Formule 1 - 2019

Formule 1, Moto GP, WRC a jiná rychlá kola

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod agathodaimon 14. 4. 2019 21:05

výborně 8-D , pak sem hoď odkaz kde ten přenos bude , agat
kolik piv vypiješ tolikrát jsi člověkem.
Die With Beer In My Hand
agathodaimon
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 29. 4. 2019 00:22

4x double je asi to největší zklamání, jaký jsem po předsezónních testech zažil. Jestli vyhraje Mercedes první půlku závodů, tak jim budu přát zbytek. Ať to je aslespoň správná fraška. Alespoň že to byl Bottas.
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod metyn 29. 4. 2019 05:21

Može být, Meta
metyn
Inventář

Odeslat příspěvekod GeneHawkins 29. 4. 2019 09:47

Náhodou - se mi Mercedes líbí. Wolff: "Nejrychlejší byl Leclerc". Dělaj to dobře... :D
GeneHawkins
Insomniak roku 2013-17
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod GeneHawkins 24. 5. 2019 22:25

Tohle mě dostalo.

Obrázek
GeneHawkins
Insomniak roku 2013-17
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jouda.III 26. 5. 2019 15:04

14:53 loučení s Niki Laudou a Sport2 tam šoupne reklamu. Bezva
Jouda.III
Komunistobijec

Odeslat příspěvekod brasci 26. 5. 2019 18:12

Vsak to dali v podstate cele. To im tak reziser prenosov z F1 naserviroval. Uz akurat nedali ten koniec, zaber na Tota a ako odchadzaju.

https://mobile.twitter.com/laf1surcanal ... 2f%2328474
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jouda.III 26. 5. 2019 19:29

Já přepnul na RTL a tam to běželo dál i s tím koncem. Nevím, proč tam museli ***** reklamu
Jouda.III
Komunistobijec

Odeslat příspěvekod Jouda.III 9. 6. 2019 21:57

Bez komentáře
Jouda.III
Komunistobijec

Odeslat příspěvekod GeneHawkins 9. 6. 2019 22:17

Kdyby Ham nešláp do brzd, způsobil by Vet crash. Mohl ho pustit a pak bojovat. Možná nemohl už nic jiného dělat, ale udělal to.
OK.
GeneHawkins
Insomniak roku 2013-17
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod polda 10. 6. 2019 00:37

Kdyby byl Ham o sekundu pomalejší předjel by jej zleva.
Na druhou stranu evidentně to ve Ferrari nikdo neřídí. Měl dostat nařízeno aby jej pustil a pokusil se 1. místo vzít zpět.
polda
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod robbert 10. 6. 2019 10:58

Polda: to by pomohlo? On dostal pentlu za nebezpečné vyjeti nikoli že si zkrátil trať.
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 10. 6. 2019 11:07

Lenže nebezpečné výjdenie znamená, že vyletíš, mimo trate to zrovnáš, dostaneš to pod kontrolu a vrátiš sa na trať. No a pri takomto kontrolovanom návrate musíš dodržať nejaké pravidlá. Ak nie, si hulvát a penalizácia. Ale tu bolo jasne vidieť, že proste to auto tým kúskom trávy len tak preletelo a nedá sa hovoriť o žiadnom kontrolovanom výjazde a ani o tom, že by auto mal pod kontrolou, zrovnal to skoro až pri tom múre. Proste obyčajný pretekársky incident, drobná chyba. Trestané to bolo úplne zbytočné. Už sú plné internety videa, kde toto spravil Hamilton Riciardovi v Monaku 2016 a nebolo to trestané. No a tiež sa pozrime na poslednú zákrutu. Tam ak vyletia, majú jeden kužel, ktorý musí jazdec pri návrate obísť. Už počas tréningov a aj kvalifikácie tam zopár jazdcov vyletelo. Niektorí dostali auto pod kontrolu, kužel obišli. Niekorí nie a vrátili sa na trať ešte pred ním. Všetky incidenty boli vyšetrované a komisári rozhodli, že to nebudú trestať lebo zhodnotili, že jazdec nemal auto pod kontrolou a nemal sa ako vrátiť na trať až za kuželom. Tí istí komisári, ktorí v pretekoch takto hnusne zasiahli do boja o prvé miesto.

Mne sa páči a plne sa stotožňujem s výrokom bývalehé jazdca Maria Andrettiho

Myslím si, že úlohou komisárov je penalizovať nápadne nebezpečné ťahy a nie takéto chyby, ktoré sú dôsledkom tvrdého pretekania. To, čo sa stalo na VC Kanady, nie je na tejto úrovni nášho úžasného športu akceptovateľné.
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod GeneHawkins 10. 6. 2019 11:15

brasci píše:Lenže nebezpečné výjdenie znamená, že vyletíš, mimo trate to zrovnáš, dostaneš to pod kontrolu a vrátiš sa na trať. No a pri takomto kontrolovanom návrate musíš dodržať nejaké pravidlá. Ak nie, si hulvát a penalizácia. Ale tu bolo jasne vidieť, že proste to auto tým kúskom trávy len tak preletelo a nedá sa hovoriť o žiadnom kontrolovanom výjazde a ani o tom, že by auto mal pod kontrolou, zrovnal to skoro až pri tom múre. Proste obyčajný pretekársky incident, drobná chyba. Trestané to bolo úplne zbytočné. Už sú plné internety videa, kde toto spravil Hamilton Riciardovi v Monaku 2016 a nebolo to trestané. No a tiež sa pozrime na poslednú zákrutu. Tam ak vyletia, majú jeden kužel, ktorý musí jazdec pri návrate obísť. Už počas tréningov a aj kvalifikácie tam zopár jazdcov vyletelo. Niektorí dostali auto pod kontrolu, kužel obišli. Niekorí nie a vrátili sa na trať ešte pred ním. Všetky incidenty boli vyšetrované a komisári rozhodli, že to nebudú trestať lebo zhodnotili, že jazdec nemal auto pod kontrolou a nemal sa ako vrátiť na trať až za kuželom. Tí istí komisári, ktorí v pretekoch takto hnusne zasiahli do boja o prvé miesto.

Mne sa páči a plne sa stotožňujem s výrokom bývalehé jazdca Maria Andrettiho

Myslím si, že úlohou komisárov je penalizovať nápadne nebezpečné ťahy a nie takéto chyby, ktoré sú dôsledkom tvrdého pretekania. To, čo sa stalo na VC Kanady, nie je na tejto úrovni nášho úžasného športu akceptovateľné.

Podle britského Autosportu mají stewardi k dispozici záběry, které ukazují něco jiného.

Vettel skutečně vyjel na trávu, což pochopitelně jeho ferrari pořádně rozhodilo. Podle záběrů musel po návratu na trať korigovat přetáčivý moment, což dokazuje ostrý pohyb volantu doprava.

Poté, co dostal přetáčivost pod kontrolu, zatočil volantem doleva, aby sledoval profil okruhu – což naznačuje, že již měl vůz pod kontrolou. Do tohoto okamžiku udělal Vettel vše správně.

O chvíli později však Vettel volant srovnal. Místo toho, aby se držel vlevo, se jeho vůz posunul doprava a odřízl cestu, kterou by se mohl vydat Hamilton, pokud by tam měl prostor.

Právě tento okamžik, ve kterém Vettel vyrovnal svůj volant, měl být klíčem k jednomyslnému rozhodnutí sportovních komisařů.


https://f1sport.auto.cz/clanek/sportovn ... O4fdx6zd3w
GeneHawkins
Insomniak roku 2013-17
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 10. 6. 2019 11:30

Bol si niekedy v šmyku? Boli niekedy tí komisári v šmyku? Že počas toho zrovnáš volant na chvílu nič neznamená. To bolo všetko na pár metroch, malý priestor, s volantom robíš čo môžeš aby si nešiel do hodín. Kde berú istotu, že keby ten volant nechal natočený vlavo by nešiel do hodín a napr. by sa neroztočil tak, že by som zobral aj Hamiltona? To auto v tej chvíli nemalo použiteľné pneumatiky, boli celé od trávy... Obyčajné pretekanie, nič viac.

Proste bez ohľadu na toto, v posledných rokov vidíme obyčajné pretekárske incidenty, ktoré sú často len následok tvrdého pretekania, ktoré chceme vidieť ako sú trestané nejakými teoretikmi. Potom sa hovorí, že z F1 sa vytrácajú súboje koleso na koleso. Ale potom keď nejaký je, niekoho šmykne, ten druhý musí chudák dať dole nohu z plynu tak drb, trestáme to. Samozrejme sa potom do toho nikomu nechce poriadne. A hlavne raz to trestáme, raz to netrestáme...
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků