Za kolik jezdíte s benzínem?

Které palivo je výhodnější?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod MELLO 28. 7. 2022 16:09

A tak to potom jo.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 28. 7. 2022 16:23

:D
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod saabik 28. 7. 2022 19:11

Ingos píše:
saabik píše:R6 S58.
B3 Touring. Jsem zapomněl.


Tak jsi se dočkal? Gratulace, jak to jede proti 340i? Vidím, že spotřeby 6,x už asi nehrozí :D


Byla to předváděčka z dnešní akce Alpiny, ještě model před LCI. Ten aktuální model tam měli jen vystavený.
Srovnání s M340i je asi takový: B3 jede o trochu rychleji a líp, v zatáčkách drží o něco lépe. Nevím jestli to mají na svědomí i gumy. Větší rozdíl je však až při akceleraci mezi 100-200. Do toho kila mi tam zas tak velký rozdíl nepřijde. I v 150 krásně dál zrychluje, u 340 v této rychlosti už to není ono. Každopádně standardní podvozek v M340i je daleko tužší než B3 v režimu sport plus. Přesto dokáže B3 krásně držet stopu a nebýt nedotáčivý. V režimu komfort plus je B3 na dvacítkách jak na obláčku, neuvěřitelný. Co mi přišlo trochu zvláštní, tak ve sportovním i normálním režimu mi přišla reakce na plyn v M340i trošku rychlejší. Alpině to ve srovnání s 340 lehounce trvá. Zvukový projev B3 krása, i v komfortu si při ubrání plynu hezky říhne. Dlouhodobou spotřebu bych měl u B3 pravděpodobně kolem 11 tipuju.
Jednou větou: podvozek excelentní, motorově lepší, ale ten rozdíl není tak velký jak by si možná člověk řekl.
Nákup ještě stále řeším. Snad se dočkám.
Naposledy upravil saabik dne 28. 7. 2022 19:19, celkově upraveno 1
saabik
Štamgast

Odeslat příspěvekod MELLO 28. 7. 2022 19:18

To ovšem podstatně mění situaci.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 28. 7. 2022 21:14

340i v 150 uz nezrychluje okej :D
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 28. 7. 2022 21:15

Píšu si.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod saabik 28. 7. 2022 21:56

glider píše:340i v 150 uz nezrychluje okej :D

Tak jsem to nemyslel. Jen že se při této rychlosti projevuje větší síla B3 výrazněji. Holt má 100-200 lepší o podstatné 3 sekundy (12 vs 9). 340 samozřejmě stále zrychluje, jen ta čísla nabíhají o něco pomaleji . Tak se zase vrátíme ke spotřebě. :-)
Naposledy upravil saabik dne 28. 7. 2022 21:57, celkově upraveno 1
saabik
Štamgast

Odeslat příspěvekod MELLO 28. 7. 2022 21:57

No proto.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 28. 7. 2022 22:45

9 vs 12 je slusny rozdiel
MirecBA
Guru

Odeslat příspěvekod MELLO 29. 7. 2022 06:23

33%
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 29. 7. 2022 06:35

Podle toho, jak z který strany to počítáš
MV_cz
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 29. 7. 2022 06:37

Vždycky z té dražší, sem kolenovrt obecný.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 29. 7. 2022 06:50

saabik píše:
glider píše:340i v 150 uz nezrychluje okej :D

Tak jsem to nemyslel. Jen že se při této rychlosti projevuje větší síla B3 výrazněji. Holt má 100-200 lepší o podstatné 3 sekundy (12 vs 9). 340 samozřejmě stále zrychluje, jen ta čísla nabíhají o něco pomaleji . Tak se zase vrátíme ke spotřebě. :-)


jak ja te v tomto chapu a vim, jak je to slozite vysvetlit lidem bez zkusenosti, co skoncili s dynamikou 30 s na dve kila no, kterym se pak logicka ta sem tam jizda v necem podobnym zda jako zazrak a nechapou, co na te dynamice "nestaci"

kazdopadne zajimava vymena. U tebe asi okej :)
anonymni

Odeslat příspěvekod Tomas B 29. 7. 2022 08:27

saabik píše:
Ingos píše:
saabik píše:R6 S58.
B3 Touring. Jsem zapomněl.


Tak jsi se dočkal? Gratulace, jak to jede proti 340i? Vidím, že spotřeby 6,x už asi nehrozí :D


Byla to předváděčka z dnešní akce Alpiny, ještě model před LCI. Ten aktuální model tam měli jen vystavený.
Srovnání s M340i je asi takový: B3 jede o trochu rychleji a líp, v zatáčkách drží o něco lépe. Nevím jestli to mají na svědomí i gumy. Větší rozdíl je však až při akceleraci mezi 100-200. Do toho kila mi tam zas tak velký rozdíl nepřijde. I v 150 krásně dál zrychluje, u 340 v této rychlosti už to není ono. Každopádně standardní podvozek v M340i je daleko tužší než B3 v režimu sport plus. Přesto dokáže B3 krásně držet stopu a nebýt nedotáčivý. V režimu komfort plus je B3 na dvacítkách jak na obláčku, neuvěřitelný. Co mi přišlo trochu zvláštní, tak ve sportovním i normálním režimu mi přišla reakce na plyn v M340i trošku rychlejší. Alpině to ve srovnání s 340 lehounce trvá. Zvukový projev B3 krása, i v komfortu si při ubrání plynu hezky říhne. Dlouhodobou spotřebu bych měl u B3 pravděpodobně kolem 11 tipuju.
Jednou větou: podvozek excelentní, motorově lepší, ale ten rozdíl není tak velký jak by si možná člověk řekl.
Nákup ještě stále řeším. Snad se dočkám.


To s těma kolama bych tu radši nepsal, budeš za pohádkáře.
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 29. 7. 2022 08:35

:D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků