cena je pak několikanásobkem sériovky
Cen75 píše:Tak to taky bude tim, že jinde ty co jezděj republiku se můžou tomu ježdění víc věnovat, protože na rozdíl od "nás" mají sponzory
Vana666 píše:no já se nedávno bavil s M.Kulhavým o úpravách motorek třeba v LR a popisoval mi to úplně jinak než ty
Sám motokros naštěstí nejezdím, svazu se ho max. tak třikrát za rok
ale až se s klukama co znám potkám tak je taky vyzpovídám podrobněji
Tommino píše:Tak kulhavec jede především enduro, že jo....
Vana666 píše:K86: nesouhlasím, i nová krosová motorka pro "hobby" závodění je v dnešní době cenově velmi příznivá (na rozdíl od republikových speciálů)
a po případném koupení jeté 2T motorky není žádný problém píst zkontrolovat nebo rovnou vyměnit
a taky netuším proč by se při zadření pístu musel měnit celý motor
neslyšel jsem že by to někdy musel někdo udělat
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků