Za kolik jezdíte s benzínem?

Které palivo je výhodnější?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Ingos 22. 7. 2020 09:56

Minimálně 1,5l dělá rakev a náklad, takže bez ní by to měl za 9, což odpovídá motoru a rychlosti.
Ingos
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod glider 22. 7. 2020 09:57

1,5l si tak trochu prehnal.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ingos 22. 7. 2020 10:00

Ani trochu. Jeli jsme s Yetim 1.4TSI do Chorvatska s rakví za 9,5l a to se jelo přes maďarsko po okreskách a dálnice max 135km/h, většinou 125 tacho. Další rok bez rakve stejná trasa za 7.
Ingos
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 22. 7. 2020 10:01

To byla tahle?
Obrázek
maXX_CZ
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 22. 7. 2020 10:09

Ingos píše:Ani trochu. Jeli jsme s Yetim 1.4TSI do Chorvatska s rakví za 9,5l a to se jelo přes maďarsko po okreskách a dálnice max 135km/h, většinou 125 tacho. Další rok bez rakve stejná trasa za 7.


to je tedy krute porovnatelne :))))) staci mirny vanek proti a uz mas par deci, pul litr, staci trochu jiny provoz a opet... navic vliv rakve bude u slabsich a silnejsich aut rozdilny apod. Ja mam odpozorovano tak do litru
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MaWa 22. 7. 2020 10:10

Haha 1.5 litrů rakev a náklad ? Spíš si chtěl napsat půl litru ne ? Když jedu kochačku v Německu rallye s kamionama tempomat 110 tak spotřeba pod devět průměrná moc nechce... takže se 140-160 prázdný bych fakt devět nedal. Vlastně jo dal, z kopce z Brenneru do Verony...

To není motor na spotřebu. Přesto si svý kupce najde. Ne bezdůvodně, když se slušný auta s tímhle motorem prodávají tak jsou během pár dnů pryč. Dokonce to došlo tak daleko, že trojkový sup 206 kW rv 2016 se 150tis a víc na hrbu (tedy motor po smrti nebo těsně před ní) se dá pořídit levněji než 3.6 rv 2013...
The computer allows you to make mistakes faster than any other invention, with the possible exception of handguns and tequila...
MaWa
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 22. 7. 2020 10:11

to je divne, tu se bezne jezdi 150 kmh prumer za 6,5...
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod BigFoot007 22. 7. 2020 10:11

Opel Insignia 2.generacie (z pozicovne), 1.5 turbobenzin so 165 konmi (121 kW) s manualom. Cesta z Mnichova do Bratislavy a potom naspat z Bratislavy do Mnichova (+ nejake mini jazdy v meste).

Spolu 1033km, podla PP 6.5 (podla dotankovania skor 6.4) pri priemernej rychlosti 91.5 km/h.
mobil:Galaxy Note 9
AR: Kia Ceed JD 1.4 Exclusive
AV:Hisense 49CM3000
BigFoot007
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 22. 7. 2020 10:13

maXX_CZ píše:
Arnie J píše:jo, třeba u mojí mazdy je to určitě polovičním objemem a ultradlouhými kvalty :roll:

A za kolik pojede tvoje mazda plne nalozena s rakvi dalnici 160/140?
At chces nebo ne, hlavni duvody jsou ty, co jsem psal. Samozrejme, ze dnesni motory jsou i o cosi efektivnejsi. Jeste aby ne, to by byla ostuda...

Nevim, nechci se pouštět do divokých odhadů, ale z toho co mám reálně změřeno žere Mazda 3 G165 (2014) při 130 GPS tak o litr a půl méně než ta předchozí Mazda 6 2,0i (2003).

Vliv rakve nemám naštudovaný. Ale klidně bych těm 1,5 litrům v některých případech věřil, když si vzpomenu, co dělal jen samotný střešní nosič na E60, nedejbože když se tam daly kola. To bylo z 9 litrů při poklidné jízdě najednou 11.

MaWa: Tipnul bych si, že 2.0 TSI bude ve 150 tkm mnohem méně po smrti než ta VR6.
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150

goes 12.5.2020 18:46
Nic jako cena vykon neexistuje.
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 22. 7. 2020 10:21

Rakva a nosic s bajkami je 100 a 1. Neporovnatelne.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 22. 7. 2020 10:23

existuji na to převodní tabulky, aby to šlo porovnat
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ingos 22. 7. 2020 10:25

goes píše:
Ingos píše:Ani trochu. Jeli jsme s Yetim 1.4TSI do Chorvatska s rakví za 9,5l a to se jelo přes maďarsko po okreskách a dálnice max 135km/h, většinou 125 tacho. Další rok bez rakve stejná trasa za 7.


to je tedy krute porovnatelne :))))) staci mirny vanek proti a uz mas par deci, pul litr, staci trochu jiny provoz a opet... navic vliv rakve bude u slabsich a silnejsich aut rozdilny apod. Ja mam odpozorovano tak do litru


Jo máš pravdu, že Yeti s aerodynamikou cihly a slabým motorem to pocítí víc, ale i u toho Superbu ten náklad třeba 400kg a truhla něco udělají. Rozhodně ne 0,5l.
Provozu a větru na cestě dlouhé 1000km bych zase takovou váhu nepřikládal, jelo se v obou případech přes noc a ten rozdíl není 0,6l ale 2,5l, tedy diametrálně odlišně spotřeby.
Ingos
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod MV_cz 22. 7. 2020 10:28

maXX_CZ píše:To byla tahle?
Obrázek

:D :D :D
renaultí 1.8 M5P EDC
fiatí 1.4 350A1000 dualogic
MV_cz
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 22. 7. 2020 10:29

ja tedy muzu srovnat Smaxe. S rakvi sem najel tak 2000 km a bylo to do litru, ale vychazim z toho za kolik jezdim bezne vs. to co to zralo tehda. Jelikoz sem nejezdil moc tradicni trasy.

https://www.spritmonitor.de/en/detail/865789.html

kdyz se podivas tady, tak rakev jsem mel na strese cca od 14.7. do 5.9. 2019 v tom bodboi jsem ji mel na dvakrat s malou pauzou. Jak vidno, sporeba nijak nevybocovala z beznych prumeru
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 22. 7. 2020 10:30

Arnie J píše:MaWa: Tipnul bych si, že 2.0 TSI bude ve 150 tkm mnohem méně po smrti než ta VR6.

počkal bych, jak to rozsekne pech. VR6 vs IGS, to je celkem zajímavý souboj 8-D
renaultí 1.8 M5P EDC
fiatí 1.4 350A1000 dualogic
MV_cz
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků