Limity CO2 2021

Které palivo je výhodnější?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod tslany 25. 1. 2020 14:20

Ono to řve tak moc, kolik zrychlení po tom chceš. Pokud chceš ekvivalent toho, kdy řadíš u 3000, tak to bude vytočený u 3000 a pojede to trochu rychleji. Pokud jsi zvyklej u manuálu dát nohu na podlahu ve 2000, tak to jede stejně, jako když tady jemně zmáčkneš plyn. Druhá věc je, že ti to pocitově, vzhledem k těm stálým otáčkám, přijde pomalý, což ostatně většině lidem v komentářích na YT z jakýhokoliv hybridu. Nehledej v tom zbytečně složitost jako že "furt to řve" nebo "je to líný", problém je mezi sedačkou a pedálem. Ono furt je to 90kW na 1500kg auto, fakt čekáš, že to bude mít stovku za 6?
tslany
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod powerball 25. 1. 2020 14:32

zni to jak vysavac no.ale jo, je to o zvyku.za chvili budeme vsichni jezdit s cvt.treba.treba ne.
powerball
Homoderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 25. 1. 2020 14:39

aikoN píše:Ne, je mi to nepříjemné kvůli tomu, že při sebemenší akceleraci ten motor zní, jako bych mu šlapal na krk. Prostě to při zrychlování furt řve, i při běžné jízdě. Kdežto s "normálním" autem se taková dramatická zvuková kulisa při běžné jízdě nedostavuje a řev je jen, když jedu opravdu na max. Podvědomě si pak řidič takového auta vypěstuje blok přidávat plyn, protože nechce poslouchat to řvaní.

Je možné, že za to ještě budu někdy ještě rád, vzhledem k situaci na trhu. To ale neznamená, že to budu vnímat jako nějaký pokrok.


Je dobre si kupit skutr a pomalu si zvykat

-- 25. 1. 2020 13:40 --

tslany píše:Ono to řve tak moc, kolik zrychlení po tom chceš. Pokud chceš ekvivalent toho, kdy řadíš u 3000, tak to bude vytočený u 3000 a pojede to trochu rychleji. Pokud jsi zvyklej u manuálu dát nohu na podlahu ve 2000, tak to jede stejně, jako když tady jemně zmáčkneš plyn. Druhá věc je, že ti to pocitově, vzhledem k těm stálým otáčkám, přijde pomalý, což ostatně většině lidem v komentářích na YT z jakýhokoliv hybridu. Nehledej v tom zbytečně složitost jako že "furt to řve" nebo "je to líný", problém je mezi sedačkou a pedálem. Ono furt je to 90kW na 1500kg auto, fakt čekáš, že to bude mít stovku za 6?


Obecne maji hybridy o neco horsi zrychleni nez obdobna auta s benzinem si naftou a stejnym vykonem.

-- 25. 1. 2020 13:41 --

Jinak hybridy proc ne. Pluginy s dennim dojezdem 50-70 muzou byt dobrou alternativou. Nulové elektro dojezdy nebo tojoti 3 km jsou k nicemu. Obsahuji cele to složité soustroji hybridu a pak tam nedaji baterku...
anonymni

Odeslat příspěvekod Arnie J 25. 1. 2020 14:46

Bezdijezdice? :D
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150

goes 12.5.2020 18:46
Nic jako cena vykon neexistuje.
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 25. 1. 2020 14:49

At te sracka provazi jeste cely vikend
anonymni

Odeslat příspěvekod Arnie J 25. 1. 2020 14:49

:D
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150

goes 12.5.2020 18:46
Nic jako cena vykon neexistuje.
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 25. 1. 2020 15:07

:D
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jurajec 25. 1. 2020 19:03

goes píše:Jinak hybridy proc ne. Pluginy s dennim dojezdem 50-70 muzou byt dobrou alternativou. Nulové elektro dojezdy nebo tojoti 3 km jsou k nicemu. Obsahuji cele to složité soustroji hybridu a pak tam nedaji baterku...


Prave ze hybridni soustroji u toyoty je jednodussi nez motor s turbem + automaticka prevodovka. Mensi pocet dilu, cele ustroji je zapouzdrene a nemeni se v nem vubec olej.
jurajec
Štamgast

Odeslat příspěvekod anonymni 25. 1. 2020 19:10

To vis ze jo
anonymni

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků