Kutik mladeho ciptunera ~ zaujimave upravy motora a ine...

Vše o doplňcích na auto, chiptuning.

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod evlo 30. 1. 2025 12:57

Tak podle reakcí na grafík, mě přišlo, že v tom nemají úplně jasno
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 30. 1. 2025 12:58

Goesson píše:fyzikalne urcite nebudou mit stejnou vysi, protoze vlastnosti materialu se meni s teplotou a vyssi rychlost/otacky meni minimalne teplotu a tedy vlastnosti materialu. takze to mas hned 0,000001-100%

No takhle blbě jsem to určitě nemyslel, už proto že rozsah otáček se při měření před a po čipu obvykle nemění vůbec nebo jen nepatrně

ale třeba ztráty v ozubených převodech závisí na na přenášeném výkonu a naopak ztráty v těsnicích prvcích (gufera apod. ) jsou na výkonu nezávislé. A u valivého odporu pneumatik který má významný vliv to bude taky dost alchymie
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 30. 1. 2025 13:08

glider píše:Do TP ti to zapisu aj v autowerks v CZ a bude to stat 1/3.

skoda, ze neumí nastavit DQ250 ať neřadí pod 1500 otáček, no

-- 30. 1. 2025 13:10 --

glider píše:Do TP ti to zapisu aj v autowerks v CZ a bude to stat 1/3.

skoda, ze neumí nastavit DQ250 ať neřadí za normální jízdy pod 1500 otáček, no
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 30. 1. 2025 13:13

To viem aj ja nastavit lol
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 30. 1. 2025 13:21

Mě to dělali u rodinného baráku
TDI DSG
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Goesson 30. 1. 2025 13:28

Vana666 píše:
Goesson píše:fyzikalne urcite nebudou mit stejnou vysi, protoze vlastnosti materialu se meni s teplotou a vyssi rychlost/otacky meni minimalne teplotu a tedy vlastnosti materialu. takze to mas hned 0,000001-100%

No takhle blbě jsem to určitě nemyslel, už proto že rozsah otáček se při měření před a po čipu obvykle nemění vůbec nebo jen nepatrně

ale třeba ztráty v ozubených převodech závisí na na přenášeném výkonu a naopak ztráty v těsnicích prvcích (gufera apod. ) jsou na výkonu nezávislé. A u valivého odporu pneumatik který má významný vliv to bude taky dost alchymie


njn, podstatne je, ze jsou ochotni se s tebou o tom bavit vis... tim ukazuji, ze tomu rozumi a umi i neco vice, nez stahnout soft z netu...
Goesson
Veterán

Odeslat příspěvekod Vana666 30. 1. 2025 13:33

Já se s nimi na to téma před pár lety bavil taky a pán mi tvrdil že ztráty narůstají kvůli posunutí omezovače. Což je samozřejmě pitomost jak vrata, takže mi názorně předvedl jak tomu rozumí
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Goesson 30. 1. 2025 13:36

mi jednou neodpovedeli vubec a jednou, ze je to normalni... takze jsem to taky uzavrel... jelikoz na upresneni uz nereagoval.
Goesson
Veterán

Odeslat příspěvekod Vana666 30. 1. 2025 16:40

je tady od nich i pár grafů kde ty ztráty nenarostly vůbec. Takže se buď zapomněli nebo to zrovna měřil někdo jiný
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků