od pech. 1. 5. 2021 21:50
No původně to mělo bejt tak, že to dlouho nejel, a mělo se to jen probudit, zkontrolovat, trochu opečovat a mělo to stát do desítky... Prubudil jsem to a zjistil, že motor bude potřebovat opravu... Když jsem opravil motor, tak jsem zjistil, že jsou v kundě vidle a spojka... Tak se to táhlo, že se toho nakonec udělalo poměrně dost... Na druhou stranu, když se slušná motorka týhle kategorie kupuje za 30+, tak už víme, proč byla levná a za 35 je teda už "trochu" opečovaná... Ale ono to do očí netlouklo, protože po vzhledové stránce je zachovalá velice hezky... Já mám proti tomu stejně starou, 2x bouranou motorku, která vypadá jako nejhorší krumpl, najeto má 4x kolem zeměkoule a z mechaniky jsem řešil akorát kohout, jehličky v karbcích, ventilový vůle a brzdový destičky... Koupil jsem jí za 25 tyček v době, kdy stály pěkné kusy kolem padíka, protože byla vyválená... Ale já počítal s tím, že na ní práce bude, možná proto, že jsem na to byl připravenej, tak jsem řešil v podstatě jen ***** za pár tisíc...
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem