Ondra S. píše:... Můžu akorát efektivitu motoru jeho nastavením vyhnat na maximum a dál už stejně ani není kam jít....(
mimochodem, to maximum efektivity je jen cca 30 %. Jak že není kam jít dál ??
Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
Ondra S. píše:... Můžu akorát efektivitu motoru jeho nastavením vyhnat na maximum a dál už stejně ani není kam jít....(
Vana666 píše:mimochodem, to maximum efektivity je jen cca 30 %. Jak že není kam jít dál ??
Vana666 píše:Dynamometry stejně lžou, už z principu měření ...
Ondra S. píše:Vana666 píše:Dynamometry stejně lžou, už z principu měření ...
Nevím proč si to myslíš? Já jsem to viděl v praxi a byl přímo u toho měření svojí motorky yuki 125.
Klasické dynamometry bohužel měří jen rychlost rozběhu válce pod zadním kolem a po vymáčknutí spojky změří podle rychlosti zpomalování válce pod zadním kolem i odpory v převodech a točivý moment a výkon se vypočte a překreslí do grafu ato jak na spojce, tak na zadním kole.
Nejlepší se mi zde jeví dynamometr power tester od Ing Jaroše, na kterém jsem měřil já svou yuki a který dokáže v určitých vámi individuálně zvolených otáčkách brzdit motor a změří sílu, jakou ten motor vyvine v newtonmetrech, tedy točivý moment. Výkon se potom vypočte podle vzorečku. Důležité je ale to, že zjistíte přesný průběh a hodnoty kroutícího momentu v provozních otáčkách motoru, které si můžete sami zvolit, kde to chcete testovat. Podle mě je to velice zajímavé a rozhodně bych to takto nezavrhoval.
tslany píše:To nevím, ale já když měřil normálně na brzdě, tak to byl oza litr.
K86 píše:to máš 22l benzínu
garážmistr píše:Mohu požádat o nějaký tvrdý data? Nájezd, průměrnou spotřebu, náklady na úpravy, druhej motor, motorka nebo co se to všechno kupovalo. Rád bych viděl, jak se touha po úspoře jeví v číslech.
Ondra S. píše:Musím napsat, že oprava rámu byla už provedena.
Překopal jsem to komplet, 3 týdny jsem na tom vyšíval u garáže s malým cočkem z lidlu.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků