Kutik mladeho ciptunera ~ zaujimave upravy motora a ine...

Vše o doplňcích na auto, chiptuning.

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod MirecBA 16. 1. 2022 09:01

mello, mello :D
MirecBA
Guru

Odeslat příspěvekod martin.z (novy) 16. 1. 2022 09:15

Chlapi,
mam rapida 1,4 TSi DSG (DSG je snad ta 1.4 vždy), je to po záruce, chci si pohrát, doporučíte nějaký chip tuning kolem Prahy nebo vzhledem k AT raději ne?
martin.z (novy)
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod puk123 16. 1. 2022 09:36

glider píše:Výřez dole.

To je, jako by si zubař napsal do profilu: "Zákroky provádíme bez vrtání naší nejnovější bezbolestnou vrtačkou." :-D
Přílohy
slov.jpg
puk123
Veterán

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 16. 1. 2022 10:01

martin.z (novy) píše:Chlapi,
mam rapida 1,4 TSi DSG (DSG je snad ta 1.4 vždy), je to po záruce, chci si pohrát, doporučíte nějaký chip tuning kolem Prahy nebo vzhledem k AT raději ne?

V Praze snad profituning. Ale jakmile to zacnes zjistovat, zjistis dobre a blbe reference na vsechny, preju hodne zabavy.
Vzhledem k tomu suchemu DSG bych se na to bud uplne vykaslal, nebo kroutak nechal na 300Nm max s nejakym normalnim nabehem, dle toho, na co mas koule.
maXX_CZ
Veterán
Uživatelský avatar


Odeslat příspěvekod anonymni 16. 1. 2022 10:23

Jak se muze zvednout vykon bez zvednuti momentu?
anonymni

Odeslat příspěvekod MirecBA 16. 1. 2022 10:47

otackami
MirecBA
Guru

Odeslat příspěvekod anonymni 16. 1. 2022 11:15

Jenze to se bavis o pasmu nad soucasny omezovac. Pokud jedes ted 50 a mas 3000 otacek budes mit 3000 i pak
anonymni

Odeslat příspěvekod Vana666 16. 1. 2022 13:42

goes píše:Jak se muze zvednout vykon bez zvednuti momentu?

Stačí když bude moment klesat ve vyšších otáčkách pomaleji. Maximum momentu může klidně zůstat stejné a výkon se přesto zvedne
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 16. 1. 2022 13:53

maXX_CZ píše:
martin.z (novy) píše:Chlapi,
mam rapida 1,4 TSi DSG (DSG je snad ta 1.4 vždy), je to po záruce, chci si pohrát, doporučíte nějaký chip tuning kolem Prahy nebo vzhledem k AT raději ne?

V Praze snad profituning. Ale jakmile to zacnes zjistovat, zjistis dobre a blbe reference na vsechny, preju hodne zabavy.
Vzhledem k tomu suchemu DSG bych se na to bud uplne vykaslal, nebo kroutak nechal na 300Nm max s nejakym normalnim nabehem, dle toho, na co mas koule.

V rapidu je 92 kW/200 Nm, takže čip bude stačit na 250-270 Nm a pomůže to znatelně
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 16. 1. 2022 14:02

Vana666 píše:
goes píše:Jak se muze zvednout vykon bez zvednuti momentu?

Stačí když bude moment klesat ve vyšších otáčkách pomaleji. Maximum momentu může klidně zůstat stejné a výkon se přesto zvedne


Chaou ze se muzou zvednout vykony pred a po maximu. Ale max vykon pri nezmenemem komentu zistane stejny..
anonymni

Odeslat příspěvekod JardaB 16. 1. 2022 15:11

Maximum momentu nemusi odpovidat maximu vykonu. Vlastne to je asi vzdy pri dost rozdilnych otackach. Vykon je moment krat otacky (presneji uhlova rychlost ale prubeh je stejny)
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 16. 1. 2022 15:47

goes píše:Chaou ze se muzou zvednout vykony pred a po maximu. Ale max vykon pri nezmenemem komentu zistane stejny..

nechceš doufám tvrdit že moment je v celém rozsahu otáček konstantní ?
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 16. 1. 2022 15:48

Nepodsouvej
anonymni

Odeslat příspěvekod glider 16. 1. 2022 15:54

Pekne si ho zachytil.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků