Rozdíl výkonu při použíti 100oktanového benzinu.(jen zdání?)

Které palivo je výhodnější?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Kibitz 4. 1. 2006 13:59

GTI: 1,4 16V 74kw....poznam kdyz vezmu nekvalitni N95 proti kvalitnimu N95,ale ze bych poznal rozdil mezi kvalitni N95 a N98 to ne.
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod GTI DSG 4. 1. 2006 14:03

headquest: no kdyz u 200 koni to dela rozdil 10-15 koni tak u tebe to asi moc nebude a teda ani moc citit to nebude... takze kdyz do toho vrazet tak jen jednou zacas kvuli aditivum... Mne ty 2 libry na nadrzi nespasi a citit to je :)
...tam kde jini brzdi, ja podrazuji...
GTI DSG
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod M@tezz 5. 1. 2006 00:11

Birkov píše:Natankoval jsem do skoro prázdné nádrže plnou 100oktanového benzinu a zdá se mi, že je motor nejen kultivovanejsi ale také mnohem živější. Je to jen můj subjektivní dojem nebo skutečnost?
Tankuji vždy u OMV.
Použité přibližovadlo felicie 1,3BMM 50KW /quote]


Jenom jestli na to podvědomě víc nešlapeš. To pak živější být může :D
Jůzr rekvestuje akces do fajlu na šérpojntu. Responsibl menedžr jeho rekvest ridžektnul.

Upozornění: Přečtením tohoto příspěvku potvrzujete, že souhlasíte s jeho obsahem.
M@tezz
Režisér roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Orange devil 8. 5. 2006 13:22

Po načerpání 100 oct benzinu pocítíš znatelný nárůst výkonu i krouťáku. Je vhodné namontovat racing svíčky a pak se výkon zvýší u 50 kW motoru na cca. 53-54 kW, což už je znát.
Tuneři všech zemí spojte se !!!
Škoda Fabia 1,2 HTP, vytuněno 40 kW ->> 85 kW
Powered by chiptuning
Orange devil
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fabka2004 9. 5. 2006 10:30

Prave som natankoval do prazdnej nadrze V-power celkove za 3500 Sk a vyjazdil som to pocas vikendu trasa 2 x cca 620 km.
1/3 dilanice a vzvysok okresky. Auto Fabia COMBI HTP obsadene 4 ludmi vratane vodica cestou tam a cestou naspat 5 ludia a zaplneny kufor (auto zatazene na hranici normy).
Moje postrehy: Auto sa trosku stisilo, skludnilo a ma hladsi chod.
Pocas prvych cca 100km som nic nepostrehol, avsak potom postupne HTP ozivalo a lahsie islo do otacok. Mozem povedat ze som ho dobre prevetral, na dialnici som isiel 120 az 140km/h, na okreskach som razantnejsie pridaval po ukonceni obce a vyrtacal k 5000ot a trvale drzal nad 3000 az nad 3500 ot.
Jedine co mozem povedat je lahsia ochota vytacat sa, tahat (resp nespomalovat) do kopcov aj na vyssom prevodovom stupni a celkove znizenie spotreby az na urovni cca 0,5 l/100km.
Kedze tuto trasu jazdim pravidelne, tak dokazem odhadnut ci do kopca potiahne a na akom stupni, pripadne kedy zacne stracat dych, preto pisem ze pri pouzity V-poweru bolo auto dynamickejsie a nestracalo dych do kopca, nespomalovalo.
Celkova spotreba cestou tam 6,5 a cestou naspat 6,3 l/100km.
So spotrebou som spokojny obzvlast u tak dynamickej jazdy s piatimi ludmi a plnym kufrom.
Auto teraz citlivejsie ide za plynom, a ide akoby lahsie, spotreba pri rychlosti cca 100-110km/h sa znizila o cca 0,2 l/100km.

Skusenosti so 100okt benzinom nemam, kedze jeho cena je privysoka :hm
fabka2004
Servismen

Odeslat příspěvekod brasci 9. 5. 2006 10:35

fabka: placebo jak hovado :D
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod richie 9. 5. 2006 10:46

hmm .. podobne skusenosti (ako pise fabka2004 vyssie) s V-power benzinom som mal aj ja .. s feliciou 1.3MPi a fabiou 1.4MPi (ci ake to boli tie 50kW) ..
a nebol to len placebo efekt (aj ked mozno v istej miere ho nemozem vylucit) .. no pri felici 1.3MPI som citil ci tam kolega natankoval V-power alebo iny bezny 95-oktanovy benzin .. rozdiel medzi V-power a V-power Racing uz nebol tak pozorovatelny (tam by som to uz naozaj posudzoval skor ako placebo efekt) ..
.. a naviac (stale hovorim o felicii 1.3MPI ) bol vyrazne vacsi dojazd na nadrz .. v tych casoch ked som jazdil feliciu, mi vychadzalo, ze tankovanie V-power sa mi oplati cenovo (v cenach z tej doby, ked som porovnaval N95 a V-Power - vsetko tankovane na Shell) .. teda cenovy rozdiel na jednu nadrz mi vyvazila spotreba a celkova zivost auta ...
.. pri astre G (1.6twinport) som zatial take nieco nepostrehol, aj ked je pravda ze V-power som tankoval iba raz (hmm .. neprijemna fnutrofiremna politika)
Astra G Caravan 1.6 Twinport-Z16XEP; Corsa C 1.0; Octavia II liftback 1.9tdi 77kw -> 1,6TDI;
richie
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 9. 5. 2006 10:48

ja neviem porovnat ja tam davam stale ten V-power... :) ide to tak ako ide no..
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod asimov 9. 5. 2006 10:54

mayklmaykl píše:no bez přenastavení předstihu bude efekt průměrnej, já třeba cejtim že brambora je na benál pěkně mlsná že to trochu poznat je ale to stačí nalejt kvalitní benzín-různé 95ky jedou úplně jinak, krom toho dlouhodobé používání 100okt benál v motoru kterej na to není dělanej není dobrý----)trpěj ojnice, ložiska a klika,prej tím rychlejším hořením dostávaj větší peckye/quote]


Benzín s vyšším oktanovým číslem hoří pomaleji :wink: Ale ta směs lépe prohoří i v místech válce, kde směs s N95 přijde vniveč :P
R.I.P.: Alfetta GTV 2.0 Dellorto (96kW): Oo===V===oO
Lancia Kappa SW 2.0T 16v (151kW)
asimov
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MartinTDI 15. 5. 2006 20:08

Kamos ma skuter Aprilia 50ccm a v papieroch ma odporucany benzin 98oktan, tankuje V power racing ale ked tam raz dal 95 tak to bolo sakra citit...
BMW
MartinTDI
Štamgast
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků