úvaha - nic není lepší!

Které palivo je výhodnější?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Co by jste při svém ježdění ocenili více?
Konec hlasování: 30. 11. 2006 10:56
Naftový motor 24 %  23%  [ 24 ]
Benzínový motor 52 %  50%  [ 52 ]
Úplně jinou alternativu (vodík, elektro, vzduch...) 27 %  26%  [ 27 ]
Celkem hlasů : 103

Odeslat příspěvekod stealth 3. 12. 2006 19:49

ToMIG píše:
Marc159 píše:
izuel píše:
[i]srovnáváš nesrovnatelnél/i] pozor2 rozumne srovnání fakt!!?? daleko rozumnější a hodně zajímavé !! je teď mě třeba napadné je biturbo od BMW 535d 6V (200 KW diesel) vs BMW 530i 6V (190 KW beňo) tam by dostal benzín pěkně na p.del ! jak říkám vždy by se měla zohledňovat co za ty peníze (spotřeba) dostaneš!!e/quote]

Nechci ti kazit iluze, ale obě BMW "umí" z 0-100 shodně za 6,5s, jen ten diesel je o 200 000,- Kč v základu dražší pozor2 :D /quote]

No hlavně 2litr benzín vs 2litr nafta je "nesrovnatelné", ale 3l benzín vs 3,5 l nafta ano Mr. Green

Ne ne a ne, tenhle člověk se pořádnym benzínem (a kdoví jesltli i dieselem) nesvezl... pozor2 :wink::/quote]


Taky si myslím :wink:
BMW 520d F11; BMW M3 F80
stealth
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Radek Ondrášík 3. 12. 2006 19:49

Jinak 535D jsme meli (ostatne brzy vyjde test) a spotreba je srovnatelna s 530i a to v jakemkoli jizdnim rezimu. Zde to proste postrada smysl. Pravda, na sestku to tahne skvele a u 530i je treba hazet nizsi kvalty, ale jinak ten motor nenabizi co se tyka uspory vubec nic.

Kdyz si srovnam ten cenovy rozdil nechapu tuto motorizaci.
Radek Ondrášík
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PájaTHC 3. 12. 2006 20:34

Jezdím 20-25 tkm za rok a mám rád benzínové V8. Proto mám benzínový V8 a žádná jiná motoriziace mně nezajímá (ani V12, snad jen varianta Northstar XV12). Když nato nebudu mít, můžu jezdit na kole nebo Pendolinem.

Není řešení šetřit, ale více vydělávat. Utrácení motivuje a šetřením neušetřím.
Konektory se nelesbí...
PájaTHC
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Radek Ondrášík 3. 12. 2006 20:48

Paja: nema kazdy na to, aby vydelaval vice a vice...
Radek Ondrášík
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PájaTHC 3. 12. 2006 20:49

Radek: ja taky zatim nemam na to, abych si koupil Oktavku 1,9 TDI, proto propaguju staré vraždy, které žerou trávu kolem cesty, a jedinou jejich vyhodou je cena, protoze je nikdo nechce :)

Tohle neni o penezich, pokud to auto neni na rozvoz rohliku nebo neco podobneho...
Naposledy upravil PájaTHC dne 3. 12. 2006 20:52, celkově upraveno 1
Konektory se nelesbí...
PájaTHC
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Radek Ondrášík 3. 12. 2006 20:51

Paja: ale je, pokud nemas vyresenou budoucnost (bydleni atd..) a jsi clovek s prijmy 20-30-40 tisic mesicne hruby/cisty, tak proste delas porad velke kompromisy
Radek Ondrášík
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PájaTHC 3. 12. 2006 20:55

Radek O: Dělám teď experiment s jedním kámošem. Oba máme hodně podobný roční nájezd. On si pořídil zbrusu novou oktávku v ropě, já kadyvlak. Po 3-4 letech hodláme tak nějak porovnat náklady a uvidíme. Palivo, díly, opravy, prostě tak nějak skoro všecko... paxe uvidí :)

A s tím bydlením je to taky chiméra, akorát tady na to není prostor.
Konektory se nelesbí...
PájaTHC
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Radek Ondrášík 3. 12. 2006 20:57

Paja: brzy vyjde článek srovnání nákladů Passat 2,0 TDI vs. 2,0 FSI sedan od jednoho majitele. Bude to velmi, velmi zajímavé.
Radek Ondrášík
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PájaTHC 3. 12. 2006 20:59

Radek O: Jo. Tyhle věci z reálného světa mám radši než hodnocení měkkých plastů na přístrojovce :)
Konektory se nelesbí...
PájaTHC
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ToMIG 3. 12. 2006 22:18

Radek O. píše:Paja: brzy vyjde článek srovnání nákladů Passat 2,0 TDI vs. 2,0 FSI sedan od jednoho majitele. Bude to velmi, velmi zajímavé.
Power is nothing without control
ToMIG
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marc159 4. 12. 2006 01:47

Radek O. píše:Jinak 535D jsme meli (ostatne brzy vyjde test) a spotreba je srovnatelna s 530i a to v jakemkoli jizdnim rezimu. Zde to proste postrada smysl. Pravda, na sestku to tahne skvele a u 530i je treba hazet nizsi kvalty, ale jinak ten motor nenabizi co se tyka uspory vubec nic.

Kdyz si srovnam ten cenovy rozdil nechapu tuto motorizaci.

Výrobce udává nižší spotřebu dieselu v kombinovaném režimu o 0,8 litru na sto kilometrů. Jestli to stojí za těch 200 litrů v nákupu a náklady na údržbu těch turbodmychadel je celkem otázka. :hm
Marc159
Inventář

Odeslat příspěvekod Kubax 4. 12. 2006 03:16

Radek O. píše:Jinak 535D jsme meli (ostatne brzy vyjde test) a spotreba je srovnatelna s 530i a to v jakemkoli jizdnim rezimu. Zde to proste postrada smysl. Pravda, na sestku to tahne skvele a u 530i je treba hazet nizsi kvalty, ale jinak ten motor nenabizi co se tyka uspory vubec nic.

Kdyz si srovnam ten cenovy rozdil nechapu tuto motorizaci.

Radek O. píše:Paja: brzy vyjde článek srovnání nákladů Passat 2,0 TDI vs. 2,0 FSI sedan od jednoho majitele. Bude to velmi, velmi zajímavé.
Have you tried turning it off and on again ???
------------------------------------------------------
Kubax
Nákupčí roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 4. 12. 2006 13:33

[quote="PájaTHC";Není řešení šetřit, ale více vydělávat. Utrácení motivuje a šetřením neušetřím.
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marc159 4. 12. 2006 13:36

Vana666 píše:[quote="PájaTHC";Není řešení šetřit, ale více vydělávat. Utrácení motivuje a šetřením neušetřím.
Marc159
Inventář

Odeslat příspěvekod Deli 4. 12. 2006 13:47

izuel píše:[b]srovnej BMW 320i vs BMW 320d , diesel lepší ! spotřeba,rychlost,zrychlení, kultivovanost 8) /b]

:D Kultivovanost :D Mr. Green

Ještě jsem nezažil diesel, kterej by byl kultivovanější než benzín... :wink:
- You’re disturbing my oboe practice.
- You don’t play the oboe.
- I could play the oboe.
8)
Deli
Bronzový avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků