Tunit či neTunit?

Vše o doplňcích na auto, chiptuning.

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Tunit či neTunit
ANO 12 %  23%  [ 12 ]
NE 40 %  76%  [ 40 ]
Celkem hlasů : 52

Odeslat příspěvekod evlo 30. 12. 2009 23:38

Ja si myslim, ze kdejaka nevoturbena V8 se klidne votunit turbem a pod. muze, kdyz to majitel tak chce. Ja se mu za tuning smat nebudu.

Ten porad se mi libi - clovek co o tom nic nevi si hned muze udelat pekny obrazek.
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ron.jeremy 31. 12. 2009 13:15

Nejlepší a často nejlevnější tuning: auto prodat a koupit nové, které má žádaný výkon už v základu.
Nyní AKCE! Ke každému dieselovému motoru rakovina pro vaše děti zdarma!
ron.jeremy
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mrazik 31. 12. 2009 17:55

Jo s tim se da v podstate souhlasit, ale nekdy staci opravdu jednoduchy mechanicky nebo elektronicky zasah nebo rovnou oboji a za rozumne penize a kone to prida. Treba u meho predesleho auta Ford Escort stacilo u motoru 1.8 16V 77kW vymenit ridici jednotku, vacky, vahu vzduchu a motor daval 96kW. Ja menil tenkrat motor, protoze to bylo zadarmo a narust ze 66kW na 96kW byl vice nez zajimavy. Takze zalezi pripad od pripadu.
jedna rejze
jeden henry
jednou uz se strazny andel zapotil
mrazik
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Petr1968 31. 12. 2009 17:56

Takže fakt jenom vymenit ridici jednotku, vacky, vahu vzduchu .
Smrt je pouhý okamžik, kdežto hanba trvá navěky.
Petr1968
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bhudak 31. 12. 2009 18:55

¨Tak je pravda, že clio má jeden z nej podvozků ve svý třídě a dobrej motor a na tom už se dá stavět. Ale pokud se to má udělat pořádně, tak to chce peníze a někoho, kdo tomu rozumí. Taky se musí počítat s tim, že to auto pak hned změní charakter a už to nebude všestraný auto, ale třeba jen auto pro zábavu. Důležitý je, si ujasnit priority a to, jestli vám to zábavný auto bude doopravdy dělat úsměv na rtech nebo pak nebudete vědět, co s ním... To je tak všeobecně, co se dá říct :)
HTP pravý hot hatch
www.autowerks.cz
bhudak
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mrazik 31. 12. 2009 23:07

Petr1968 jo staci. Motory Zetec se obecne lisili jen vrtanim a vahou vzduchu, jinak byli uplne stejne. V pripade obashu 1.8 existovali 3 vykonove varianty - 105, 115(ta se davala i do mondea) a 130 PS (Escort XR3i nebo Fiesta XR2i). Tato 1.8 se lisila vackama, ridici jednotkou, vahou vzduchu a klapkou (ta je stejna jako u 2.0 Zetec z mondea). Prubeh vykonu te 130 konove verze je take zajimavy - do 4500 to je stejne jako 115 konova verze a od 4500 se projevi ostrejsi vacky a ridici jednotka doda vice paliva a je citit vetsi zatah motoru az do 7000 (omezovac je posunut na 7300 ot/min).
jedna rejze
jeden henry
jednou uz se strazny andel zapotil
mrazik
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Petr1968 1. 1. 2010 05:15

To jenom znamená u nového kolik? KČ
Smrt je pouhý okamžik, kdežto hanba trvá navěky.
Petr1968
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mrazik 1. 1. 2010 08:36

Cely kit se da sehnat kolem 5 tisic Kc (nejsou to nove dily). Jinak jediny omezujici faktor je v ridici jednotce, pokud je v escortu EEC-V, tak to nejde, ale pokud tam je EEC-IV pak to jde v pohode.
jedna rejze
jeden henry
jednou uz se strazny andel zapotil
mrazik
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 0xf 1. 1. 2010 11:44

Zalezi kolik na to mas je to dost financne narocne a taky zalezi kdo ti to bude delat protoze napriklat sladit podvozek neni jednoduche. Taky zasahy do karoserie jsou docela velke. Stejne tak naladit motor prevodovka... vzdyt jen poradne brzdy prijdou kolem 100 000.
0xf
Štamgast

Odeslat příspěvekod mrazik 1. 1. 2010 12:40

Kdyz jsme u tech brzd, tak kdyz jsem se to hezky rozpovidal o escortu, doporucuji sehnat predni i zadni brzdy z RS2000 nebo XR3i. Ty predni jsou vetsi s vetsima kotoucema a zadni jsou kotoucove. Rozdil je neskutecnej, mnohem lepe se brzdeni davkuje a mnohem lepe to brzdi. Hlavni je, ze pasuji bez uprav, jen je potreba vymenit tahlo rucni brzdy - ma jine uchyceni v zadnich brzdach. Cele je to prace na odpoledne.
jedna rejze
jeden henry
jednou uz se strazny andel zapotil
mrazik
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ron.jeremy 1. 1. 2010 14:23

mrazik píše:Jo s tim se da v podstate souhlasit, ale nekdy staci opravdu jednoduchy mechanicky nebo elektronicky zasah nebo rovnou oboji a za rozumne penize a kone to prida. Treba u meho predesleho auta Ford Escort stacilo u motoru 1.8 16V 77kW vymenit ridici jednotku, vacky, vahu vzduchu a motor daval 96kW.

V takovém případě, kdy je to prakticky za hubičku a s minimem úprav, a je to v podstatě předělávka sériovky na silnější sériovku, to jakž-takž smysl má.
Ale nechápu lidi, co si koupí jako auto šunku, do které pak nasypou třeba i násobně více peněz, než je hodnota auta, aby dosáhli vesměs pochybného zlepšení, které nezřídka vedou k problémům jak technického rázu (nadměrné namáhání a nevyváženost částí auta - motor/podvozek/brzdy), tak "administrativního" (nutnost švindlů s STK, problémy s cajty, pojišťovnami atd.).
Nyní AKCE! Ke každému dieselovému motoru rakovina pro vaše děti zdarma!
ron.jeremy
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod seny.m 8. 1. 2010 21:47

Me stanovisko: rozhodne netunit!!!!
The Spirit of Speed...
seny.m
Nováček
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků