BMW e46 325i a LPG

Které palivo je výhodnější?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod core 24. 11. 2005 14:59

To jo ja mam zase znamyho a tomu prej tvuli LPG slezl potah z volantu :P
core
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 1. 12. 2005 20:05

Uvedu zde odkaz na rozsáhlý a do podrobna sepsaný článek o LPG na Š.Techwebu.

http://www.skoda.panda.cz/clanek.php3?id=398

je tam zkrátka napsané vše, od systémů lpg, přes jeho pozitivní/negativní vlastnosti, výhody atd.
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MAN737 1. 12. 2005 20:36

Doporučuji návštěvu většího servisu,nebo se poptat techniků na ME. Poví Vám zajímavé věci o LPG.
Je nepochybně velké procento spokojených majitelů.Ale jaké je skutečně procento poruchovosti? Často majitel toho kterého auta aby se neshodil,nepřizná barvu.
MAN737
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 1. 12. 2005 20:57

737: zasadne by se nemeli k nicemu vyjadrovat ti, kteri o tom nemaji ani paru. Protoze nekdy uz to hranici s poplasnou zpravou...
anonymni

Odeslat příspěvekod MAN737 1. 12. 2005 21:27

4Goes:Už zas? Brzy začnu mít pocit,že ty vyděláváš na LPG v jakékoliv formě.. Máš pozitivní zkušenosti já negativní.Nechci vnucovat jako ty někomu,jak mám x známých a x aut otestovaných a vše je OK,raději poradím,ať se každý informuje od více zdrojů,a udělá si obrázek sám.
Co je na tom poplašného???
1)Pokud chceš označit mě,jako že nemám páru,tak to nepiš oklikama,a le přímo.
2)Asi se shodnem,a dle toho by se dalo v první fázi řídit,že Nové auto+nové LPG=OK Ojetina+LPG(už je jedno jestli je nové či ne)=určitá pravděpodobnost vzniku potíží.Příčina potíží už je sporná dle konkrétního případu.
MAN737
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 1. 12. 2005 21:38

737: ale jiste, ze je tam pravdepodobnost problemu. Je to dalsi vec v aute a tak se zvysuje moznost, ze neco pujde. V tomto bode s teou souhlasim, ovsem prijit a rict, ze sice to muze nekomu fungovat, ale zajdete si na ME, at vite jak to nefunguje je uz dost zcestne. Ver tomu, ze to nevunguje v drtive vetsine jen tem, co kaslou na auto i plyn, nestaraji se o to atd. Byt abych byl uprimny znam problemy i u tech, co se o auto staraji. Kazdopadne pouziti plynu neni nijak problematicke u 99,9% motoru, ktere jsou na trhu. Dnes uz neni problem dat plyn do turbo-benzinu, neni problem dat plyn do novych 12 valcovych motoru atd. Ten vyvoj sel strasne kupredu a tak uz dnes neni problem davat plyn ani to motoru u kterych to bylo dost dlouho tabu jako jsou napr. motory od Hondy. Jiste jsou s tim problemy a jiste, pokud dam plyn do zanedbaneho auta, tak je velka pravdepodobnost, ze problemy budou, ale to je logicky dusledek pocatecniho stavu, ne instalaci plynu. Tudiz ani stare auto + LPG necini problem. A prikladu, kdy se plyn dava do aut po xx letech provozu a xx tisicich kilometrech je velmi casty a ze by to byl obecny problem, to tedy neni.

Navic vetsina problemu, ktere vzniknou pri LPG je o tom, ze by vznikly i bez neho. Vyhodou plynu je i v tom, ze je daleko citlivejsi na dobry stav motrou a vseho k tomu spojeneho. Velmi casto se stava, ze pri jizde na plyn motor nechce jet, ale na benzin ano. Ne z duvodu spatneho systemu, ale proto, ze motor ma nejaky problem. Ale ten problem ej relativne v pocatku, ovsem pri jizde na plyn ten problem uz je dost velky a tak LPG blbne, kdezto pri jizde na benzin, kdy je auto mene citlive na stav je to jeste v poradku. Proto, kdyz se bavim s lidmi od fochu, co delaji LPG, tak vim, jake problemy nejcasteji resi, co je jejich pricinou a ze v aboslutni vetsine pripadu by vznikla i bez toho, aniz by tam plyn byl. Na druhou stranu je plyn dobry v tom, ze odhali i male nesrovnalosti, kdezto v pripade jizdy na benzin bys na to prisel daleko pozdeji.

Vse ma sve stranky a znam motory, kde se podpalily ventily atd. diky spatne udelanemu plyn, kdy to, kdy tamto. Ovsem to jsou mizive procenta z celkovych problemu.
anonymni

Odeslat příspěvekod MAN737 1. 12. 2005 22:32

4Goes:Nesouhlasím,a nebudu popisovat,co vím,aby to nebylo poplašné...Znám případy,kdy už při montáži LPG do V-TEC se mechanici šklebili,že to nevyladí ani tisíc svatých,a bude to haprovat až se z toho pos**
Znám případy kdy majitel favoritu135(=bez katu) dodnes jezdí spokojen jako mílius.Víš kam mířím?Asi jsi to stále nepochopil.
JE TO O LIDECH NE O TECHNOLOGIÍCH.Dobře si přečti co jsem napsal v té zvýrazněné větě.Týká se to dodatečné montáže.Další potíž případná kvalita paliva.. JE TO O LIDECH.
Neshodnem se,a navrhuji to už neřešit.

(Ještě dodám že to není jen potíž u LPG ale i u Tunningu,nebo pokud opustíme automobily,VELKÝ problém u stavby domů na klíč,atd atd.. Co je mi platné že existují 7komorová plastová okna s zárukou 30let,co mi je platná střecha s doživotní záruko,když tu záruka pozbyde platnosti díky nekvalitní montáži?JE TO O LIDECH.Tečka.)
MAN737
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Smaart 9. 2. 2006 13:05

Nevim co tady vetšina kecá za hlouposti.mam Bmw E46 320 i sLPG.Najeto 50000 Km na plyn a funguje to absolutně bez problémů.Úspora je zhruba koruna na km což je dostatečný argument.Jediná nevýhoda je parkování v podzemní garaži.Pokles výkonu je zanedbatelný cca 5 procent.Pumpy takřka po celé evropě tak v tom nevidim žádný problém
Smaart
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Jendolf 9. 2. 2006 21:55

ja bych teda radsi benzin+LPG nez disl... zustanou mi ctnosti benzinoveho motoru a usetrim. pravdepodobne vice nez dizlu a kdyz se to radne udela, tak bude vse OK.

Nechal byste nekdo sahat garaz machra na svoje BMW??? ja tedy ne a az me bude stvat kolik mi to zere, tak to klidne na plyn predelam u firmy s dobrymi ohlasy.

Ale chapu, ze je to tak trochu przneni BMW... preci jen si jej vetsinou kupuji movitejsi lide a pocita se i s vetsimi servisnimi naklady tak proc setrit na palivu? na druhou stranu kazda koruna dobra a proc si nesnizit provozni naklady. No tak trochu nechapu lidi co si koupi BMW v XXXd, ale neberu jim to jejich volba.
ale v mych ocich je to vetsi przneni nez LPG!!!
B power M power W power
Jendolf
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomcat1 20. 8. 2006 22:48

Je fakt, ze motory BMW su extremne nevhodne na montaz akehokolvek podtlakoveho systemu. Napriek tomu ho tam ma vacsina ludi.A z toho vyplyvaju problemy, ktrore tu uz boli spominane aj niektore dalsie. Ale vstrekovanie- to by nemal byt technicky problem, akurat ze montaznici s tym maj malo skusenosti.
Pozrite si http://www.go-lpg.co.uk/
Zalozka Conversion Gallery
Robia tam same vyssie rady BMW (Aj 840), Jaguare, a nikdo sa za to nehanbi ...
tomcat1
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod vladabob 13. 10. 2006 22:28

Před 2 měsíci jsem si nechal namontovat LPG do BMW 328 CI sekvenční vstřikování za 34000,-Kč. Od té doby jsem najel cca 5500 Km. Dříve jsem měl spotřebu na benzín kolem 9 litrů na 100 Km. V současné době mám spotřebu na LPG kolem 13 litrů na 100 Km. To je sakra rozdíl, kdybych to věděl, tak do toho nikdy nejdu, žádnou úsporu v tom za tuhle cenu nevidím, nikdy už LPG v autě nechci vidět. Asi stokrát jsem byl v montážní dílně, nic s tím však nedokážou a neumějí udělat.
vladabob
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Billabong 13. 10. 2006 23:20

BMW + LPG = tak z toho je mi smutno...
3.0 CDI
Billabong
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Dusan 14. 10. 2006 08:46

JardaB píše:V te nadrzi neni velky tlak, bezne do 1MPa


Ty vole, tohle je hlaska roku. 1MPa alias 10 atmosfer neni velky tlak. Mr. Green Jinak v realu tam muze byt klidne dvojnasobek tedy 20 atmosfer a to uz je kurevsky pretlak. Kdyby ta nadrz nahodou praskla (treba pri te nehode), tak vubec ten plyn nemusi bouchat, tohle rozebere auto na kusy bez dalsi pomoci. :hm Docela uz chapu proc je ta nadrz tak bytelna, nicmene ja bych si stejne rozmyslel jestli sebou do dnesniho provozu vozit vysokotlakou nadrz kousek za zady.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dali007 14. 10. 2006 10:12

Dusan píše:Docela uz chapu proc je ta nadrz tak bytelna, nicmene ja bych si stejne rozmyslel jestli sebou do dnesniho provozu vozit vysokotlakou nadrz kousek za zady.
Hm, ale extremne horlavy benzin si kousek pod zadkem klidne vozis ze jo, to jsou argumenty jako noha. Myslis, ze ten borec, co tento tyden uhorel v HK mel v aute LPG??? pozor2
dali007
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hlobilp 14. 10. 2006 10:12

Dusan: aspon budes mit jistotu, ze z Tebe nebude mrzak, to ma taky neco do sebe ne??? :D
Hyundai i30
Sony Xperia Neo V
Fujitsu AH531
hlobilp
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků