Stránka 1 z 5

vyfuk na miru

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 2. 2008 10:59
od voborl00
potreboval bych nechat vyrobit vyfuk na miru pro sveho youngtimera (ford taunus '82)

doporucite nejaky kontakt na firmu ktera dovede kvalitne vyrobit vyfuk pro konkretni motor (tzn ne nic univerzalniho ani nasazeni originalniho kusu, proste kompletni vyrobu ladeneho kusu nad dovezenym autem s motorem) ?

nejlepe v cechach ale odvez bych to nakonec udelat asi kamkoliv ;-)

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 2. 2008 10:59
od Radek Ondrášík
a jaky na to mas rozpocet? Pokud tak 40-60tis. o necem bych vedel.

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 2. 2008 12:00
od HondaMan
V tomhle má radek pravdu. pokud chceš navařit trubku, dát tam nějaký uni tlumiče... tak se do desíti vejdeš, ale pokud to chceš naladit tak aby si mel alespoň původní výkon motoru, tak to je slušná pálka :-)

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 2. 2008 12:31
od voborl00
co se tyce rozpoctu tak podam trosku obsirnejsi info abych prispivajici obeznamil se situaci a kdyztak podnitil nekoho aby se vyjadril jestli to ma vubec smysl :-)

to auto je totalne od sroubku (doslova) zrenovovany z vraku uplne novyma nebo vlastnorucne vyrobenyma (kastle) dilama takze to nebylo uplne zadarmo

agregaty jsou po generalce, akorat prevodovka a motor jsou z jinyho auta za dost levnej peniz :-)

motor je 2.9i 24v cosworth ze scorpia ('95) s predelanym sanim (puvodni vicebod vstrik) na 3x 42 dcnf karburatory - jelikoz se do motorovyho prostoru uz nevejdou ani puvodni svody tak je totalne neodladenej, proste to "akorat jezdi" s otevrenym sanim bez kapoty a vejfuku :-)

cize bych potreboval idealne vzit cely auto, hodit ho nejakym znalcum na dvorek a odject s odladenym kompletem

puvodne ten motor mel mit cca 200 koni, pocitam ze s tema karbecama by to (na spotrebu kaslu) mohlo bejt 20 koni nahoru

ted je teda otazka jestli ta nabidka za tech 40-60 obsahuje to ze to dostanou frajeri do ruky a cely to i se sanim vyladi (coz bych preferoval a ty prachy bych pustil) nebo je to jenom cena za vyrobu vejfuku ...

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 2. 2008 13:00
od JardaB
Jen by me zajimalo (fakt!) jak se na takovy bastl delaji papiry ME a STK ???

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 2. 2008 13:56
od voborl00
neni bastl, ten motor je krom hlavy uplne stejnej (blok, vana, uchyty ...) jako originalni v6 co v tom taunusu byl, zbytek dilu je original pripadne upgrade z jinych modelu te doby

nevim jak obecne (to bude nejspis nejaka varianta veteranskych papiru s neoriginalnim stavem, pripadne komunikace s vyrobcem a korekce primo v TP ... nebo klasicka obalkova metoda) ale ja mam tak blbe prepsanej technicak z originalu ze (mimo jine) typ motoru jaksi neodpovidal realite ani pro original takze je to vyreseny korekci v TP

jsou tam takove perly jako ze puvodni vykon v hp je napsany jako kw hodnota, spotreba je tam proste jako cislo 10.2 (ceho, pri cem nikdo nevi), rozmer kol a gum zaroven je tam proste 6.5J/13" a nic vic a podobny krasy :-)

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 2. 2008 13:56
od divxfan
JardaB píše:Jen by me zajimalo (fakt!) jak se na takovy bastl delaji papiry ME a STK ???


moje stk je udělá bez přistavení auta za dvojku

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 2. 2008 14:03
od Laky
este sa s tym pochval....

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 2. 2008 14:09
od Dong
http://www.demon-kolin.cz/

tyhle zakazkove vyfuky delaj, ale jestli budou schopni neco navrhnout, to nevim.

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 2. 2008 14:25
od wolff
A proč to celé děláš?
Tobě se to auto tak líbí? JIný důvod nevidím. Historická cena = 0, sportovní cena = 0, spolehlivost = 0... PAst na peníze.. NEní ti těch peněz líto? Co to prodat (jinému chudákovi), a když už tak už sehnat nějakého Coswortha... Třeba Sierru... Při troše snahy...

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 2. 2008 15:04
od voborl00
tak rozhodne se mi libi, auto co by se mi nelibilo bych takhle "nehyckal"

sierra se mi nelibi, tohle ma jeste klasickou kolmou masku a prakticky rovnou kapotu, ne sipovitej profil jako kazdy normalni auto co vidis vsude, tohle proste neprehlidnes

past na penize je to tezko, ani ne za cenu fabie htp mam auto ktery ma prakticky veskerou tehdejsi dostupnou vybavu, pres 200 kobyl a jeste vypada jako klasicky auto

cena dilu v radech stokorun, opravitelny v garazi na koleni, sestelovatelny sroubovakem ... navic je tam ted vsechno novy nebo zgeneralkovany takze se to rozhodne hned nerozsype

kazdopadne ano, historicka hodnota aktualne 0, sportovni taky 0, spolehlivost je ale prakticky 100% ... je to muj prvni "veteran" takze penez mi neni lito, je to spis takovej pokus jak moc narocny je nejaky takovy auto postavit, dalsi stage bych videl neco ve stylu '60 amerikana jako camaro, mustang apod

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 2. 2008 15:05
od divxfan
Laky píše:este sa s tym pochval....


to ne, spíš chválím tuto stanici stk, že se tam najdou ještě ochotní, vstřícní a chápaví lidé, kterým nejde ani tak o zisk jako o to, aby mohla po silnicích jezdit auta, která by se tam jinak nedostala :)

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 2. 2008 15:13
od racek
2divxfan: Ty jsi fakt pako :-) Jeste napis adresu toho STK a budes dokonalej...

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 2. 2008 00:00
od bexxx
voborl00 : to by mě docela zajímalo jak to tvoje auto vypadá,nemáš někde foto? tyhle auta já mužu,měl sem Taunuse r.v. 74 vzadu ještě malý lampy,nacpal sem do něj tenkrát prachy a pak prodal,ale bylo to fakt super auto,pohodlný,velký a hlavně nic okoukanýho

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 2. 2008 07:08
od marepa
divxfan píše:
Laky píše:este sa s tym pochval....


to ne, spíš chválím tuto stanici stk, že se tam najdou ještě ochotní, vstřícní a chápaví lidé, kterým nejde ani tak o zisk jako o to, aby mohla po silnicích jezdit auta, která by se tam jinak nedostala :)e/quote]


jako treba stare vraky bez vyfuku, ktere maji krute emise, a jezdit v tom je sebevrazda ? :hm

pochopim, kdyz nemuze clovek projit kvuli nejake pitomine..ale zase se neda rict ze obalkova metoda je vzdy spravna :nenapadne