Za kolik jezdíte s benzínem?

Které palivo je výhodnější?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod BLIzZard--cz 24. 1. 2012 01:22

to bys měl :mrgreen:
AMD RYZEN 7 7800X3D | ASUS TUF B650-PLUS | GIGABYTE RTX 4080 EAGLE 16GB @ 2820/23400MHz | Kingston FURY 32GB @ 6000MHz, CL30 | KC3000 | Corsair HX1000 | be quiet! PB 500 FX | OLED 240 Hz QHD 27 LG Display
A6 3.0 BiTDI, 313 koní, 650 Nm, 0-100 za 5,1s
BLIzZard--cz
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 24. 1. 2012 01:39

Mikey89 píše:22 snad nemám ani na zasněženým parkovišti před kauflandem :D


Chybí ti ta foukací vymoženost.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mikey89 24. 1. 2012 01:47

Jo ten fén, co se teď dává skoro do všech motorů? :D Já se bez něj obejdu :)
'01 BMW E39 530i. . . . . . 170kW @ 5900 rpm
'07 Ford Focus CC 1.6 . . . 74kW @ 6000 rpm
Mikey89
Insomniak roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eLzyx 24. 1. 2012 01:51

já mám ještě starej podstivej relativně velkoobjemovej motor s turbem. Ne nějakou moderní foukací litrovou mrchu. Tu bych taky nechtěl. Stejně tak jako motor pod 200koní (resp. pod 250kobyl. Nicméně v době koupě tohodle vehyklu nebyl na prodej žádný kousek a tak jsem skončil u slabší verze >:-( )

A že to žere při cihle na plynu? Aspoň to jede. Přeci jen je to lepší varianta než když to žere a nejede.
Naposledy upravil eLzyx dne 24. 1. 2012 01:55, celkově upraveno 1
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m4lcolm 24. 1. 2012 01:55

poctivej :oboze
m4lcolm
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod eLzyx 24. 1. 2012 01:57

narážíš na můj češtin, nebo zpochybňuješ kvality vývojově 18let prověřeného motoru? :mrgreen:
Předpokládám, že to první - no jo no. Jsou 2 ráno ... mi přišla ta varianta s více písmenkama jako kvalitnější "podstivější" slovo :mrgreen:
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 24. 1. 2012 07:35

To máš z toho, že ve dvě v noci ještě nechrníš, potom plácáš takovýhle bludy :-P
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Moucha 24. 1. 2012 07:42

:mrgreen:
Moucha
ing. Spokojený
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 24. 1. 2012 09:23

Kibitz píše:
ajif píše:v čekárně není signál? :shock:


signál jo, ale taky fůra lidí, bacily, hnusnej vzduch, vedro...

to je fakt ... chápu :)
anonymni

Odeslat příspěvekod Mikey89 24. 1. 2012 15:43

eLzyx píše:A že to žere při cihle na plynu? Aspoň to jede. Přeci jen je to lepší varianta než když to žere a nejede.

Tak pokud někdo kupuje takovej motor, tak je jasný že nebude jezdit ekorally :) Docela bych ten oturbenej benzín někdy rád zkusil, jakej to je rozdíl oproti atmosféře nebo dieslu... Jak je to s odezvou na plyn?
'01 BMW E39 530i. . . . . . 170kW @ 5900 rpm
'07 Ford Focus CC 1.6 . . . 74kW @ 6000 rpm
Mikey89
Insomniak roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 24. 1. 2012 15:57

jak u dízlu ... akorát před tím, než zabere turbo, je to živější než dízl, protože prostě i bez turba to jakýs takýs výkon má
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sprint 24. 1. 2012 16:02

Přesně.
Opel Astra ST 1.4T
Škoda Fabia Combi 1.4 TDI
Škoda Favorit GLX
Yamaha Xmax 400

"Pokus je prvním krokem k nezdaru"
sprint
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burty s krenem 24. 1. 2012 16:03

u velkoobjemovky jsou ty turba casto jen na paradu ci optimalnejsi vykon... takze to tahne pekne a to turbo se "nekdy" prida... je to celkem fajn.

kazdopadne "podstivejsi" je cool :D :D
VW Golf VIIIC 1.5 eTSI 110kw
Ford Fiesta ST 1.5 EB 147kw
burty s krenem
Demakokot
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 24. 1. 2012 16:36

Arnie J píše:jak u dízlu ... akorát před tím, než zabere turbo, je to živější než dízl, protože prostě i bez turba to jakýs takýs výkon má


Bohužel je tomu täk
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Heini 24. 1. 2012 17:19

Ono navíc turba u benzínů jsou dělaná s ohledem na co nejrychlejší odezvu na stisknutí plynu (tedy čas od stisku do podání relevantního výkonu). Turba jsou tedy malá, aby co nejvíce foukala v nízkých otáčkách a co nejrychleji se roztočila. Výkon, jaký ty motory podávají "nahoře" se pak blíží sice vyhoněným, ale pořád sériovým atmosférám.

Takové turbo pak v běžných režimech funguje s pootevřeným až plně otevřeným obtokovým ventilem klidně od 2000rpm až do omezovače.
Není na světě člověk ten, aby se zalíbil lidem všem.

Umění žít spočívá v tom umět se včas rozhodnout, na co se dřív *****.
Heini
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků