vyfuk na miru

Vše o doplňcích na auto, chiptuning.

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod voborl00 5. 2. 2008 10:59

potreboval bych nechat vyrobit vyfuk na miru pro sveho youngtimera (ford taunus '82)

doporucite nejaky kontakt na firmu ktera dovede kvalitne vyrobit vyfuk pro konkretni motor (tzn ne nic univerzalniho ani nasazeni originalniho kusu, proste kompletni vyrobu ladeneho kusu nad dovezenym autem s motorem) ?

nejlepe v cechach ale odvez bych to nakonec udelat asi kamkoliv ;-)
voborl00
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Radek Ondrášík 5. 2. 2008 10:59

a jaky na to mas rozpocet? Pokud tak 40-60tis. o necem bych vedel.
Radek Ondrášík
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod HondaMan 5. 2. 2008 12:00

V tomhle má radek pravdu. pokud chceš navařit trubku, dát tam nějaký uni tlumiče... tak se do desíti vejdeš, ale pokud to chceš naladit tak aby si mel alespoň původní výkon motoru, tak to je slušná pálka :-)
"He who sacrifices freedom for security deserves neither." Benjamin Franklin
HondaMan
Řezník Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod voborl00 5. 2. 2008 12:31

co se tyce rozpoctu tak podam trosku obsirnejsi info abych prispivajici obeznamil se situaci a kdyztak podnitil nekoho aby se vyjadril jestli to ma vubec smysl :-)

to auto je totalne od sroubku (doslova) zrenovovany z vraku uplne novyma nebo vlastnorucne vyrobenyma (kastle) dilama takze to nebylo uplne zadarmo

agregaty jsou po generalce, akorat prevodovka a motor jsou z jinyho auta za dost levnej peniz :-)

motor je 2.9i 24v cosworth ze scorpia ('95) s predelanym sanim (puvodni vicebod vstrik) na 3x 42 dcnf karburatory - jelikoz se do motorovyho prostoru uz nevejdou ani puvodni svody tak je totalne neodladenej, proste to "akorat jezdi" s otevrenym sanim bez kapoty a vejfuku :-)

cize bych potreboval idealne vzit cely auto, hodit ho nejakym znalcum na dvorek a odject s odladenym kompletem

puvodne ten motor mel mit cca 200 koni, pocitam ze s tema karbecama by to (na spotrebu kaslu) mohlo bejt 20 koni nahoru

ted je teda otazka jestli ta nabidka za tech 40-60 obsahuje to ze to dostanou frajeri do ruky a cely to i se sanim vyladi (coz bych preferoval a ty prachy bych pustil) nebo je to jenom cena za vyrobu vejfuku ...
voborl00
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 5. 2. 2008 13:00

Jen by me zajimalo (fakt!) jak se na takovy bastl delaji papiry ME a STK ???
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod voborl00 5. 2. 2008 13:56

neni bastl, ten motor je krom hlavy uplne stejnej (blok, vana, uchyty ...) jako originalni v6 co v tom taunusu byl, zbytek dilu je original pripadne upgrade z jinych modelu te doby

nevim jak obecne (to bude nejspis nejaka varianta veteranskych papiru s neoriginalnim stavem, pripadne komunikace s vyrobcem a korekce primo v TP ... nebo klasicka obalkova metoda) ale ja mam tak blbe prepsanej technicak z originalu ze (mimo jine) typ motoru jaksi neodpovidal realite ani pro original takze je to vyreseny korekci v TP

jsou tam takove perly jako ze puvodni vykon v hp je napsany jako kw hodnota, spotreba je tam proste jako cislo 10.2 (ceho, pri cem nikdo nevi), rozmer kol a gum zaroven je tam proste 6.5J/13" a nic vic a podobny krasy :-)
Naposledy upravil voborl00 dne 5. 2. 2008 13:59, celkově upraveno 1
voborl00
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod divxfan 5. 2. 2008 13:56

JardaB píše:Jen by me zajimalo (fakt!) jak se na takovy bastl delaji papiry ME a STK ???


moje stk je udělá bez přistavení auta za dvojku
divxfan
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Laky 5. 2. 2008 14:03

este sa s tym pochval....
Laky
Štamgast

Odeslat příspěvekod Dong 5. 2. 2008 14:09

http://www.demon-kolin.cz/

tyhle zakazkove vyfuky delaj, ale jestli budou schopni neco navrhnout, to nevim.
Dong
Dong
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod wolff 5. 2. 2008 14:25

A proč to celé děláš?
Tobě se to auto tak líbí? JIný důvod nevidím. Historická cena = 0, sportovní cena = 0, spolehlivost = 0... PAst na peníze.. NEní ti těch peněz líto? Co to prodat (jinému chudákovi), a když už tak už sehnat nějakého Coswortha... Třeba Sierru... Při troše snahy...
Energetické audity, posudky a termovize (viz. Avatar)
wolff
Fanatik roku 06 + 07
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod voborl00 5. 2. 2008 15:04

tak rozhodne se mi libi, auto co by se mi nelibilo bych takhle "nehyckal"

sierra se mi nelibi, tohle ma jeste klasickou kolmou masku a prakticky rovnou kapotu, ne sipovitej profil jako kazdy normalni auto co vidis vsude, tohle proste neprehlidnes

past na penize je to tezko, ani ne za cenu fabie htp mam auto ktery ma prakticky veskerou tehdejsi dostupnou vybavu, pres 200 kobyl a jeste vypada jako klasicky auto

cena dilu v radech stokorun, opravitelny v garazi na koleni, sestelovatelny sroubovakem ... navic je tam ted vsechno novy nebo zgeneralkovany takze se to rozhodne hned nerozsype

kazdopadne ano, historicka hodnota aktualne 0, sportovni taky 0, spolehlivost je ale prakticky 100% ... je to muj prvni "veteran" takze penez mi neni lito, je to spis takovej pokus jak moc narocny je nejaky takovy auto postavit, dalsi stage bych videl neco ve stylu '60 amerikana jako camaro, mustang apod
Naposledy upravil voborl00 dne 5. 2. 2008 15:05, celkově upraveno 1
voborl00
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod divxfan 5. 2. 2008 15:05

Laky píše:este sa s tym pochval....


to ne, spíš chválím tuto stanici stk, že se tam najdou ještě ochotní, vstřícní a chápaví lidé, kterým nejde ani tak o zisk jako o to, aby mohla po silnicích jezdit auta, která by se tam jinak nedostala :)
divxfan
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod racek 5. 2. 2008 15:13

2divxfan: Ty jsi fakt pako :-) Jeste napis adresu toho STK a budes dokonalej...
Ranní ptáče dál doskáče, víc sežere a dřív chcípne.

***FCUK OF SHELL***
racek
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bexxx 7. 2. 2008 00:00

voborl00 : to by mě docela zajímalo jak to tvoje auto vypadá,nemáš někde foto? tyhle auta já mužu,měl sem Taunuse r.v. 74 vzadu ještě malý lampy,nacpal sem do něj tenkrát prachy a pak prodal,ale bylo to fakt super auto,pohodlný,velký a hlavně nic okoukanýho
bexxx
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod marepa 7. 2. 2008 07:08

divxfan píše:
Laky píše:este sa s tym pochval....


to ne, spíš chválím tuto stanici stk, že se tam najdou ještě ochotní, vstřícní a chápaví lidé, kterým nejde ani tak o zisk jako o to, aby mohla po silnicích jezdit auta, která by se tam jinak nedostala :)e/quote]


jako treba stare vraky bez vyfuku, ktere maji krute emise, a jezdit v tom je sebevrazda ? :hm

pochopim, kdyz nemuze clovek projit kvuli nejake pitomine..ale zase se neda rict ze obalkova metoda je vzdy spravna :nenapadne
BMW E92 M3 | dlouhodoba spotrba 13.2l/100km, holt 75mph na dalnici nezere az tolik
marepa
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod voborl00 7. 2. 2008 11:17

mam foto nekdy z vyroby, fotky z hotovy prace jsem mel v notebooku kterej mi ukradli :-)

k nahlednuti tady:

http://picasaweb.google.com/voborl00/Taunus

ale spis mi poradte s tim vyfukem ;-)
voborl00
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fahrer 7. 2. 2008 11:25

Na těch kolech to vypadá, jak nějakej dragster.
fahrer
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod voborl00 7. 2. 2008 11:43

ty zadni jsou 235/60 r13, jsou tam takovy balony proto aby to aspon trochu pruzilo, vzadu jsou 2x dvojity tlumice a prijdou tam pritvrzeny a kratsi pruziny takze by to byl docela kostitras

kazdopadne tyhle gumy jsou spis na test, byly tenkrat za hubicku, nakonec tam asi zustanou 245/40 r13 co jsme sehnali z nejakyho druhu okruhovych formuli :-P
voborl00
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod HondaMan 7. 2. 2008 11:49

voborl00: to by byla věčná škoda... na zěch balónech to vypadá super... :-) jen bych to vpředu trochu snížil :-)
"He who sacrifices freedom for security deserves neither." Benjamin Franklin
HondaMan
Řezník Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod voborl00 7. 2. 2008 11:54

vpredu je to zvedly protoze tam neni motor kterej by to zatezoval ;-)

cely to prijde snizit

ja bych tam ty gumy taky nejradsi nechal, kdyz se to umeje tak to vypada fakt super, ale je to bohuzel nesehnatelnej rozmer - narozdil od tech formulovejch rozmeru ktery se u jednoho zdroje vali v obrovskejch seriich :-P navic jsou celkove mensi (na obvod) takze je tam tim padem kratsi celkovej prevod coz potesi na odpichu ;-)
voborl00
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JackNO.1 8. 2. 2008 17:02

wolff píše:A proč to celé děláš?
Tobě se to auto tak líbí? JIný důvod nevidím. b]Historická cena = 0, sportovní cena = 0, spolehlivost = 0... PAst na peníze..e/b] NEní ti těch peněz líto? Co to prodat (jinému chudákovi), a když už tak už sehnat nějakého Coswortha... Třeba Sierru... Při troše snahy...r/quote]

wolffe, tady ale nešla řeč o Fiatech :mrgreen:
V2 60°
JackNO.1
Motorkář roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod varok 30. 3. 2008 11:56

Já si kdysy taky myslel, že si dám udělat na fáčko nějaký pořádný láďák. Když jsem se ptal v jedné firmě a řekly mi cenu asi kolem 20000,- Kč tak jsem se na to vy....l a koupil si universál v tuning shopu za asi 2500,- Kč a jsem spokojený.
varok
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod divxfan 30. 3. 2008 17:32

racek píše:2divxfan: Ty jsi fakt pako :-) Jeste napis adresu toho STK a budes dokonalej...


tak už zdražili, parchanti, a chtěj bez přistavení auta trojku. to jsem ho tam radši vzal, každej technik (na emisích za chybějící kat, na technický za jiný kola a ťupku ve skle) dostal na pivko po čtyřech kilech, kamarád, co tam má známý cca 800 a všichni jsme byli spokojení. ale jinak to neschvaluju, jen já si za stavem svýho auta vždycky stál a prostě kat u turbo motoru zbytečně škrtí výkon a čtyřpístky bremba prostě do 16" alu nenarvu, tak tam musela jít kola větší no :) jinak technik nevěděl, co by napsal do protokolu za závady, tak si musel aspoň pár lehkých vymyslet a to se jednalo téměř o veterána
divxfan
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod divxfan 30. 3. 2008 17:33

varok píše:Já si kdysy taky myslel, že si dám udělat na fáčko nějaký pořádný láďák. Když jsem se ptal v jedné firmě a řekly mi cenu asi kolem 20000,- Kč tak jsem se na to vy....l a koupil si universál v tuning shopu za asi 2500,- Kč a jsem spokojený.K/quote]


koupil jsi tuzerskou koncovku, co nadělá jen hluk a žádnej užitek, jsi chtěl napsat
divxfan
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 30. 3. 2008 17:38

divxfan píše:... každej technik (na emisích za chybějící kat, na technický za jiný kola a ťupku ve skle) dostal na pivko po čtyřech kilech, kamarád, co tam má známý cca 800 a všichni jsme byli spokojení. ... /quote]


ne nadarmo se říká mluviti stříbro, mlčeti zlato
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod caprighia 30. 3. 2008 18:47

Nedávaly se do Taunusů jen V6 2,3 ? ...já vím, že ta 2,9 kosík je vlastně evoluce tohoto ze 60´tak držím palce ať to dokončíš - i když ještě hezčí je podobně udělaná Cortina Mk III labuť, tohle "tvoje" jsem měl 2,3 Ghia a i s těmi 114 hp a tunou váhy jsem byl king semaforů :-) Apropo, asi na to mám zadní lampy (jestli to není z Oriona, ve skříni to už po letech nepoznám)
Tazio Nuvolari
Umělá Hmota
Pátá Míle
kácovský ležák
caprighia
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Saman 3. 4. 2008 17:47

Taunuse schvaluju, sam sem mel dva a sou to super skopky, ten druhej se koupil prave kvuli upravam, ale bohuzel se to nedodelalo a to pouzitelne z toho nedodelaneho celku se prodalo do Nemecka, jinak ja jen do motoru nacpal skoro 200 tisic ( 2.3 V6 puvodne 2 litr V6 ), nastesti se za obdobnou castku tuky prodal :D a zbytek auta aby za neco stal by zbastil pocitam jeste aspon tak 3-4x tolik :( , takze drzim palce at to dokoncis

ja bych rad nekdy v budoucnu sel do Taunuse Coupe V6
6 hrnku dopovanych dvema feny
Saman
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mlaskac 3. 4. 2008 18:08

tak se pridam. Myslite ze je v cr nejaka profi firma co by dokazala dostat do fiatu 625e, motor plus prevodovku z nejake 1.6 nebo 1.4? Popripadne klidne s preplnovanim. Cena do 250 tisic?


Kdyz tak koukam porad zvazuju jestli vykuchat felcku a udelat s ni rasovaci karu nebo to udelat z fiatu.

Pripadne by stacilo preplnovani do fiata, hledal jsem v polsku ale ty hatmatilce bohuzel nevladnu.
mlaskac
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mlaskac 3. 4. 2008 18:11

Vana666 píše:
divxfan píše:... každej technik (na emisích za chybějící kat, na technický za jiný kola a ťupku ve skle) dostal na pivko po čtyřech kilech, kamarád, co tam má známý cca 800 a všichni jsme byli spokojení. ... /quote]

ne nadarmo se říká mluviti stříbro, mlčeti zlato /quote]


proc? sice neresim detaily ale kdyz jsem stavel barak povazoval jsem za luxus platit 2x5000 mesicne za garaz tak jsem mel dva roky u taty v hale a propadla mu technicka. tak jsem tam zajel, 2 hodiny stal u stk pockal si na nejakeho prusera rekl mu ze vi jak se v tom chodi ze dostane 3000+500 za celou technickou (tj realne bylo na uplatek jen o 800 korun mene stk+emise) a za 30 minut jsem jel s papirama domu.

bylo to v roce 2006 a auto bylo rok 2001, bez jedine zavady a v hale stoji doted :(
mlaskac
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 3. 4. 2008 19:29

mlaskac: v každém případě jsou to věci s kterýma není nutné se chlubit úplně veřejně
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JechyCZ 15. 5. 2008 20:35

Já mohu doporučit http://www.2mmotorsport.cz/ postaví ti výfuk na přání svedou všechno a z nerezu tím pádem to máš na hooodně dlouho. Dělají i veterány.
Vectra GTS 2,0T foto: www.jechy.cz
JechyCZ
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JechyCZ 26. 6. 2008 09:54

Sportovní komplet nerezový výfuk FORTEX průměr 76, celkem použit 3x tlumič. Výfuk napojen na originální chromované nerezové koncovky. Stavba na zakázku u firmy 2Mmotorsport. Nárůst 8-11% z výkonu motoru, změřim na brzdě a uvidíme:-)
Další fotky na http://www.jechy.cz
Obrázek
Vectra GTS 2,0T foto: www.jechy.cz
JechyCZ
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eLzyx 26. 6. 2008 10:37

wow :shock:

by člověk nevěřil jak může být výfuk krásný :love:
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod TJK 9. 7. 2008 13:55

No.... krása... tomuhle se říká kvalitka od pohledu... můžu se zeptat za kolik?
Power, Beauty & Soul
Don't believe in everything U C
Gooner 4 Life - Victoria Concordia Crescit
TJK
Nováček

Odeslat příspěvekod Jean ViC 14. 10. 2008 14:47

to jen tak nezrezne :) a kvalitka to je fakt uzasna...
TCe 120k 205Nm EDC
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 14. 10. 2008 14:54

JechyCZ píše:...Nárůst 8-11% z výkonu motoru, změřim na brzdě a uvidíme:-)

doufám žes to na brzdě změřil napřed starým výfukem
ať je srovnání aspoň trochu objektivní

mimochodem mi se líbí hlavně auta kde není výfuk ani vidět ani slyšet
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 14. 10. 2008 14:59

Vana666: zmeril, ale jeste s novym vyfukem nezmeril . takze tezko rici
TCe 120k 205Nm EDC
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 14. 10. 2008 15:08

jinak kolem +10% je hranice kdy by to už mělo být poznat i bez měření
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod HondaMan 14. 10. 2008 15:51

Vana666 píše:mimochodem mi se líbí hlavně auta kde není výfuk ani vidět ani slyšet
To by bylo super. po něčem podobném také toužím :-) i když možná od 5000rpm by se mohla nějaká klapka otevřít a sportovně řvát.

Ale při běžné jízdě je sport výfuk na obtíž.
"He who sacrifices freedom for security deserves neither." Benjamin Franklin
HondaMan
Řezník Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod divxfan 14. 10. 2008 16:05

HondaMan píše:To by bylo super. po něčem podobném také toužím :-)


kam, do hondy, nebo chrochtáka o1? :)
divxfan
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod p0etrik 14. 10. 2008 16:20

Ja na zacatku leta koupil "znackovy" Polmostrow, 570 Kc zadni dil, 570 Kc stredni dil... :nenapadne
p0etrik
Servismen

Odeslat příspěvekod HondaMan 14. 10. 2008 16:45

divxfan píše:
HondaMan píše:To by bylo super. po něčem podobném také toužím :-)

kam, do hondy, nebo chrochtáka o1? :)
Leon 1,8T :-D ale to se třeba ještě 10x zmení :-D já nejsem rozhodnutý co koupím. když se mi bude neco líbit, tak to vezmu a hotovo :)
"He who sacrifices freedom for security deserves neither." Benjamin Franklin
HondaMan
Řezník Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jim 14. 10. 2008 17:14

jiný výfuk na TDI
ObrázekObrázek
ObrázekObrázek


bohužel jsem neměřil před a po výměně, ale pocitově je to znát... :-))
Fabia RS Dieselpower - 274PS@578Nm - EX
BMW 335Cd Dieselpower - 340PS@707Nm
Jim
TDI tuner roku 2007

Odeslat příspěvekod Hustoles 14. 10. 2008 17:15

Dělá to aj větší hukot?
"Vepřové zdražuje, ale sviní je všude pořád dost"
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jim 14. 10. 2008 17:38

při plné akceleraci je znatelně hlučnější, při normál jízdě je to prakticky stejné jako série....
Fabia RS Dieselpower - 274PS@578Nm - EX
BMW 335Cd Dieselpower - 340PS@707Nm
Jim
TDI tuner roku 2007

Odeslat příspěvekod oliko 14. 10. 2008 18:37

Tak ja tiez zvazujem vymenu vyfuku na Vette, ale neviem ci to spravit tu na mieru alebo objednat komlpet sadu z USA.
www.corvetteclub.sk

Corvette C4 5,7L 305Hp (1993)
Mustang Convertible V6 3,8L, 194Hp (2003)
Mondeo Titanium 2,2TDCI 175Hp (2008)
oliko
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 14. 10. 2008 19:18

Jim píše:při plné akceleraci je znatelně hlučnější....

hm, tak to se něco nepovedlo :-l
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jim 14. 10. 2008 21:37

Vana: nene, je to v pořádku, jelikož tam není žádný tlumič...ostatně podobně naladěná TDIčka zní stejně... :-))
Fabia RS Dieselpower - 274PS@578Nm - EX
BMW 335Cd Dieselpower - 340PS@707Nm
Jim
TDI tuner roku 2007

Odeslat příspěvekod Vana666 14. 10. 2008 21:48

Jim: já pochopil že tam není žádný tlumič
to je právě to špatné

:-)
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jim 14. 10. 2008 22:23

Vana: povídej, zajímá mě tvůj názor... ;-)

já vycházel ze zkušeností jiných, ti žádný tlumič nemají...a mě ten zvuk nevadí, nezní špatně, ale primárně kvůli tomu jsem to nedával...
Fabia RS Dieselpower - 274PS@578Nm - EX
BMW 335Cd Dieselpower - 340PS@707Nm
Jim
TDI tuner roku 2007

Odeslat příspěvekod Vana666 14. 10. 2008 22:37

Jim: nic technického, jen se mi nelíbí samohyby co dělaj kravál
jedno jestli auta, motorky nebo cokoliv jiného
prostě nemám to rád

i na závodní motorce radši oželím pár koníků a radši ať jede potichu
( jestli teda vůbec s kraválem nějací přiskočí)
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bob ash 18. 10. 2008 03:43

oliko píše:Tak ja tiez zvazujem vymenu vyfuku na Vette, ale neviem ci to spravit tu na mieru alebo objednat komlpet sadu z USA.


Nechávat dělat výfuk na míru je u takový tuctovky jako je Vette ptákovina - to má smysl u něčeho, co nikomu nestálo za vývoj, ale u Vette si stačí jen vybrat. Pokud tě netíží rozpočet, ber Borlu... Jinak stačí si vybrat...
http://store.summitracing.com/egnsearch ... 51&NeXID=5

I ta Borla bude mnohem levnější než výfuk na míru a kromě toho i lepší - přeci jen velkej výrobce má na vývoj trochu víc peněz než ladič v garáži.
Speed can kill you. Drive Ford and live for ever.
bob ash
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marc159 18. 10. 2008 04:17

Vana666 píše:Jim: nic technického, jen se mi nelíbí samohyby co dělaj kravál
jedno jestli auta, motorky nebo cokoliv jiného
prostě nemám to rád

i na závodní motorce radši oželím pár koníků a radši ať jede potichu
( jestli teda vůbec s kraválem nějací přiskočí)

Myslíš, že motor bez tlumiče má větší výkon? Domníval jsem se, že to souvisí se sáním, myšleno s plněním motoru... :hm
Marc159
Inventář

Odeslat příspěvekod marepa 18. 10. 2008 05:39

bobahs: tak to bych zrovna netvrdil

vesti firma zase muze delat vice na penize .. takze vykon atp je u nich az sekundarni .. spis at to hezky vypada :)
BMW E92 M3 | dlouhodoba spotrba 13.2l/100km, holt 75mph na dalnici nezere az tolik
marepa
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 19. 10. 2008 20:29

Marc159 píše:Myslíš, že motor bez tlumiče má větší výkon? Domníval jsem se, že to souvisí se sáním, myšleno s plněním motoru... :hm

nevím jak to dopadne po úplném odstranění tlumiče ale změna jednotlivých dílů a tedy i odporových a rezonančních parametrů tlumiče určitě na výkon vliv má.
Minimálně v nějakém rozsahu otáček - špice, střed a často i celý průběh

velmi názorné je to u jednoválcových 4T motorkových výfuků. Tam je "laděný výfuk" obvykle poznat citelně, bohužel ale taky často za cenu citelně většího hluku
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bob ash 20. 10. 2008 00:39

marepa píše:bobahs: tak to bych zrovna netvrdil

vesti firma zase muze delat vice na penize .. takze vykon atp je u nich az sekundarni .. spis at to hezky vypada :)


To jsem nepochopil. Tohle možná platí o Remusu a spol., který vyráběj koncovky za dva tisíce pro tunery na favorita. Ale pokud chceš uspět na trhu performance dílů v USA, kde je tvrdá konkurence, tak se musíš zabejvat vším... Tohle ti lidi nekoupěj proto, že to hezky vypadá.

Samozřejmě jsou lepší a horší firmy a produkty, nicméně pokud mi ukážeš někoho, kdo dokáže za srovnatelný peníze postavit lepší výfukovej systém byť i proti obyčejnýmu Flowmasteru, tak smekám. Nemluvě o Borle, která má obecně nejlepší pověst a i v testech vychází nejlíp. Spočítat něco podobně dobrýho ti tady nikdo, kdo by to udělal pod kilo nedokáže.
Speed can kill you. Drive Ford and live for ever.
bob ash
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bob ash 20. 10. 2008 00:43

Marc159 píše:Myslíš, že motor bez tlumiče má větší výkon? Domníval jsem se, že to souvisí se sáním, myšleno s plněním motoru... :hm


Takže výkon souvisí jen se sáním, výfuk na to nemá vliv vůbec, jo? To mám opakovat svoji výzvu k sázce, s výměnou výfuku a dynometrem? Klidně o desítku...
Speed can kill you. Drive Ford and live for ever.
bob ash
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 20. 10. 2008 07:28

Marc159: a samořejmě to plnění je závislé mimo jiné na tom kolik spalin zůstalo ve válci po předchozím cyklu, což výfuk nepochybně ovlivní
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod oliko 20. 10. 2008 23:06

bob ash píše:
oliko píše:Tak ja tiez zvazujem vymenu vyfuku na Vette, ale neviem ci to spravit tu na mieru alebo objednat komlpet sadu z USA.


Nechávat dělat výfuk na míru je u takový tuctovky jako je Vette ptákovina - to má smysl u něčeho, co nikomu nestálo za vývoj, ale u Vette si stačí jen vybrat. Pokud tě netíží rozpočet, ber Borlu... Jinak stačí si vybrat...
http://store.summitracing.com/egnsearch ... 51&NeXID=5

I ta Borla bude mnohem levnější než výfuk na míru a kromě toho i lepší - přeci jen velkej výrobce má na vývoj trochu víc peněz než ladič v garáži.

Prave preto vaham a tazko sa rozhodujem. Ci ist do sady za 1200USD + doprava a pod. alebo dat za rovnake peniaze spravit nieco na mieru doma. V com je Borla lepsia ako Flowmaster?
www.corvetteclub.sk

Corvette C4 5,7L 305Hp (1993)
Mustang Convertible V6 3,8L, 194Hp (2003)
Mondeo Titanium 2,2TDCI 175Hp (2008)
oliko
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod oliko 20. 10. 2008 23:07

Poznete vyrobcu vyfukov aj na slovesku?
www.corvetteclub.sk

Corvette C4 5,7L 305Hp (1993)
Mustang Convertible V6 3,8L, 194Hp (2003)
Mondeo Titanium 2,2TDCI 175Hp (2008)
oliko
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod marepa 21. 10. 2008 02:11

bob ash píše:To jsem nepochopil. Tohle možná platí o Remusu a spol., který vyráběj koncovky za dva tisíce pro tunery na favorita. Ale pokud chceš uspět na trhu performance dílů v USA, kde je tvrdá konkurence, tak se musíš zabejvat vším... Tohle ti lidi nekoupěj proto, že to hezky vypadá.


Ja taky netvrdil ze to je pripad Borly, nebo toho Flowmasteru. Ja to myslel v obecne rovine ze super mega znacka nemusi znamenat nejlepsi kvalita.

Vyfuk je hodne moc slozita vec a udelat ho poradne znamena vzit konkretni auto a presne ho spocitat na dany typ vozu .. a to nemusi delat kazda firma, kdezto firma co dela vyfuky treba na zavodni auta ti tohle udela ... ale mas pravdu v tom, ze to urcite bude drazsi .. pocitam ze takovy vyfuk bude kolem 100 ... a to se nebavime o kompletu od sani po tlumic .. tam by to mohlo jit i k 250.
BMW E92 M3 | dlouhodoba spotrba 13.2l/100km, holt 75mph na dalnici nezere az tolik
marepa
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bob ash 22. 10. 2008 03:12

[quote="marepa"

Ja taky netvrdil ze to je pripad Borly, nebo toho Flowmasteru. Ja to myslel v obecne rovine ze super mega znacka nemusi znamenat nejlepsi kvalita.

Vyfuk je hodne moc slozita vec a udelat ho poradne znamena vzit konkretni auto a presne ho spocitat na dany typ vozu .. a to nemusi delat kazda firma, kdezto firma co dela vyfuky treba na zavodni auta ti tohle udela ... ale mas pravdu v tom, ze to urcite bude drazsi .. pocitam ze takovy vyfuk bude kolem 100 ... a to se nebavime o kompletu od sani po tlumic .. tam by to mohlo jit i k 250.[/quote]

A co myslíš, je pravděpodobnější, že bude mít výfuk dobře spočítanej firma, která jich za rok udělá deset tisíc, nebo firma, která za rok udělá tři?
Speed can kill you. Drive Ford and live for ever.
bob ash
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 22. 10. 2008 07:15

bob ash píše:A co myslíš, je pravděpodobnější, že bude mít výfuk dobře spočítanej firma, která jich za rok udělá deset tisíc, nebo firma, která za rok udělá tři?

těžko říct, ale firma která z rok udělá výfuky tři má - pokud to neodflákne - určitě větší prostor k pořádnému odzkoušení a připasování na konkrétní auto

velkosériový výrobce se s jedním zákazníkem moc bavit nebude
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bob ash 23. 10. 2008 05:04

Vana666 píše: těžko říct, ale firma která z rok udělá výfuky tři má - pokud to neodflákne - určitě větší prostor k pořádnému odzkoušení a připasování na konkrétní auto

velkosériový výrobce se s jedním zákazníkem moc bavit nebude


To sice ne, ale pokud člověk nestaví zrovna nějakou totální exotiku, a zvlášť u US aut, který se dělají jako housky na krámě a hromadně se i tuní, bude lepší koupit za 50 tisíc i s dovozem Borlu (která vyhrává většinu srovnávacích testů - co do výkonu - který jsem viděl), než se snažit vymyslet něco lepšího a utratit za to nakonec 3x tolik, aniž by to bylo výrazně lepší. Přeci jen to, že se náklady na vývoj rozpočítají do stovek až tisíců kusů dost výrazně pomůže.

Vyvíjet vlastní výfuk má smysl jedině pro závodění, nebo při nějaký nezvyklý kombinaci (exot auto, nebo auto s motorem co se v něm normálně nevyskytuje). A sériová Corvette není ani jeden případ...
Speed can kill you. Drive Ford and live for ever.
bob ash
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 23. 10. 2008 08:23

bob ash: souhlasím
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod marepa 25. 10. 2008 14:10

bob: mam pocit ze se tu zaciname bavit o vice vecech

ale rozhodne pokud budu chtit maximum, tak musim jit k malovyrobci .. ktery si nameri moje data meho auta a na to "usije" vyfuk

ono kdyz vedle sebe postavis 2 stejna auta, (zvlast kdyz uz budou jeta) tak proste nebudou mit uplne stejne parametry.

v mem prvnim prispevku sem narazel prave na neco jako je Remus .. kde proste platis jenom za znacku a s autem to neudela nic ..
BMW E92 M3 | dlouhodoba spotrba 13.2l/100km, holt 75mph na dalnici nezere az tolik
marepa
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod marepa 25. 10. 2008 14:13

a jinak exot auto s motorem co se v nem normalne nevyskytuje je presne to, co ma ten, co zakladal tu diskuzi
BMW E92 M3 | dlouhodoba spotrba 13.2l/100km, holt 75mph na dalnici nezere az tolik
marepa
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bob ash 27. 10. 2008 04:35

marepa píše:a jinak exot auto s motorem co se v nem normalne nevyskytuje je presne to, co ma ten, co zakladal tu diskuzi


Nicméně to není zas takovej exot - navíc na vejfuku na takovejhle motor nic není. Potřebuje svody a dobrý tlumiče, na zbytku není nic k řešení. U muscle cars máš většinou dvě 2 1/4, 2 1/2 nebo 3" trubky, dva tlumiče a H-pipe, v trase původního potrubí. Není na tom co vymyslet a nikdo se o to ani nesnaží. Akorát musíš vybrat správnej průměr (3" má smysl tak u 500+hp auta) a dobrý komponenty (svody + tlumiče). Návrhem potrubí nic zajímavýho nedoženeš.

A to o navrhování výfuku na míru jednotlivýmu autu je nesmysl, to má smysl opět jenom u závoďáka nebo nějakýho extrému. Třeba u tý Vette si nedokážu představit, v čem by asi ty trubky měly bejt jiný než u jiný Corvette s +- stejným motorem.
Speed can kill you. Drive Ford and live for ever.
bob ash
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bhudak 13. 11. 2008 18:51

Asi tak jako bob ash.... to moc žerete kluci :)
HTP pravý hot hatch
www.autowerks.cz
bhudak
Nováček
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků