VIF, nebo premiova nafta?

Které palivo je výhodnější?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod MirecBA 31. 3. 2019 13:15

hobitt píše:
Co se tyka ceny premie/nepremie, nevim, jak to vychazi u EO, u Shellu je ten rozdil 1.20/litr.



tak to je maly rozdiel, tie cca 4centy na liter ma to stoji, ked to miesam rucne a je vacsia sanca ze to aditivum tam naozaj mam
skyactiv G157
MirecBA
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vagi 31. 3. 2019 13:16

maXX_CZ píše:https://www.escape6.cz/aditivace-nafty-millers-oils-diesel-power-ecomax-500-ml-id147216/?gclid=EAIaIQobChMIoK_u9Z-s4QIVAQzTCh1zKgfUEAYYAiABEgIeyfD_BwE
Neni zac.

Millers :love:
2.2 16V - Millers Oils EE 10W40
Vagi
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 31. 3. 2019 13:17

maXX_CZ píše:
hobitt píše:Nevyhoda VIFu je nutnost prelivani a ten desivy smrad v aute.

https://www.escape6.cz/aditivace-nafty- ... gIeyfD_BwE
Neni zac.



vif sa da tiez kupit v dakych cca 100ml davkach, co pri 50-60l nadrzi je celom idel, lejes +- polovicu a netreba nic prelievat
skyactiv G157
MirecBA
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hobitt 31. 3. 2019 15:21

Ano, tu mam a do te prave prelivam

Millers vypada pekne, lec je jednou tak drahy jako VIF, je skutecne o tolik lepsi?
1997 Škoda Octavia 1.9 TDI SLX Ghetto Line
2001 Citroën Saxo 1.1i
2007 Citroën Berlingo 1.4i X
hobitt
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 31. 3. 2019 15:41

Jestli je vůbec lepší. Chování s VIF se mi u všeho kde používám jeví lepší. Ale může to být motor od motoru jiný.
rwd
garážmistr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 31. 3. 2019 17:48

hobitt píše:Vyhoda premioveho paliva je urcite cena, u shellky se dostavam na cenu obyc nafty. I kdyz jak se to vezme. Taky nemusim nic navic vozit v aute. Jenze ta prrmiovka muze byt ulozenka a kdovi, jak ji ten motor zvladne, precejen ma skoro 22 let a na tachu 360 tkm.

Nevyhoda VIFu je nutnost prelivani a ten desivy smrad v aute.

Nepocital jsem teda financni bilanci VIFu, i kdyz ta asi tak zla nebude, pullitrova plechovka stoji dve kila a mam ji na deset tankovani, tj na cca 2-3 mesice, takže parada, nevyhodou je fakt ten zapach a prelivani do te male lahvicky.

Co se tyka ceny premie/nepremie, nevim, jak to vychazi u EO, u Shellu je ten rozdil 1.20/litr.

Zatim VIFuju. V patek fuelsave + VIF, vcera EO Optimal + VIF. Akorat teda zena odmita sednout do auta :D

Jako že se bojí jezdit v oktávce? :)
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hobitt 31. 3. 2019 18:04

Bo smrad z vifu :D
1997 Škoda Octavia 1.9 TDI SLX Ghetto Line
2001 Citroën Saxo 1.1i
2007 Citroën Berlingo 1.4i X
hobitt
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vagi 31. 3. 2019 18:13

hobitt píše:Millers vypada pekne, lec je jednou tak drahy jako VIF, je skutecne o tolik lepsi?

Millers je dražší a funguje u mne stejně, jako VIF. Millerse mám za trošku jinou cenu, než co se pohybuje v obchodech, takže asi tak :-)
2.2 16V - Millers Oils EE 10W40
Vagi
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 31. 3. 2019 19:26

Nepozorujem rozdiel VIF/bezVIF.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 31. 3. 2019 20:37

já už dlouhodobě jezdím s VIF, pro ten pocit... mám 5L kanystr, má se mi to válet v garáži, nebo to prolejvat tankovacím hrdlem :D
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 5. 4. 2019 07:19

VIF nějak *****í (ten pro dýzl? benzín mi nepřišel)? Z kanystru nevím, jestli bych to zvládl natrychtýřkovat do lahvičky, ale z té plechovky cajk.
fiatí 1.4 350A1000 dualogic
MV_cz
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ludek_II 5. 4. 2019 07:44

goes píše:Ja bych to nepodcenoval. Daval bych premiove pakivo a jeste vif


Dávám jen VIF a motor svým úsporným chodem si vyrábí naftu.
Ludek_II
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod polda 5. 4. 2019 09:31

MV_cz píše:VIF nějak *****í (ten pro dýzl? benzín mi nepřišel)? Z kanystru nevím, jestli bych to zvládl natrychtýřkovat do lahvičky, ale z té plechovky cajk.


Benzínové tolik *****, diesel je fakt strašnej smrad.
polda
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 5. 4. 2019 09:44

1. VIF se da koupit v 5l baleni. Aditivace tak nestoji 1.20/l, ale 0,30Kc/l
2. VIF ma v testovanich vzdy dobre vysledky. Jasne, vse muze byt podplacene ...
3. Tzv. premiova paliva v testech pomerne casto nemivaji vyrazne lepsi vlastnosti, nez obyc.
Pamatny test MF Dnes, ktery odhalil, ze cesky Diesel V-Power byla jen obycejna nafta, zatimco v nemecke skutecne aditiva nasli.
4. VIF *****? Aditivuji benzin, aditivuji disele a ***** mi nic. Lahvicku vzdy otru po alikaci papirem, co byva u stojanu a za hrdla nadrze nema do interieru co *****.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
Lekce češtiny: Dva piva. Skrovek chleba. Vuřt s křenem. Vysoké Mýto. Žvýkačka. Příjdu později. Okurka. Rožni světlo!
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod polda 5. 4. 2019 10:04

mfilip píše:1. VIF se da koupit v 5l baleni. Aditivace tak nestoji 1.20/l, ale 0,30Kc/l
2. VIF ma v testovanich vzdy dobre vysledky. Jasne, vse muze byt podplacene ...
3. Tzv. premiova paliva v testech pomerne casto nemivaji vyrazne lepsi vlastnosti, nez obyc.
Pamatny test MF Dnes, ktery odhalil, ze cesky Diesel V-Power byla jen obycejna nafta, zatimco v nemecke skutecne aditiva nasli.
4. VIF *****? Aditivuji benzin, aditivuji disele a ***** mi nic. Lahvicku vzdy otru po alikaci papirem, co byva u stojanu a za hrdla nadrze nema do interieru co *****.


To máš pak něco s nosem.
polda
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků