ToMIG píše:izuel: díky, v podstatě si shrnul všechny nesmysly kterými "argumentují" majitelé dieslů Mr. Green
Jinak vyhovuje mi samozřejmě benzín
EDIT: jinak nafta se vyplatí jen tomu kdo jezdí opravdu hodně (30-40 t. km a víc) a jezdí spíše klidně, nebo lehce svižněji.
Dle svých zkušeností minimálně polovina ze zastánců dieselu se nesvezla pořádným benzínem, takže mají v podvědomí pouze TDI vs. špatné benzíny VW (starší, netřeba FSI).
Potom vznikají nesmysly a fámy o tom, jak benzín žere 2x tolik a netahá oproti dieselu odspodu...e/quote]
Tak já to samozřejmě maličko poupravím,... nic sem neargumentoval, jen sem převedl úvahu v "praktickou" pravdu, když už tu padla zmínka o FSI, tak jen abych reagoval, tak když chceš jet s FSI za 6 litrů (např 110 KW 2.0 béňo) tak to musíš opravdu šolichat ale jde to! (to pak odpadá z logiky věci kupovat dvoulitra) a jestli pojedeš svižně nebo spíše mu budeš šlapat na krk a budeš to točit přes 5 tisíc ,protože je tento motor velice dobře odhlučněn, tak tak jezdit budeš,možná se ti to zalíbí ,ale ta spotřeba 15 litrů se ti opravdu líbit už nebude.takže si dej dohromady 1+1 a uvědom si co je lepší (globálně) a to jsem také psal! to ,že s dieslem najedeš pod 30-40 tisíc nedělá z turbodiesla nic nevýhodného,naopak vydrží délé..myslel jsem, že o tom sporu nebude, jak je vidět někdo neumí počítat
ps: pro admina nebo moderátora, sory já nezačal, jen se bráním
ps2: jiná otázka srovnání by byla turbo benzín vs turbo nafta, ale i tak by nafta zvítězila, pač je to technologicky dané papa pampalaalaáá Mr. Green