Dekarbonizace

Které palivo je výhodnější?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod hobitt 29. 12. 2020 14:57

Premyslim, ze je nejvyssi cas na dekarbonizaci. Jsou mezi nimi rozdily? Na co si dat pozor? Pripadne mate nejaky tip na dobrou firmu idealne v Moravskoslezskem kraji?
2010 Renault Laguna Grandtour 2.0 dCi
hobitt
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 29. 12. 2020 15:00

dekarbonizace se dela takhle a zdarma.
Obrázek
seek discomfort
powerball
Powerman
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 29. 12. 2020 15:01

+ kvalitní PHM
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 29. 12. 2020 15:01

Myslím že při 6k by to pro naftu bylo finální řešení. :D
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 29. 12. 2020 15:02

:D :D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 29. 12. 2020 15:06

Tak třeba nějaké ty egr apod asi nedekarbanonujes tím že vytocis motor ne?
TDI DSG
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Předseda 29. 12. 2020 15:06

jediná cesta je to mechanicky odstranit. Buď se s tím budeš srát sám pomocí nějakých kartáčků a vrtačky. Nebo si koupíš sadu na walnut blasting, což je jediné opravdové řešení. A pokud chceš přijít k hotovému, tak to dát do servisu. Našel jsem jen jeden jediný servis v CZ, který to dělá pomocí walnut blastingu - a to v Č.Lípě. 6válce vychází na 10tis + dph. 4 válec by mohl být levnější.. záleží na tom jak easy je sundat sání. U R6 to není taková brnkačka jako u ovce např.
I shock the angel in you...
Is that what devils do?

I need to know now - can you love me again?
Předseda
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 29. 12. 2020 15:09

a jak se to vůbec projevuje že je to zakarbonovany? u žádného ze svejch aut který měli najeto 200+ tisíc sem to nedělal.
powerball
Powerman
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 29. 12. 2020 15:10

Já bych tipoval snížení výkonu a stím spojenou vyšší spotřebu.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatV 29. 12. 2020 15:12

Přemýšlím, jak se přemýšlením přijde na to, že je asi nejvyšší čas na dekarbonizaci.
PatV
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 29. 12. 2020 15:17

Pajjoun píše:Myslím že při 6k by to pro naftu bylo finální řešení. :D

Jednou se mi z kopce podařilo nějak ošálit omezovač a dvojku sem vytočil na 5500ot. s FRS :D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pjotr 29. 12. 2020 15:22

V Olomouci vodíkovou pyrolýzou https://dekarbonizacecz.cz/
Reference : https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=198&t=33241&start=555#p583610

-- 29. 12. 2020 15:31 --

Jen ještě upřesnění karonizace :
karbon vzniká prakticky jen u přímého vstřiku na sacích ventilech. Je to způsobené odvětráním motorového oleje do sání a zapečení olejové mlhy na sacích ventilech = karbonizace. Tedy karbonizaci způsobuje olej, který se "odpařuje" do sání. Sem se u přímého vstřiku benzín nikdy nedostane, tedy na kvalitě benzínu vůbec nezáleží.
Karbon v hlavě válců nebo na výfukových ventilech nezpůsobuje žádný podstatný problém.
pjotr
Nováček

Odeslat příspěvekod glider 29. 12. 2020 15:34

PatV píše:Přemýšlím, jak se přemýšlením přijde na to, že je asi nejvyšší čas na dekarbonizaci.

Presne.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 29. 12. 2020 15:34

Dekarbonizace = debordelizace.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 29. 12. 2020 15:34

powerball píše:a jak se to vůbec projevuje že je to zakarbonovany? u žádného ze svejch aut který měli najeto 200+ tisíc sem to nedělal.

Nepriamy vstrek nema problema.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků