Kutik mladeho ciptunera ~ zaujimave upravy motora a ine...

Vše o doplňcích na auto, chiptuning.

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod MELLO 26. 1. 2022 20:21

Dobře děláš.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 26. 1. 2022 20:25

glider píše:Arni je dnes nejaky nesvoj.
Prenechavam ho predvareneho goesovi.

vůbec ne
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 26. 1. 2022 20:28

Minula stranka ukazuje nieco ine, ale tak mne je to fuk.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 26. 1. 2022 20:29

podle mě ukazuje, že ty jsi nějaký nesvůj :D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 26. 1. 2022 20:36

Podle mne potvrzuje ze ste oba kokoti
anonymni

Odeslat příspěvekod MELLO 26. 1. 2022 21:22

Tak nic no.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 27. 1. 2022 07:39

:D
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 27. 1. 2022 11:24

Ano.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 27. 1. 2022 12:18

glider píše:Aj O1 RS sa da pomoct - 277k km.

Obrázek
Obrázek


hele co je vlastně ten ztrátový výkon ? 40 kW ztrát je podle mě nesmysl, a taky je nesmysl aby se ty ztráty před čiptunningem a po něm lišily o 5-6 kW.
Kde se ty hausnumera berou ? Přitom hrají zásadní roli, mají přímý vliv na přepočet hodnoty výkonu z kol na hřídel motoru.
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tslany 27. 1. 2022 12:40

Má pravdu ta vana.
Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečnost.

Z is for залупа!
tslany
Inventář

Odeslat příspěvekod MELLO 27. 1. 2022 12:42

A já myslel, že je to to vana... :hm
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 27. 1. 2022 12:48

Jen se opravím, na tom protokolu jsou ztráty "jen" cca 30 kW ale i tohle je obrovské číslo

-- 27. 1. 2022 12:52 --

na str. 10 v protokolu k Mercedes GT43 AMG jsou tyhle ztráty 65,5 kW, skoro devadesát koní !
Nespadl někdo z Měsíce ???
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 27. 1. 2022 13:10

mechanicke ztraty u FWD jsou okolo 15-20% u RWD s motorem vpredu spise okolo 20 % a u AWD 20-25 %. Takze u 200 konoveho auta ztraty okolo 40 koni jsou vice mene v tom co ma byt.

bavime se o tom rozdilu co je na klice a na kole...

-- 27. 1. 2022 13:11 --

a zni to divne, ze nejsou stabilni, tedy ze auto A ma jine ztraty kdyz ma vykon 100 nebo 200 ale je to tak
anonymni

Odeslat příspěvekod Vana666 27. 1. 2022 14:41

Fakt mi není jasné kde se ty ztráty berou. Všechny styčné plochy v převodech se po sobě odvalují, u mechanické převodovky jde pohon prakticky jen přes dva páry kol tj ztráty by měly být včetně ložisek tak do 8-10%

U fulltime 4x4 je rozdíl v jednou úhlovém převodu namísto čelního, tj. ztráty možná jen o 2-3 % vyšší

Samozřejmě k tomu musíme připočíst odpor valení pneu, ale že by to bylo tolik ??
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 27. 1. 2022 14:43

Já nehledám zdůvodnění. Ale toto je věc, co jsme už řešili i v minulosti, jaký je rozdíl, který se naměří na klice a na kolech a vycházelo to takto.

Dívné i bylo, že ty ztráty rostly v výkoenm jak sem uváděl. Proč tomu tak je nemám zjištěno a naprosto to přesahuje mé možnosti.
anonymni

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků