Limity CO2 2021

Které palivo je výhodnější?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod powerball 24. 1. 2020 22:37

no bodejt kdyz to neni cvt.
seek discomfort
powerball
Powerman
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 24. 1. 2020 22:44

Tak co to je, když to při plným furt řve ve stejných otáčkách?
aikoN
Veterán
Uživatelský avatar


Odeslat příspěvekod powerball 24. 1. 2020 22:48

no na ofiko strankach toyoty cz pisou ze je to e-cvt.
seek discomfort
powerball
Powerman
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tslany 24. 1. 2020 22:49

aikoN píše:No jo, jenže to mají veskrze líné a i u těch silnějších je s tím dynamická jízda kvůli CVT bída a utrpení.

A teda nevím, kde jsi přišel na to, že je to díky převodovce pomalý
Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečnost.

Z is for залупа!
tslany
Inventář

Odeslat příspěvekod powerball 24. 1. 2020 22:52

no tohle je preci jen jiny auto nez treba rav 4 nebo prius.a zni to divne jak to cvt huci furt stejne.kdyz uz cvt tak s virtualnima stupnema.
seek discomfort
powerball
Powerman
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 24. 1. 2020 22:57

Mám na mysli spíše lidovější vozidla, jako třeba Auris.

aikoN
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 24. 1. 2020 22:58

uz tam radsi ani nedavaj otackomer.radsi jen nakej ***** eko power ukazatel.
seek discomfort
powerball
Powerman
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 24. 1. 2020 23:00

powerball píše:no tohle je preci jen jiny auto nez treba rav 4 nebo prius.a zni to divne jak to cvt huci furt stejne.kdyz uz cvt tak s virtualnima stupnema.


No právě. I když je to něco silnějšího, co i jede, tak stejně zůstává ten divný zvukový projev. Nezní mi to přirozeně, jakoby se ten motor trápil. Navíc to furt řve.
aikoN
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burty s krenem 24. 1. 2020 23:01

Jj. Cvt je sračka ve všem. Tam neni sporu.
burty s krenem
Demakokot
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 24. 1. 2020 23:02

tslany píše:
aikoN píše:No jo, jenže to mají veskrze líné a i u těch silnějších je s tím dynamická jízda kvůli CVT bída a utrpení.

A teda nevím, kde jsi přišel na to, že je to díky převodovce pomalý


Jede to tak nejaj normalne vuci tomu vykonu
anonymni

Odeslat příspěvekod tslany 24. 1. 2020 23:03

powerball píše:no tohle je preci jen jiny auto nez treba rav 4 nebo prius.a zni to divne jak to cvt huci furt stejne.kdyz uz cvt tak s virtualnima stupnema.

Není to CVT, je to HSD a je to úplně stejná technologie, co je v Yarisu nebo Rav4. A ono to nepotřebuje virtuální stupně, ono to má fyzicky planetovou převodovku v sobě a u těch sportovnějších modelů to jde ovládat napřímo, kdežto u těch "normálních" to drží na jednom, dvou stupních a o zbytek se stará jen elektro.
Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečnost.

Z is for залупа!
tslany
Inventář

Odeslat příspěvekod powerball 24. 1. 2020 23:04

dobre no.tak v toyote rikaj cvt prevodovce hsd prevodovka.jinak se to chova stejne.

Like a CVT, an HSD transmission continuously adjusts the effective gear ratio between the engine and the wheels to maintain the engine speed while the wheels increase their rotational speed during acceleration. This is why Toyota describes HSD-equipped vehicles as having an e-CVT (electronic continuously variable transmission)
seek discomfort
powerball
Powerman
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 24. 1. 2020 23:05

Tak nejak
anonymni

Odeslat příspěvekod tslany 24. 1. 2020 23:09

Není to převodovka, je to celej systém. Je tam obyč motor, k tomu je připlácnutej motorgenerátor, planetová převodovka a na výstupu další motorgenerátor. Zatímco CVT má jen vstup a výstup a mezi tím je taková ta gumová věc a nedělá to nic jinýho, než že to mění poměry mezi tím, HSD je primárně elektrický pohon, kde spalovák může sloužit buď pro generování šťávy pro baterku nebo pro druhej elektromotor, nebo je spalovák přímo spojenej s kolama a k tomu mu pomáhají dva elektromotory z baterky. Ale jo, máš pravdu, je to ta stejná věc a jsem kokot, no.
Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečnost.

Z is for залупа!
tslany
Inventář

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků