Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
aikoN píše:Ne, je mi to nepříjemné kvůli tomu, že při sebemenší akceleraci ten motor zní, jako bych mu šlapal na krk. Prostě to při zrychlování furt řve, i při běžné jízdě. Kdežto s "normálním" autem se taková dramatická zvuková kulisa při běžné jízdě nedostavuje a řev je jen, když jedu opravdu na max. Podvědomě si pak řidič takového auta vypěstuje blok přidávat plyn, protože nechce poslouchat to řvaní.
Je možné, že za to ještě budu někdy ještě rád, vzhledem k situaci na trhu. To ale neznamená, že to budu vnímat jako nějaký pokrok.
tslany píše:Ono to řve tak moc, kolik zrychlení po tom chceš. Pokud chceš ekvivalent toho, kdy řadíš u 3000, tak to bude vytočený u 3000 a pojede to trochu rychleji. Pokud jsi zvyklej u manuálu dát nohu na podlahu ve 2000, tak to jede stejně, jako když tady jemně zmáčkneš plyn. Druhá věc je, že ti to pocitově, vzhledem k těm stálým otáčkám, přijde pomalý, což ostatně většině lidem v komentářích na YT z jakýhokoliv hybridu. Nehledej v tom zbytečně složitost jako že "furt to řve" nebo "je to líný", problém je mezi sedačkou a pedálem. Ono furt je to 90kW na 1500kg auto, fakt čekáš, že to bude mít stovku za 6?
goes píše:Jinak hybridy proc ne. Pluginy s dennim dojezdem 50-70 muzou byt dobrou alternativou. Nulové elektro dojezdy nebo tojoti 3 km jsou k nicemu. Obsahuji cele to složité soustroji hybridu a pak tam nedaji baterku...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků