BMW e46 325i a LPG

Které palivo je výhodnější?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod dallys 23. 11. 2005 14:04

Nemate nekdo zkusenosti s montazi LPG do tohoto pomerne noveho motoru??Jde to??Pripadne zkusenosti s provozem. Pripadne take doporuceni na dobry montazni servis. Diky
dallys
Nováček

Odeslat příspěvekod chucky 23. 11. 2005 14:10

jasně že to jde. bude to stat tak cca 40.000,-... pokles vykonu 5-10 kW... mozna mozna i min...
chucky
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 23. 11. 2005 14:12

Tak tohle uz povazuju za totalni ulet...
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod chucky 23. 11. 2005 14:12

proč? co je na tom že někdo chce ušetřit?
chucky
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dallys 23. 11. 2005 14:20

JardaB píše:Tak tohle uz povazuju za totalni ulet...

To by me zajimalo proc??Uvazoval jsem ze si poridim 320d 110KW ale kdyz jsem si spocital naklady tak benzin s LPG vyjde o 80h na km lip coz pri najezdu 50000km rocne mas za rok naklady zpatky . Pri ocekavanem najeti 150tkm mas pravdepodny ze u dieslu vymenis turbo. Plyn by se taky na rozdil od nafty nemel skokove zdrazovat.
dallys
Nováček

Odeslat příspěvekod JardaB 23. 11. 2005 14:25

Protoze se mi prici **** takove auto. Mel jsem uz par systemu s LPG a vzdycky to ma nejaka negativa, ted to mam v Omeze MV6 a dost jsem vahal, ale uz je to 8 let stare tak jsem to tam loni dal. Obcas mam ale dojem, ze to nebyl nejlepsi napad. Pokud najezdi 50tkm rocne, tak proc ne, ale normalne jsou naklady na palivo tak cca 1/3 celkovych nakladu na auto, takze se na to divam i z tohoto uhlu. (jinak receno, vrati se tech 40t nez bude auto prodavat i s bonusem za jistou ztratu komfortu???)

EDIT: Brasci: odstranenie vulgarizmu
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod manga 23. 11. 2005 14:45

Ja o LPG taky uvažuji, ten pokles výkonu nebude znát, u sekvence za cca 50K je pokles asi o 2%, takže v poho, ale je pravda, že jsem to četl u prodejce... :-) Ale mělo by to být něco úplně jiného než směšovač, takže do toho asi půjdu, najedu asi 35Kkm...
manga
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod dallys 23. 11. 2005 15:05

JardaB píše:Protoze se mi prici **** takove auto. Mel jsem uz par systemu s LPG a vzdycky to ma nejaka negativa, ted to mam v Omeze MV6 a dost jsem vahal, ale uz je to 8 let stare tak jsem to tam loni dal. Obcas mam ale dojem, ze to nebyl nejlepsi napad. Pokud najezdi 50tkm rocne, tak proc ne, ale normalne jsou naklady na palivo tak cca 1/3 celkovych nakladu na auto, takze se na to divam i z tohoto uhlu. (jinak receno, vrati se tech 40t nez bude auto prodavat i s bonusem za jistou ztratu komfortu???)

Co myslis tim **** auto??Ze se ztrati dejme tomu tech 5% vykonu(cca 7kw)?To jsem ochotny prezit(zvlaste kdyz u 320d se stejnou porizovaci cenou bude o dost min kw).Neprijemna je ztrata mista v kufru, ale tohle vyresim runflat(ci jak se to pise) pneumatikama(tady jeste nejsem jisty jak se to promitne do nakladu a hlucnosti). Tedka u sebe bohuzel nemam tabulku co jsem si udelal ale pro tomhle najezdu jsou naklady na palivo rozhodne mnohem vetsi nez 1/3 rocnich nakladu.Taky si vem ze auto je stare cca 2,5 roku takze to mnozstvi oprav jeste neni tak velka. Me to proste vychazi fajn i s tim ze se spotreba vyleze o litr vys a ztratim trochu vykonu. Mozna mi jeste neco unika tak budu rad kdyz mi poradis.

EDIT//Brasci: odstranenie vulgarizmov
dallys
Nováček

Odeslat příspěvekod Koby 23. 11. 2005 15:28

Jako sorry, ale do BMW montovat LPG je strašný prznění, potupa... Ani kdyby mi za to měli platit...
Mazda MX5 NC1 2.0i expression - Bilstein podvozek, samosvor LSD, 6kvalt, xenony, Bose sound, Keyless systém, kůže + výhřev atd.. = opravdová RADOST Z JÍZDY
Koby
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 23. 11. 2005 15:31

Koby: nevis o cem mluvis. DO BMW, Audi a daslich vozu a to vyssich rad, nez je trojkova rada se LPG bezne dava a lidi to davaji. Neni na tom nic potupneho. VZDY to jde prepnout na benzin a proc si ve chvilich, kdy jedu v klidu nesnizit spotrebu...
anonymni

Odeslat příspěvekod JardaB 23. 11. 2005 15:31

Takze negativa:
- tankovani - je min pohodlne proti benzinu, sundavani krytky, trva celkem dlouho, neni vsude
- omezeni parkovani - podz.garaze
- startuje stejne na benzin, plyn az po zahrati - snizuje usporu, hlavne pri kratsim popojizdeni
- revize, drazsi ME - to je ale formalita a par Kc navic
- vyssi spotreba (z principu +15%, navic zmena stylu jizdy - aspon ja se min kontroluju :-) )
- problem se servisem - hodne jich nechce auto s LPG videt ani z dalky, nevim ale jak u BMW, overil bych si to. Me to nevadi, servis delam sam
- zasah do motoru - jednak par veci navic, ktere muzou selhat, komponenty rozhazene po vsech volnych mistech v motorovem prostoru, malo mista- zalezi, jak to firma dobre namontuje ale zkusenosti jsou ruzne.
- nizsi zivotnost oleje
- nizsi zivotnost svicek
- vyssi pohotovostni hmotnost o par desitek kg

Pozitivem je samozrejme uspora, ale neni tak vyrazna jak je bezne prezentovano (moje zkusenost)
Tu 1/3 nakladu na palivo jsem myslel vcetne poklesu hodnoty auta, tak nejak mi to vychazi a to me sevis stoji naproste minimum a mam stara auta.
Nevim jak to je v pripade prodeje, jestli to zvysuje nebo snizuje cenu a prodejnost.Lidi to nemaji moc radi. Ja to daval vzdy do starsich aut a tohle neresil.
Takze tolik moje zkusenosti, nic proti LPG nemam ale neprijde mi to proste az tak vyhodne.
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D.a.l.i 23. 11. 2005 15:33

Ad servis, odkud jsi? Jsem schopen doporucit cloveka ze Sumperku, pokud mas zajem, ozvi se pres SZ ci ICQ. Dela vetsinou ameriky, obcas audiny, bavoraky, ...
Nač ten spěch? 5 minut mě nezabije :-)
D.a.l.i
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 23. 11. 2005 15:43

JardaB: no nevim
- tankovani (v drtive vetsine pripadu toto dela obsluha = vetsi komfort)
- parkovani - ano toto je fakt
- startovani - ano toto je fakt
- revize + emise - ano toto je fakt
- vyssi spotreba - ano, ale u sekvence do 5%
- servis - no to bych nerekl, ale dejme tomu
- zasah do motoru - ano
- nizsi zivotnost oleje - ale no tak, misto 15tkm budes jezdit co 12 tkm
- svicky - nepatrne
- hmotnost - ano

- divej, posledni dobou se porad rika, jak je palivo maly naklad pri celkovych nakladech. Ano, pokud to secteme, kolik nas vyjde auto za xxx let, tak cim je auto novejsi a drazsi, tim vic prodelame. I kdyz je to palivo dejme tomu 1/3 z nakladu, proc to nesnizit? To si jako reknes "auto stoji 500 000 Kc, tak to palivo kaslu"? Tezko, i kdyz to palivo netvori vetsinu nakladu (u noveho auta) tak kazde snizeni jakehokoli nakladu je pozitivni.

Reci o tom, ze se to az tolik nevyplati nesedi. I kdyby se zvysila spotreba o 10%, jako ze ne (u sekvence) tak ta uspora je brutalni. Zadny styl jizdy se menit nemusi, ten zustava stejny, jako s jizdou na benzin. Vem si, ze ti zustavaji veskere vyhody a nevyhody benzinoveho motoru, ale jezdis za polovinu palivovych nakladu. Cim bude benzin i plyn drazsi, tim vic se to vyplati. Dnes, kdy benal stoji +- 30 a plyn +- 15 Kc je navratnost i u setivalcu do 30 000 km a to vcetne zapocitani revizi, drazsich emisi a dalsich veci s tim spojenych. 30 000 km je nic, to najede vetsina lidi do dvou let. Pokud mam rict fakticke a jedine nevyhody, tak je to ztrata casti kufru a nemoznost vyuzivat podzemni garaze. Zbytek jsou jenom reci, ktere obhajuji to, aby se LPG nedavalo.
anonymni

Odeslat příspěvekod mayklmaykl 23. 11. 2005 15:44

nooo tak dava se to ale jen a jedine primej vstrik,cena je mezi 40-55000kč-to je jediné s čím se dá u bmw vůbec laborovat,protože vše ostatní stojí za prd,

absolutně nikomu to bmw nedoporučuju...do fáčka nebo filcky proč ne ale bmw plyn nemiluje....hlava nebo její těsnění má zpravidla životnost tak kolem 10 000km....nemluvě o problémech s teplotou motoru apod a stím spojeného,ještě jsem neviděl žádného majitele bmw který by s plynem byl dlouhodobě spokojenej a ti kteří tvrdili že jim na to motor jde jak hodiny....to už netvrdí pár bmw motorů jsem už vylágrovaných od plynu viděl osobně bych to tam nedal ani náhodou, naposled jsem v praze kecal s týpkem kterej tvrdil že mu to na to jede bezproblému právě na motoru m50...nebyl to moc pěknej poslech slyšet ten motor....

nechci odrazovat-každý po svém ale do bmw a nekterejch motorů audi ani mb to neni dobrej nápad....
mayklmaykl
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod anonymni 23. 11. 2005 15:50

maykl: booooze, to je zase hlod. 10 000 Km tesneni pod hlavou jo? No to jsi mne rozesmal. Nevim, jak se znaci ten model od roku 92, tusim E36 ve verzi 328i, najeto pres 300 000 km z toho alespon 2/3 na plyn a zadne opravy se prozatim nekonaly, 540i Tourin s LPG rok tusim 2000 nebo 2001 od novoti na plyn, najeto taky par set tisic a no problem, nedaleky soused ma BMW nekdy z druhe poloviny 90tych let, trojkovou radu, model fakt netusim, s plynem jezdi odjakziva atd...atd...atd...

- kdybys znal podstatu LPG atd. tak bys takovou blbost nemohl nikdy rict. Plyn nikdy neodragule motor. A tebou oznacenovane "vylagrovany" motor, mel by sis osvetlit pojmy. Tento pojem znaci vymlacene loziska na klice, ale to je vedlejsi. Kazdopadne plyn ti nema jak motor znicit. A co se tyce LPG a Audi ci MB, mas pravdu, do SL55 bych to asi nedal, ale do beznych motoru klidne. Ostatne i v 6W12 znam LPG.
anonymni

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků