ANOOOOOOO !!!! F1 - Renault dostal Banana pro tlumice

Formule 1, Moto GP, WRC a jiná rychlá kola

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Ota 24. 8. 2006 21:24

MAN: Ja si prave nedokazu utvorit jasny nazor :-). Je pravda, ze to ma jednoznacny vliv na aerodynamiku (moznost snizit svetlou vysku), ale za pohyblivy aerodynamicky dil bych to asi nepovazoval, aerodynamicka efektivnost plyne az z dusledku toho tlumice. Nicmene takovych spornych rozhodnuti je v F1 dost.
Ota
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Koby 24. 8. 2006 21:37

Nechápu o čem to FIA zase rozhodla... Tak at si je ty ostatní týmy vymyslej taky, ne? Měli by jim nechat volnost aby ta technika šla dopředu a ne to co nejvíc brzdit...
Mazda MX5 NC1 2.0i expression - Bilstein podvozek, samosvor LSD, 6kvalt, xenony, Bose sound, Keyless systém, kůže + výhřev atd.. = opravdová RADOST Z JÍZDY
Koby
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod TomZ 24. 8. 2006 22:13

2Koby: zas nejaka regulace tam byt musi. Kdyby napr stale jezdili s 10V motory, tak za chvili po te draze litali. A bylo by to dost nebezpecne.

EDIT: Treba se jeste dozijem doby kdy budou v F1 motory jedine 3valce Mr. Green Mr. Green Mr. Green
TomZ
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lehtinen 25. 8. 2006 08:28

Mazecový byly ty tisícikobylový 1,5. Představa, že má moje 1,2 okolo 700 kobyl je celkem lákavá :-D To byl zajímavej vývoj, kam se dá dojít s malým objemem....
Renault Twingo 1,2, r.v. 93 - rád na tebe vzpomínám, 5 let, 60 tisíc km
Citroen C4 1,4i 16V, SX r.v. 2009 - 2023
lehtinen
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mikicz 25. 8. 2006 08:50

lehtinen píše:Mazecový byly ty tisícikobylový 1,5. Představa, že má moje 1,2 okolo 700 kobyl je celkem lákavá :-D To byl zajímavej vývoj, kam se dá dojít s malým objemem....m/quote]


a výdrž zhruba 500km by se ti taky líbila, nebo plánuješ auto na delší dobu? :D
it is not about the money. it is about sending a message
mikicz
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod King of Potato People 25. 8. 2006 09:08

ja fandim ferrari, tak cokoliv co uskodi komukoliv jen ne ferrari je spravny krok :D
Breaking the sound barrier
King of Potato People
Missák Garáže 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ota 25. 8. 2006 09:16

lehtinen píše:Mazecový byly ty tisícikobylový 1,5. Představa, že má moje 1,2 okolo 700 kobyl je celkem lákavá :-D To byl zajímavej vývoj, kam se dá dojít s malým objemem....m/quote]


Ale takove 1.5 uz tu prece byly. Pravda, asi to nemelo uplne tisic koni, rekl bych tak 900. Ale pak ve F1 zakazali preplnovani.

Me osobne se vic libi pristup DTM, 4.0 V8, ale musi vydrzet celou sezonu.

Jencek: Slepe prosazovani jednoho tymu je o nicem. Mam mnohem vetsi radost, kdyz to muj favorit natre zbytku sveta za srovnatelnych podminek :wink: .
Ota
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lehtinen 25. 8. 2006 09:21

mikicz píše:
lehtinen píše:Mazecový byly ty tisícikobylový 1,5. Představa, že má moje 1,2 okolo 700 kobyl je celkem lákavá :-D To byl zajímavej vývoj, kam se dá dojít s malým objemem....m/quote]

a výdrž zhruba 500km by se ti taky líbila, nebo plánuješ auto na delší dobu? :Ds/quote]

Beru to tak, že to byl jistej vývoj, který dostal s pidiobjemu monstozní výkon. Kdyby pokračoval, tak i věřím, že se časem přijde na vyšší životnost
Renault Twingo 1,2, r.v. 93 - rád na tebe vzpomínám, 5 let, 60 tisíc km
Citroen C4 1,4i 16V, SX r.v. 2009 - 2023
lehtinen
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod cz_payne 25. 8. 2006 09:22

JencekSF píše:ja fandim ferrari, tak cokoliv co uskodi komukoliv jen ne ferrari je spravny krok :D

:D :tleskani Ja mam spis radost kdyz neco nekdo sebere Alonsovi :D
cz_payne
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod King of Potato People 25. 8. 2006 09:22

neprislo by na vyssi zivotnost, ale na vyssi vykony a to by bylo tupr
Breaking the sound barrier
King of Potato People
Missák Garáže 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Saman 25. 8. 2006 09:27

Renault pouzival ty tlumice stejne jako je pouzivalo Ferrari :hm :D , jenze Renault je zdokonalil tak ze se to zacalo nelibyt ostatnim, tak je zakazali, jinac co sem tak koukal, tak kdyby v poslednim zavode ( kde Renault ty tlumice nepouzil ) nemel Alik zavadu na zadni naprave, tak zase vyhral 8) .

A z toho vypliva co, no preci ze Alik predjel Shumiho na mokru anis by mel supertlumice 8) . Shumak us je proste duchodce Mr. Green .
6 hrnku dopovanych dvema feny
Saman
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 25. 8. 2006 09:30

saman: z toho vypliva to, ze bridgestone su na vode uplne nepouzitelne... tam bol veeelky rozdiel v pneu
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ota 25. 8. 2006 09:35

brasci: Tak tak. Po letech se obratily karty, B vede na suchu, M na mokru. Ale od pristiho roku to je jedno, vsichni pojedou na B.
Ota
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Saman 25. 8. 2006 09:35

Ota píše:brasci: Tak tak. Po letech se obratily karty, B vede na suchu, M na mokru. Ale od pristiho roku to je jedno, vsichni pojedou na B.


Barumkach 8)
6 hrnku dopovanych dvema feny
Saman
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pavlos 25. 8. 2006 09:37

Já bych zrušil F1 a nahradil jí šampionátem Formule Schumacher. Všichni by jezdili s Ferrari a pokud by Schumi byl třeba třetí, tak by podle týmové režie museli pustit Schumiho před sebe. To by byla teprve zábava.
Nefandím ani Shumimu ani Alonsovi, ale pokud bude FIA jednostranně protěžovat Ferrari na úkor ostatních týmů, tak se zřejmě dočkáme, tho, že ostatní výrobci prostě odejdou.
Naposledy upravil Pavlos dne 25. 8. 2006 09:49, celkově upraveno 1
SE Xperia X1, Nokia N8, ZTE Blade (rooted)
FS PocketLoox N520
IBM R52, Lenovo R60e
Pavlos
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků