Diagnostika aftermarket audio problemu

Vše o doplňcích na auto, chiptuning.

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod evlo 2. 11. 2018 17:48

Mam repracky co maj asi milion wattu, bla bla bla z ciny, ale ty origo se rozpadli, takze cina hraje daleko lip (hraje to realne docela dobre), ale problem mam s tim, ze ted pri vyssi hlasitosti a tuc tuc to nedava a tak jako prdi, zaroven jsem si vsiml, ze u toho velmi vyrazne pohasina podsviceni kompasu - pri kazdem tuc na vyssi hlasitost, proste to mam takovou diskoteku do hudby.

Mysite, ze problem muze byt, ze proste radio nema dost stavy a tak se nedostane k reprackum?
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PeTr7650 2. 11. 2018 18:00

Kompas pohasina i za chodu motoru? Nebude to spis tim, ze repracky stojej za *****?
Слава Україні!
PeTr7650
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PeTr7650 2. 11. 2018 18:00

Kompas pohasina i za chodu motoru? Nebude to spis tim, ze repracky stojej za *****?
Слава Україні!
PeTr7650
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 2. 11. 2018 18:04

ano, ne
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 970ka 2. 11. 2018 18:24

Jestli maj repráčky milion watů,tak se nediv,že ti budíky pohasínají, :-) prostě ,slabej zesík,woe. :-)
Carrera S, Tesla 3 Highland LR, AR Stelvio 2,0T, Audi Q3 Tsi, MB SL320, Honda Monkey 2023, Pana GZ 2000,Advance Acoustic A7
970ka
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 2. 11. 2018 18:25

to nedava smysl
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 2. 11. 2018 18:30

Baterka?
anonymni

Odeslat příspěvekod evlo 2. 11. 2018 18:33

Tak nastartuje to 2.8 dyzl na tuknuti, dohromady maji bateri tak 150-200Ah.
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 2. 11. 2018 18:35

1F capacitor.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 2. 11. 2018 18:36

evlo píše:Tak nastartuje to 2.8 dyzl na tuknuti, dohromady maji bateri tak 150-200Ah.

To neznamená že jsou ok, prostě ti tam padá napětí. Jak píše slovák, byď ten problém můžeš rádobyojebat a nebo ho vyřešit.
anonymni

Odeslat příspěvekod evlo 2. 11. 2018 18:42

no bud napeti, nebo proud, takze je mozny, ze proste moc uzkej dratek?
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 2. 11. 2018 18:44

Wtf proud?!?!?

Kdyby to mělo velkej odběr, drát se bude zahřívat až se případně přeruší, blikání způsobuje pokles napětí, pyčo.
anonymni

Odeslat příspěvekod glider 2. 11. 2018 18:48

...smradlava.

A nie je nic jednoduchsie ako zapojit do obvodu citlivy V pripadne A-meter.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 2. 11. 2018 18:50

a proc si myslis, ze se to nezahriva?

-- 2. 11. 2018 19:51 --

a nemuze pozadavek na hodn proudu ubirat to napeti?

Zkusim nekde najit merak napeti no, bohuzel v aute je nahrazen merakem podtlaku.

Tak je divne, ze by to napeti ubylo vsude, ale zas ne nemozne, no.

Otazka jestli najdu dost rychly merak aby to zachytil, a zadny s logovanim nemam.
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 2. 11. 2018 18:56

Baterka je tvrdý zdroj a napětí na zdravé baterce neklesne tak razantně, aby ti problikávalo audio. Baterka na Hčku nová fungovala v pohodě, nikdy neblikla, potom, co ji ta kunda servisácká nechala půl roku vybít ke třem voltům a já ji nabil do plna, problikává, protože je prostě v píči. Takže si tu dál řeš problémy na úrovni fyziky základní školy, ale já ti říkám celou dobu že to je batwrkou.
anonymni

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků