Jinak proste jak de tu tuhle vedla diskuse 70kw vs 110kw, neni tam ta jistota kdy mam pred sebou auto a pomerne daleko jeste v protismeru a pri nejaky jizde 90+ uz si netroufam.. vim, ze s fordem toto tak neresim..
-- 12. 7. 2019 20:57 --
goes píše:
_maty_ píše:Je tam od prvniho tankovani po dnes coz je pul roku souziti, najeto cca 7kkm pri spotrebe 5.9/100km
Sorac 5.9 jsem se upsal, prvni spotreby pres 6 to kazi..5.4 byla posledni nadrz
Muzes dat odkaz na soritmonitor bo z etc cisel co tu mas jaksi 5,4 vyjit nemuzeo
Takze sem zkusil tu okamzitou ve 180... jako je problem najit nejaky delsi rovinaty usek. Nicemen rivna okolo 9,5-10, zkopce dle velikosti nekde 8 a dokopce opet zalezi na stoupeni. Ale taove ty bezne dalnicni vlny co byvaji jsou tak 8-11, rovinky tech 9-9,5 a okolo 10 a vice uz jsou stoupani. Takze toceni chvilku rovinka a pak mirne do kopce, ale dle meho prevyseni tak 10 metru na te trase i dle map.
jinak video ma vsechno, co ma mit. Pasaz k hovnu, drama, nudu, skveou hudbu a pohled na koule...
Holt 1,6 TDI to neni. Ale na 4 kolku a automat to jde
Pokud ma tedy glider 8 tak 15% rozdilu je super vysledek a ukazuje to jak jsou slaba auta vc dizlu neefektivni kdyznchcou jet rychle. Viz top gear a m3 vs prius
maXX_CZ píše:Jenze glider ma 6 stupnovej manual. Zkus si tam zamknout sestku (to mi toci asi tak stejne.... 4k rpm) a dat to jeste jednou. Asi se budes divit
To je problem jeho auta. Si myslis ze keyby nel dsg ze mu to zere nejak jinak? Zasadne ne. Ukazuje to relany rozdil realnych aut. Ne nejake synteticke podminky. Proste erko pojede ve 180 vuci dizlove oktavce extremne efektivne. On zase nema awd ja jo apod. Proste ve 100 bude rozdil klidne 50% pro nej. Ve 200 bych veril ze to uz golf i vyhraje.
-- 13. 7. 2019 21:49 --
garážmistr píše:Přemejšlim a nedokážu k tomu podat žádnou relevantní info.
Ja taky ne. Pripada mi to kravina ale kdyz to glider chtel