Limity CO2 2021

Které palivo je výhodnější?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod JardaIIx 25. 1. 2020 01:09

Planetové převodovky jsou ale to nejspolehlivější co jde mezi automatickými převodovkami vybrat. To taky má nějakou váhu.
JardaIIx
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod powerball 25. 1. 2020 01:10

treba takovy hdm ten minimalne pul mega km taky daj v pohode.
powerball
Homoderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burty s krenem 25. 1. 2020 01:30

Jj. Hmd s pevným mostem ideál
burty s krenem
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 25. 1. 2020 07:35

Funkcne jo, ztraty v nezamknutem stavu jsou ovšem velke, ve vysledku to ve meste zere jak prase. Ja uz bych to nechal v propadlisti dejin, dnes je to uz prave dokonale nahraditelne kombinaci s elektrickými pohony. Co zivotnost a tak uz dneska málokdo resi, zivotnost celého auta se nakonec bezne planuje tak na 250kkm.
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 25. 1. 2020 08:38

Pravda. Dnešní auta s ZF8 nejdou pod 20... Úplně mrtvý je to.
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 25. 1. 2020 10:51

burty s krenem píše:Jj. Cvt je sračka ve všem. Tam neni sporu.

Akorát že je to potenciálně nejefektivnější způsob přenosu, bo může držet motor pořád v nejlepších otáčkách.
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150

goes 12.5.2020 18:46
Nic jako cena vykon neexistuje.
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 25. 1. 2020 10:55

Z tohoto pohledu ano. Ake to je ta teoreticka cast
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tslany 25. 1. 2020 12:04

JardaB píše:Funkcne jo, ztraty v nezamknutem stavu jsou ovšem velke, ve vysledku to ve meste zere jak prase. Ja uz bych to nechal v propadlisti dejin, dnes je to uz prave dokonale nahraditelne kombinaci s elektrickými pohony. Co zivotnost a tak uz dneska málokdo resi, zivotnost celého auta se nakonec bezne planuje tak na 250kkm.

Pokud ti to nezamyká tak často, jak bys chtěl, tak si dodělej lockup switch, nebo tomu klidně můžeš udělat i nějakou logiku přes arduino nebo něco, je to jen signál na jeden solenoid. Já mám na Daihatsu hydraulicky ovládanou převodovku bez TCC, takže mám smůlu :-(
tslany
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod JardaB 25. 1. 2020 12:07

Tak jasne, jednak ted HDM nemam a jednak to zamykani musí davat smysl a je v tom docela tezka logika, aby se lamela hned neosoupala - blizke otáčky atp. Ve meste to při popojizdeni moc sanci nemá.
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tslany 25. 1. 2020 12:15

Logika je docela jednoduchá, pokud to chceš mít jak Mazda na jejich současných HDM, off při jedničce a off při jakýkoliv změně kvaltu, jinak vždy ON.
tslany
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod jurajec 25. 1. 2020 12:31

aikoN píše:No jo, jenže to mají veskrze líné a i u těch silnějších je s tím dynamická jízda kvůli CVT bída a utrpení.


Tak primarne jsou hybridni modely jako auta do mesta, na dalnici mozna ten lexus ale tam je stejne lepsi jezdit normalne s naftovou motorozaci to umi nemci lepe...
jurajec
Štamgast

Odeslat příspěvekod goes 25. 1. 2020 12:51

To je zajimava uvaha. To rozhodk kdo s tim primarnim urcenim?
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 25. 1. 2020 13:27

jurajec píše:
aikoN píše:No jo, jenže to mají veskrze líné a i u těch silnějších je s tím dynamická jízda kvůli CVT bída a utrpení.


Tak primarne jsou hybridni modely jako auta do mesta, na dalnici mozna ten lexus ale tam je stejne lepsi jezdit normalne s naftovou motorozaci to umi nemci lepe...


A to, že je to auto určeno třeba primárně do města, znamená, že musí být záměrně líné? Je to celé orientované tak, aby to řidiče nutilo jezdit jako s hnojem a být brzda provozu. Od těch eko-ukazatelů místo otáčkoměru, přes onu lenost, až po nepříjemný projev při pokusu o svižnou jízdu.
aikoN
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tslany 25. 1. 2020 13:34

Nepříjemný projev je daný jen a pouze tím, że jsi zvyknuty na to, že to má dělat heen heeeeen. Pokud by ses narodil v japonsku a celej život jezdit jen se starýma HDM, s CVT a teď y hybridama, přišel by ti nepříjemnej projev stupňové skříně. Ten "eko" ukazatel není ve skutečnosti nic jinýho, než power meter, viz to GS, který to má ocejchovaný kilowattama.

-- 25. 1. 2020 12:35 --

Teď pindáš, a za pár let gretenismu jak budeš rád za to, že si ten hybrid koupíš :-))
tslany
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod aikoN 25. 1. 2020 14:12

Ne, je mi to nepříjemné kvůli tomu, že při sebemenší akceleraci ten motor zní, jako bych mu šlapal na krk. Prostě to při zrychlování furt řve, i při běžné jízdě. Kdežto s "normálním" autem se taková dramatická zvuková kulisa při běžné jízdě nedostavuje a řev je jen, když jedu opravdu na max. Podvědomě si pak řidič takového auta vypěstuje blok přidávat plyn, protože nechce poslouchat to řvaní.

Je možné, že za to ještě budu někdy ještě rád, vzhledem k situaci na trhu. To ale neznamená, že to budu vnímat jako nějaký pokrok.
aikoN
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků