Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
Goesson píše:fyzikalne urcite nebudou mit stejnou vysi, protoze vlastnosti materialu se meni s teplotou a vyssi rychlost/otacky meni minimalne teplotu a tedy vlastnosti materialu. takze to mas hned 0,000001-100%
glider píše:Do TP ti to zapisu aj v autowerks v CZ a bude to stat 1/3.
glider píše:Do TP ti to zapisu aj v autowerks v CZ a bude to stat 1/3.
Vana666 píše:Goesson píše:fyzikalne urcite nebudou mit stejnou vysi, protoze vlastnosti materialu se meni s teplotou a vyssi rychlost/otacky meni minimalne teplotu a tedy vlastnosti materialu. takze to mas hned 0,000001-100%
No takhle blbě jsem to určitě nemyslel, už proto že rozsah otáček se při měření před a po čipu obvykle nemění vůbec nebo jen nepatrně
ale třeba ztráty v ozubených převodech závisí na na přenášeném výkonu a naopak ztráty v těsnicích prvcích (gufera apod. ) jsou na výkonu nezávislé. A u valivého odporu pneumatik který má významný vliv to bude taky dost alchymie
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků