Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
garážmistr píše:powerball píše:ty to máš určitě poladěný tak to se nepočítá.
Lil jsem i do serie, tyhle sráče mrňavý trpí na klepání a víc oktanů klepe míň. A měly by pomoct i s čistotou motoru. Tak do litrů jde Verva.
goes píše:Lzes
https://ct24.ceskatelevize.cz/domaci/22 ... -ma-jejich
https://www.uamk.cz/aktuality/2510-pali ... arych-vozu
https://www.autoforum.cz/zivot-ridice/studie-popsala-jak-moc-nici-motory-starsich-aut-pridavani-bioslozek-do-paliva/
A dalsi a dalsi odkazy
powerball píše:na vyssim oktanovym cislem neni vubec nic premiovyho.jen proste nektery (obvykle hodne vykonny ) motory to vyzadujou.ze to lidi tankujou do litrovy fabie a myslej si ze je to lepsi je holt vec druha.
Jean ViC píše:powerball píše:na vyssim oktanovym cislem neni vubec nic premiovyho.jen proste nektery (obvykle hodne vykonny ) motory to vyzadujou.ze to lidi tankujou do litrovy fabie a myslej si ze je to lepsi je holt vec druha.
Do první generace 1.2 turbo benzin od Renaultu kde nebyl přímý vstřik
To bylo vhodné v létě kdy na N95 se snižoval výkon
powerball píše:goes píše:powerball píše:na vyssim oktanovym cislem neni vubec nic premiovyho.jen proste nektery (obvykle hodne vykonny ) motory to vyzadujou.ze to lidi tankujou do litrovy fabie a myslej si ze je to lepsi je holt vec druha.
Kupodivu spousta hidne vykonych motoru si vystaci s n95 i mene bo jsou delany i pro usa. Ty vyssi oktany rady casteji takove stredni auta apod. Takovy koncern na tom stavel fsi i tsi no.
Premiove to bude bo je to drazsi a vetsinou jaou topove benziny prave ty vyssi oktanove s aditiv apod. Neznam moc noname pump co by mely 98+
no to jo, ale jsou to proste jen oktany.to je jako rict ze plnotucny mliko je vic premiovy nez polotucny.nebo eidam tricitka vic premiovej nez patnactka.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků