Za kolik jezdíte s benzínem?

Které palivo je výhodnější?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod anonymni 16. 1. 2022 17:37

glider píše:
goes píše:bylo by divne mit jiny prumer nez 7,9 pokud 50 % trasy bylo 8,4 a 50 % trasy bylo 7,4... tudiz zde davam razitko

Kilometrovo to bolo 2x 126km.

-- 16. 1. 2022 17:30 --

MELLO píše:Ani vyloženě dobré, ale ani vyloženě špatné.

Nemozes cakat, ze 2.0TSI pojde za to co 1,5/1,2/1,0TSI.

Ja som spokojny, jazdi to za menej ako 103kW atmosfera.


Proc by mel 2 litr zrat vice jak litr kdyz potrebuje stejny vykon k udrzeni rychlosti?

A prosim i stavove rovnice
anonymni

Odeslat příspěvekod pozpatku_fijA 16. 1. 2022 17:39

glider píše:Ok mozes to cakat, ale bohuzial to tak nebude.

to už je jiná věc zase :D
Tento hon, který zde dělá Mello, agat a ajif, by měl být trestaný. začíná to pomalu hraničit se šikanou.
pozpatku_fijA
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pierr3 16. 1. 2022 21:13

Pierr3 píše:Od Prahy do Kaprunu za 7,1 l/100 km. Klidná jízda 10 nad limity když to šlo. 2,0 TSI

Zpátky za 6,8.
Pierr3
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 16. 1. 2022 21:17

Goes taky nevím proč se říká že výkonnější motor by měl žrát více při stejných rychlostech? Možná menší účinnost v nižším zátěženi?
TDI DSG
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 16. 1. 2022 21:20

Nevim. Taky.
anonymni

Odeslat příspěvekod Arnie J 16. 1. 2022 21:20

Jo, větší motor tahá víc mrtvé váhy
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 16. 1. 2022 21:21

To mi nepřijde tak zásadní
TDI DSG
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 16. 1. 2022 21:21

Jako vnitřní odpor při běhu? Ale čím to že silnější motor má větší odpor?
TDI DSG
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 16. 1. 2022 21:22

Jo u R4 vs R4 je to pár deci. Osmiválec bude asi jinde s tou základní spotřebou
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 16. 1. 2022 21:23

Nevím nerozumím tomu :) Vnitřní odpor nevím, ale tak i ty písty jsou větší a těžší, styčné plochy větší, atd.
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 16. 1. 2022 21:24

Ale zase abys pretlacil ty vetsi odpory bude ti staric jeden kun na to. Ne 5 litru navic.

Proste praci na 100 kmh a eneegii potrebuji stejne. Pokud to da jeden za 5 a druhy za 10 tak ten druhy musi mut polovicni ucinnost
anonymni

Odeslat příspěvekod Arnie J 16. 1. 2022 21:25

Jo, na větší odpory bude stačit jeden kůň a na ty menší půl koně :D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 16. 1. 2022 21:26

Tak s ohoedem na to ze ten motor protocis s racnou i rukou tak to zase tak hrozne nebude
anonymni

Odeslat příspěvekod Pierr3 16. 1. 2022 21:35

Mám 1,2 TSI v Golfu 7 a 2,0 TSI v Octavii 3, což jsou asi docela porovnatelná auta. Golf žere tak o 1,5 litru na 100 km míň. Neznám žádnou trasu, kde by nevzal Golf míň.
Pierr3
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 16. 1. 2022 21:36

No to vime. Ale nevime proc
anonymni

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků